Lika klimt geregeld op de menkarren. Zal ze een ritje willen maken? Jammere is dat ze er wel op kan klimmen, maar niet meer eraf kan komen. Gek beest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sterkte met je hand, Tine.
Was er al de hele dag mee bezig (goed op mijn telefoon letten etc.), maar het is dus nog een aantal dagen afwachten. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen... 

Vandaag van 10 tot half 7 gewoon gewerkt, en dat was echt zwaar. (oké, en die champagne om 12u deed vast ook geen goed
)
? Pas geleden zag ik dat namelijk bij één van de beleerpaarden hier ook heel extreem. Vrijwel geen zweet op het lijf, maar hals en hoofd sterk bezweet.
.
. Hij vermoedt dat hij er toch uit gezworen (?) is. Grote teen in het verband en weer naar school
.
.
vind dat ook wel raar dat het ene paard veel meer en anders zweet dan het andere paard zal inderdaad wel net als bij mensen zijn. Denk dat pluk en gedeelte van manen vlechten zeker helpt tegen zweten en tegen irritatie. Zal bij een Fjord wel niet mogen maar zou als het niet-rastypische niet erg is gewoon het hoofd scheren. Scheelt toch ook flink.
en ik wil met Ollie lekker het bos in onder het zadel, is al weer twee weken geleden ofzo.

tuurlijk soms maken ze je humeur beter, maar waar is de tijd gebleven dat mensen hun commentaar voor hun konden houden en blij voor je zijn.
.