van tara en happy van hun gebitbehandeling(en enting tara) ben me nog nooit zo rot geschrokken van de rekening.....bij mijn eigen dierenarts doe ik er 5 paarden voor!
duik geschrokken onder mijn steen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dus rij met chaps. Dat beweegt veel meer. Dus toch maar eens gaan kijken of ik ergens goedkope rubberlaarzen kan vinden en toch maar flink lijnen, kan ik mijn leren laarzen wellicht ooit weer aan.

heb ik gister de paardjes maar eens verwent met een heerlijke poetsbeurt. Was ik toch wel ff zoet mee. Vriendlief heeft er gelukkig ook nog 1 van de 4 gepoetst, want bij nr 3 had ik het toch al een beetje gehad!

Fijn VHU! 
)
Braaf dier 
Zou een happening worden..
hier op bepaalde dagen hardloop vereniging ofzo die lopen dan met bosjes en tussendoor eentje alleen dan niet op voetpad en zo n dingen. Als ik metm ijn paard op pad ga in het donker heeft ze rond alle 4 haar benen bandjes met rode knipperende lichtjes, een reflectiedeken en zelf heb ik ook hesje aan, gek iemand die ons niet ziet, ook als ik ze van weide moet versteken al si het maar 1km wandelen
kost bijna meer tijd alles rond te doen dan het wandelen maar ik vind het de moeite, weet niet of iemand van 78 dat ook doet? desondanks natuurlijk erg vervelend zo zonde, wellicht zag de beste man ook niet meer zo goed en kon de snelheid van de auto niet goed inschatten of was het paard moeilijk te houden en stak de weg over terwijl beste man het eigenlijk niet wilde ofzo, want persoonlijk zorg ik altijd in het donker meer dan genoeg tijd heb over te steken, mjah allemaal speculaties we waren er (gelukkig) niet bij
Natuurlijk zijn voorzorgsmaatregelen altijd beter, maar helaas gebeuren vreselijke ongelukken gewoon, arme familie en arme automobiliste