over flex-emmer....
hoop serieus dat er in andere actions nog wel te koop zijn,
liefst een roze natuurlijk, haha
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ipsilonka schreef:.... En als ik naar de keuring ga, dan wil ik wel met ster thuiskomen.
!
, en hij wordt alleen maar aantrekkelijker
! (Dat zeg ik heel vaak, blijft-ie jong van
)
. Jullie zeiden allemaal tussen de 900 en 950 kg en de trailerpapieren die ik toegemaild heb gekregen zeggen dat hij 672 kg weegt
. Mentrailer is dus nooit opnieuw gekeurd, is een omgebouwde degelijke oude bak zonder lichte materialen als polyester..... ga ik problemen mee krijgen als ik hem zo koop. Maandag de RDW maar eens bellen wat te doen.
. Morgen wedstrijd, dus Ster van top tot teen gewassen, gedroogd, geknipt, vlechtjes gemaakt (morgen opsteken), staart in de equishine..... dom, dom, dom, nu kan ik niet meer invlechten
. Nou ja who cares, het zou toch al lastig genoeg zijn, want Ster d'r staart is bovenop niet zo heel lang. Bij het manen vlechten raakte ze gespannen, voelde dat er wat in de lucht hangt, maakte een sprong tussen de touwen en gooide mij van het krukje op de grond
! Heb de muis van mijn linkerhand bezeerd toen ik mezelf daarmee opving..... hopelijk niet gekneusd want dan ben ik volgende week uitgeschakeld

bicci schreef:gave foto's
over flex-emmer....
hoop serieus dat er in andere actions nog wel te koop zijn,
liefst een roze natuurlijk, haha
kwijlfoto's van Brutus !!! wat heb je hem fijn aan het lopen !!!! super super super.
dus dan ken ik hem langer dan de helft van mijn leven...wauw..nooit zo bij stilgestaan.hihihi..
. daarna kar schoon gemaakt en toen dat eenmaal klaar was, was het inmiddels ook tijd om te eten. na het eten de stallen gedaan en heel even voor de tv gezeten en om 7 uur de paarden opgeladen voor 4 span les in bronneger. 4 span liep wel weer erg fijn dus de wedstrijden gaan we met vertouwen tegemoet
. maar om half 7 zaten we in de vrachtwagen en om kwart over 7 waren we weer in bronneger.
. vervolgens hebben we de paarden afgetuigd en alles netjes opgeruimd en uzma op de vrachtwagen gezet en arjan op de trailer, en is harry naar huis gegaan en ben ik gebleven.
. in de vaardigheid had ik 2 balletjes maar het parcour was niet makkelijk dus al met al heel tevreden en de score van vandaag
Biancocoo had ze al gespot op facebook....nou vooruit, bijgaand een plaatje waar ik wel heel blij van word...

), Snuit was helemaal onder de indruk en dan durft hij niet zo goed mee op te lopen. Na zo'n 15 minuten waarin ik dan alleen maar rust moet proberen te bewaren / krijgen begon Rattan zich wat te ontspannen en hield het brommen en grommen op, Snuit durfde weer goed mee te lopen en had ik dus bij tijden echt wel een fijn tweespan
uitzien. Van alle 3!! 
Gelukkig voelt paardlief zich ook érg stoer als ik een handpaard vast heb. Wanneer handpaard gaat stilstaan hoef ik geen teugelhulp te geven maar staat mijn rijpaard ook meteen stil. En hij voelt zich zo lekker verantwoordelijk, dan schrikt hij een stúk minder

we hopen het dan maar.
pff wat een end rijden zeg.
vakman aan het stuur dus maak me geen zorgen haha.

E achter B..

een fijne dag toegewenst vandaag
. Maar nu eerst nog even een bakkie
en dan geef ik mezelf een schop onder mijn k..t