[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 19:19

Charlotje is zeker heel bijzonder!
Nu is ze wel nogal fysiek ingesteld, hahaha en dat is wel wat lastig, want ik kan niet zoveel meer hebben, maar dat komt ook wel goed.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:47

Mooie Ziva :j
Zag Janouk voor de wagen op Facebook wat fijn dat dat goed ging!
Piet voor het eerst met direct het leidsel aan het bitje ipv aan halster en dat ging erg goed 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:09

Goedemorgen :D
Met een beetje geluk heb ik een hele mooie tweewieler op de kop getikt voor Piet. Lijkt op mijn oude cavalier tweewieler. Super blij mee!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:16

Oh, wat leuk! Lekker op pad met Piet .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:24

Superleuk vhu *\o/*
Mijn Shetlander Missy, is zo goed terecht gekomen, ik ben zo blij dat ze via een kennis een thuis heeft gevonden, ze is lekker met haar aan het werk, en gaat 2-span rijden met nog zo'n mooi bont dametje.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:30

Dat is super! Fijn om te horen dat Missy zo'n fijn plekje heeft!

Slecht weer hier en heel erg rustig, omdat Goede Vrijdag hier een verplichte vrije dag is en ook alle winkels e.d. dicht zijn.
Er komen straks 3 vriendinnetjes van dochterlief logeren; gezellig!
Zo even met mijn hulp naar Nederland om wat boodschapjes te doen. Eerste Paasdag komt de hele familie hier gourmetten; hebben we Tweede Paasdag lekker voor onszelf.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:04

Leuk vriendinnen te logeren, en paasinkopen doen, gezellig en druk als de familie komt, geniet ervan samen !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:35

Goedemiddag,

Bianca, hoe gaat het nu met je? Ik begrijp dat je wel weer aan het fietsen bent, gaat dat zonder pijn? Fijn dat het zo goed gaat met Missy. Gaaf filmpje
Ava krijgt logees en heeft boodschappen gedaan. Leuk weekend in het vooruitzicht. Prachtige foto
VHU: is het gelukt met de tweewieler?
Janouk weer aan het werk begrijp ik. Helpt de hoody?
Ls ook mooie fotos

Zoonlief was woensdag jarig en besloot smorgens om toch maar die dag te trakteren ipv donderdag, dus ik moest nog heel snel 30 spiezen met kaas, worst, tomaat en komkommer maken. Zijn feestje doen we later in het jaar. Hij wil een survivalfeestje, maar daar is het nu nog veel te koud voor.

Ik heb weer de hele week gewerkt. Heel rare week, kon kiezen uit diverse scholen. Donderdag kwam er directeur naar me toe of ik belang had bij langere tijd invalwerk. Na lang nadenken toch besloten dat niet te doen (maar opdracht werd ook weer ingetrokken, dus heb dat niet hoeven zeggen). Ik vind het heerlijk dat ik nu vrijheid heb. Als ik eens een dag niet wil of kan, dan rooster ik mezelf gewoon uit, als ik een vaste klas heb kan dat niet. Bovendien ging het om groep 1/2. Voor invalwerk vind ik dat prima, maar voor vast toch heel wat minder eigenlijk. Bovendien vind ik het erg leuk om nu weer ervaring op te doen in allerlei verschillende klassen/groepen en die kans heb ik dan niet meer ;-). Deze week maandag en dinsdag groep 2 gedraaid, woensdag groep 1/2, donderdag 1/2 en 7/8 (engelse les mogen doen, erg leuk) en vrijdag 3.

Komende week wordt het rustig, want maandag is 2e paasdag en donderdag heb ik mezelf uitgeroosterd ivm osteopaat (en ook maar gelijk afspraak bij garage voor zomerbanden).

Vandaag heeft zoonlief weer op zijn beleerpony gereden, ging super goed. Voor het eerst ook los in draf. Ben zo trots op hem!! Morgen wedstrijd vlakbij, met Sam debuut in de M1. Ik ben benieuwd.
Vanmorgen lekker even gemend met Rembrand. Hij is vreselijk aan het verharen, dus had best last van mijn allergie. Het sneeuwde gewoon :+

Fijn weekend verder.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:18

Je bent gelijk weer helemaal up to Date met al dat verschillende invalwerk Tine, goed hoor !

Fietsen probeer ik om de dag te doen, ik heb er veel plezier aan, ik doe nu 7,5 km per keer ongeveer, maar wel met Hulp van onze Ziva, dat is fijn, want die trekt een heel stuk mee.
pijnvrij ben ik niet, word ik denk ik ook nooit meer, maar blijven stil zitten is geen optie....ik merk dat ik er niet méér pijn van krijg, dus bewegen is goed.

Rustig hier,
fijne paasdagen iedereen !

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:33

VanHuisUit schreef:
Goedemorgen :D
Met een beetje geluk heb ik een hele mooie tweewieler op de kop getikt voor Piet. Lijkt op mijn oude cavalier tweewieler. Super blij mee!

Gaaf! Leuk!

Sorry hersenshudding niet veel lezen...... gat in hoofd

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:37

tine: super druk met de scholen, wel leuk zo steeds een andere groep.
VHU : foto.....leuk een nieuwe wagentje voor piet
biancacoo heeft een hulp(ehhhh trek)hond... :j
LS met mooie bucky foto's
Ava druk maar maandag rustdag :z
ik ga deze week maar eens me verdiepen in de nieuwe dressuurproeven,volgende week zondag weer starten.
iedereen een fijne pasen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:51

Leuk vooruitzicht, Ht, hier al niet bekend met de oude proeven, kom nog uit de tijd van de 156 punten ohz, hahaha.

Idd lekker doen als het kan, niet bewegen gaat sowieso ten koste van de rest van je lijf, helaas. Voorjaar helpt hopelijk ook wat. Zelf tenminste heerlijk een beetje mooie dag, vandaag.

Succes, alvast, Tine! Begrijp je goed in je keuze. Fijn dat het zo goed loopt met invalwerk.

Maar even beetje rustig aan, LS.

Vanmorgen beetje geborsteld en dekens verwisseld met de hulp. I.p.v. dochter met Coco naar de cursus geweest, was erg leuk! Ook nog ff in de Tub geweest; fijne dag dus gehad met leuke dingetjes; heerlijk!

Mooie Paasdagen, allemaal!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:56

Hoi ava, ook wakker?
Fijne paasdagen allemaal

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:58

Hahaha, ja; nachten zijn verbeterd, maar blijven ondingen, hahaha.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:59

Jij bent altijd wel vroeg wakker, maar ook voor jou wel heel vroeg, toch?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 03:05

Ja, ik ga zo weer naar bed hoor. Janouk had gisteren een slechte dag. Veel last van headshaken. Ik wilde checken hoe het vannacht was. Dus ik kom net van stal. Ze was rustig, lekker wat hooi gegeven.
Nu wel klaar wakker. Dus eerst kopje thee en dan nog paar uurtjes slapen en dan paaseieren verstopen. Neefjes en nichtjes komen straks eieren zoeken

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 03:15

Omslag van weer, misschien er nog bij?
Gelukkig alles rustig.
Gezellig! Hier komt ook mijn petekindje; gezellig zoeken met dochterlief.
Ik ga zo ook maar eens voor de volgende ronde, hahaha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 05:33

Whaha, toch beetje blond vrees ik. Blijkbaar de klok 2x een uur vooruit gezet. Ik vond het zo raar dat het nog donker was toen ik om half 8 op stond. De hele week was het om deze tijd (half 7) al licht aan het worden. Tja...... blijkt het gewoon half 7 (half 6) te zijn. Nou ja, nog maar even terug in bed dan.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 09:08

Hahaha! Uurtje te kort wel meteen opgelost.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 09:40

pfff..LS gat in je hoofd...wat heb je gedaan...sterkte !!
Ava en Janouk..heeeeel vroeg op de pc..
Janouk, wat waardeloos dat ze zo'n last heeft van het headshaken.....vreselijk rot.... ;(
Tine extra lange dag door extra vroeg wakker.
Ava , idd dat mooie weer gisteren, is dan zo fijn om lekker buiten te zijn, super dat je met Coco naar cursus bent geweest, leuk ! en in de tub, heerlijk !
Ht succes met de proeven...en volgende week wedstrijd, super ! succes met oefenen alvast !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:08

Sterkte ls
Tine supergoed bezig
Ava ook!
Jeetje wat waren jullie aan het spoken vanacht :+
Zijn de proeven erg veranderd HT?
Ik ga woensdag de tweewieler ophalen :D

Hier gisteren gezellig met vrienden uit eten geweest vandaag vooral druk met b&b en morgen en overmorgen ook nog. Gasten uit Spanje, Frankrijk, Duitsland en jawel ook nog een stelletje uit Nederland :-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:25

Super! Veel plezier alvast met de tweewieler, Vhu!

Hier een fijne middag gehad met de familie! Gelukkig droog gebleven, dus mens en dier fijn buiten genoten. Nu al flink wat uren heftige zenuwpijnaanvallen en spasmen, maar uitzitten nou ja, liggen ;-), samen met Coco.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:37

Denk niet dat jullie dat willen weten wat ik gedaan heb...

Jeetje wat waren jullie vroeg wakker! Ik slaap alleen maar, kom even uit bed doe t geen wat ik moet doen en slaap weer niet normaal zo moe. Ga even me bloed laten testen dinsdag.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:06

Ava ,....Na een fijne dag uitrusten en bijkomen... :(:) sterkte...
LS....sterkte,..bloed testen is goed idee denk ik...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 08:24

Hoop dat je weer wat bent bijgekomen Ava.
En dat je je weer wat beter voel LS

Hier gisteren in de wijk, letterlijk twee straten vanaf hier grote anti terreuractie. Jullie zullen er wel van horen op het nieuws. Super dat ze het zo hebben aangepakt direct omwonenden hebben het gemerkt maar wij dus totaal niet. Alleen raar idee. En zo goed van onze burgermeester hoe hij in dit alles reageert _/-\o_