ik ben sharena, 14 bijna 15. mijn pony nero is ± 120cm en dus te klein om op te rijden. hij staat sinds een paar maanden voor de kar. voor derest rijd ik op een manege gewoon óp paarden.
nu rij ik 3 weken niet omdat ik mijn sleutelbeen heb gebroken. en rijd een meisje hem 2x per week
ik zat mer te denken aan die zakjes,moet je in knijpen en worden ze warm(hopelijk niet heet) maar denk dat ik dan extra grote han dschoenen nodig heb wel goedkoper dan die verwarmde handschoenen
Ik heb gevoerde Roeckles, heerlijk Verder een fleece plaid of schoot om mijn benen en een cap op In mijn jaszakken heb ik Hotpacks, met zoon muntje erin als je die ombuigt wordt het zakje warm.
Ik heb het eigenlijk niet zo snel koud. Koude handen heb ik tijdens het rijden nog niet gehad. Afgelopen zondag een kilometer of 15 gemaakt (iets meer als een uurtje) met een griepje en verkoudheid. Lekker uitgesnotterd op de bok. Bos was op de meeste plekken redelijk goed te rijden. Kunst was met name de grote, bevroren plassen te zien te ontwijken. Ik probeer me training weer wat op te pakken dus kilometers maken....
Zo, weer anderhalf uur blauwbekken er op zitten. Je moet je wel zorgen gaan maken als de damp op je kar gaat bevriezen. Volle blaas is ook niet fijn en mijn snotkop allerminst charmant (weer een rede om alleen te mennen, niet is hooguit onhygienisch)
Ik heb ook een uurtje gemend vanmiddag, maar mijn menhandschoenen zijn toch echt wat te koud. Ik had onderweg zo'n tintelende hand, bah niet fijn.
Verder heb ik me nog geergerd aan asociale automobilisten Bah, de mensen hebben echt geen geduld meer. Ik kon nog net voorsorteren bij een zijweg, maar dan wordt je dus gewoon vrolijk rechts ingehaald
ik heb alleen maar naar mijn concourswagen gekeken...nee laat maar, mij te koud,eerst maar dikkere menhandschoenen besteld....zullen wel binnenkomen als de vorst weer weg is...
Ik ben er twee voorzichtig aan aan het beleren dus veel lopen met dubbele lijnen, met dit weer vind ik het ineens veel minder erg om erachter te lopen ipv te zitten, hihi.
En hier vanuit het uiterste noorden Texel welteverstaan Een schitterend 2009 toegewenst, en dat we allemaal maar veel van onze knollies mogen genieten.
Laatste tijd niet echt actief hier. Ook niet met mennen hebben wat dingen voorgedaan waardoor het even niet ging. De ene pony raakte om verschillende redenen zwaar onder gewicht en krijgt nu pas weer wat conditie. En de ander heeft 5 dagen met koliek op de kliniek gestaan. Waardoor die ook van ver weg moet komen.
Maar toch voor iedereen hier een heel gelukkig nieuwjaar waarin veel menplezier naar voren komt!