Maar wat super dat Fifi weer voor de wagen heeft gedaan!.
Ideetje voor je streng: Bonthoesje om je lamoen, aan de binnenkant klitteband, bonthoesje om je streng, aan de buitenkant klitteband, en tegen elkaar aan plakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) schiet het einde van mijn touwtje uit mijn handen...
mjah gelukkig nog net uit kunnen vissen met wat geduld en tijd.... Even later was ik boodschappen doen en viel mijn nieuw gekochte boodschappenmand halverwege tusen auto en huis uit elkaar
de bananen zullen wel bont en blauw zijn

Verder even gelongeerd met haar terwijl ze opdroogde en ze kan eindelijk normal rondje galoperen
(ipv einde longeerlijn
) en zijwaarts gaat ook al super
) tuig en deftig karretje zou kosten (met deftig bedoel ik licht te treken en stabiel denk eerder een 2wieler voor ons omdat ik beetje zit met opslag enzo )
Zitten we op strand weg te regenen Grrrr Dus nu op de styrandtent neergestreken
en ze blijft ook nog eten hellup!
mbt je vraag staan heel wat topics over binnen AR. Ideal is fijn tuig kun je nog zo af en toe via marktplaats krijgen, reken dan op plm 250/300 Euries, veilige wagen toch wel zo vanaf 400 voor tweewieler voor jouw ponymaat en vanaf zo'n 750 voor een vierwieler schat ik zo in.
moet dus nl importeren net als melk degelijke vla enzo
. ja 4 wieler lijkt me heel tof kan er ook gemakkelijker iemand mee mjah is
en je moet het nog ergens kwijt kunnen maar we zien wel eerst eens uberhaupt iets vinden. Rondkijken doe ik al een hele tijd zit altijd helemaal
bij al die gave foto s die hier voorbijkomen ook bij de rest van het aangespannen topic echt super al die foto s
.
.

.

.
. Als die alleen in de wei blijft terwijl mams rijd, zorgt zij voor Guess. Als ze Guess op stal poetsen en Guess maakt gelijk staat Blond te moppelen in stal
. Echt pleegmoedertje, maar je moet iets doen als je met pensioen bent
.

)
.
. Daar lopen de 3 2,5 jarige met pleegmoeder Cor. Dat is het belgje
. En Blond loopt zover mogelijk bij het water vandaan, in een rustig weitje, gaat echt goed met haar
.
.
. Ik had verwacht er veel meer last van te hebben
. Dus daar ben ik wel blij om eigenlijk. Maar het is wel meer dan op mijn vorige stal, die lag aan de rand van mijn dorp
. Naja mijn dorp... het dorp waar ik woon
.