Wat een hoeveelheid puppies zeg, arme mama.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
)
Leuk dat The Voice geslaagd was!
. Niet zozeer vanwege Bente, ze was super braaf, vond het allemaal erg spannend maar keurig op en af trailer etc. Dus dat was geslaagd. Maar tjongejonge geklooi met de trekhaak van de auto van manlief (is zo'n afneembare, nou zorg maar eens dat je die eraan krijgt
) en vervolgens klopte de steckerdoos van de auto niet met die van de trailer (13 gaatjes / 7 plugjes, da-pas-nie).
maar goed, missie trailerladen uiteindelijk dus geslaagd en zo zie je maar weer dat het erg handig is dit even helemaal te oefenen een weekje voor de wedstrijd/rit
, dus toen waren er nog 10 maar dat was voor dat teefje toch ook behoorlijk afzien...
), rijschoenen, eigenlijk nog andere auto (zodat we 2 paarden in de trailer kunnen trekken)
)

..schoonouders op bezoek gehad, dus puppen konden niet meer los...en daar word ik altijd depri van ...
dat soort mensen;..pas op hoor.. met je zwarte poten......grrrrrr
ze weten dat we 4 honden hebben....dan doe je toch niet je schoonste kleren aan.....maar misschien begrijp ik dat niet goed..
janouk schreef:zalig rondje gereden op de Veluwe bij Kootwijkerbroek vetrokken van de parkeerplaats Kootwijkerzand.
We wilden om het zand rijden, maar ze hadden een fietspad aangelegd langs het zand van dikke betonplaten met scherpe randen dus niet slim om met koets te kruizen naar het menpad.
Rondje toen maar aangepast en richting Kootwijkerbroek gereden en over de heide terug.
Arme Janouk, sommige paden waren heuvel op en heuvel af, mul en soms zo zwaar omdat er duidelijk een tank of zo over heen gereden had. 2 uur gereden met een mooi tempo nog van 7.4 km/u.
Ze is zo fit, sinds ze Redcell krijgt op afraden van Ollie. Ollie zegt; dat moet je nooit geven, want daar worden ze zo heet van. Paul koopt meteen een fles en geeft het aan Janouk. Ze is na 4 dagen superfit en kijkerig. Van mij mag het minder maar Paul ziet haar graag zo
en nu een
Janouk.
.
. Bijvoeren is dan wel nodig ja, Campina-fabriek heeft ook een maximum aan draai-uren
!
!!
! Tot mijn verbazing zat er ineens een knopje "middendraf" en "middenstap" op
.... (hebben we gisteren in een half uurtje wel hard aan gewerkt).
. Ging braaf de trailer op en af... ze hebben samen weer een hele ervaring erbij
!
(ook B) waarbij Ronin in beide galopsessies er zelfs nog een keer uitviel... kun je nagaan wat ze er nog bij gehaald had kunnen hebben
.
.
en hoe herkenbaar
Er spelen wat hele erge dingen, ik kan er niet over uitwijden maar ons leventje is even erg erg zwaar en de dagen gaan meer jankend voorbij dan met plezier. Tussendoor pakken we gewoon door en gaat alles zijn gangetje maar o, o, o... leven kan zwaar zijn.