Als je het leuk vind kan je van de zomer wel meerijden naar Ciska/Dennis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Nou, ik hier braaf zitten wachten op dat meisje. Expres niets gedaan met Rembrand. Komt ze niet opdagen. Om kwart voor vier (hadden half 4 afgesproken) was ze er nog niet, dus maar het gras gaan maaien, kon ik in ieder geval in de gaten houden of er iemand aankwam. Om half 5 maar de paarden gevoerd en naar binnen gegaan. Stond vader op antwoordapparaat dat ze nu niet kon komen en een nieuwe afspraak zal maken. Maar dus pas om kwart over 4 gebeld. Ook al was ik wel naar bijrijder op zoek geweest, dan was dit dus niet doorgegaan. Die nieuwe afspraak ga ik dus zeker niet maken. Erg jammer voor het meisje, maar ik wilde het toch eigenlijk al niet, maar zeker niet op deze manier.
Weet nog niet of ik het kan opbrengen om vanavond (als mijn zoontje slaapt) nog iets met Rembrand te doen. Ben bang dat hij een vrije dag krijgt. BAH. Zo jammer, had ik vanmiddag lekker zelf kunnen trainen....
Maisie schreef:Heb morgen ook weer wedstrijd. Dressuur en vaardigheid alleen met Robijn dus dat is wel relax.
Ga mijn best doen om weer 2 winstpuntjes in de B te halen. Maar we zullen wel zien. Hij was
woensdag met les wel druk maar gisteren al minder.
Citaat:Wow VHU dat ziet er geweldig uit.