Citaat:
VHU: oei, dat zou wel balen zijn...Er staat in de Hoekse Waard nog een errug leuk huis te koop met weiland
Voorlopig ga ik er maar van uit als ik officieel niets hoor, is het niet zo, maar goed... als ze het verhuren als volkstuin krijgen ze er veel meer voor. Toen ik het ging huren is een aangepaste prijs afgesproken omdat ze geen huurders voor de tuinen hadden. Nu is er een wachtlijst, dus dan komen er steeds meer vragen van 'maar die pony's daar dan' .... We willen niet buiten de stad wonen. Laat ik het zo zeggen, Bart wil het echt niet
Citaat:
VHU, voer jij veel compact gras ? en onbeperkt of ook met gewoon hooi erbij ?
Ik voer nu half half.. maar wil misch helemaal over.
Nee hoor, ik voer echt weinig. Met een pak doe ik een week. De rest krijgen ze ongeveer 6 plakken hooi in totaal per dag (heb dus 1x pony 1.05, 2x pony 1.15). Ik heb super goed hooi. Echt van dat weidehooi wat heerlijk ruikt. Dus als extra'tje krijgen ze het gewoon op de grond, onder de hooinetten en ze vinden het zo ongelovelijk lekker. Ik doe zo'n pak eerst uit de zak, dan doe ik hem in zo'n betonbak en dan maak ik die plastic straps los. Als Snuit veel heeft gewerkt krijgt hij een bak gras met paar handjes ponybrok en luzerne erdoor, smullen hoor
Zou ze echt niet 100% erop zetten. Ik merk direct dat ze dikker worden als ik ze meer voer, dus dat zou echt veel te veel voor ze zijn.
Ik weet ook niet hoe het komt maar die van mij zijn gewoon nogal sobertjes. Denk dat dat toch door dat goede hooi komt (a 3.65 per pakje, ze krijgen dus zo'n 3 a 4 pakjes per week).
Gave trailer Rivaldo....maar ja, dan die auto die ervoor moet
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 11-02-11 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt