Ipsilonka schreef:.... En als ik naar de keuring ga, dan wil ik wel met ster thuiskomen.
Ik geloof dat ik voorlopig maar niet naar een keuring ga waar ik jou tegenkom.... dan ben ik Ster kwijt
!
Tine: gefeliciteerd met je mijlpaal!
Janouk: hier ook een hubby die 50 wordt
, en hij wordt alleen maar aantrekkelijker
! (Dat zeg ik heel vaak, blijft-ie jong van
)
Ollie: leuke foto's, en das een heel compliment dat Brutus en jij gekregen hebben van Claudio
!
Dank jullie voor de gewichten
. Jullie zeiden allemaal tussen de 900 en 950 kg en de trailerpapieren die ik toegemaild heb gekregen zeggen dat hij 672 kg weegt
. Mentrailer is dus nooit opnieuw gekeurd, is een omgebouwde degelijke oude bak zonder lichte materialen als polyester..... ga ik problemen mee krijgen als ik hem zo koop. Maandag de RDW maar eens bellen wat te doen.
Vandaag heeft Joëlle gereden, ging fijn
. Morgen wedstrijd, dus Ster van top tot teen gewassen, gedroogd, geknipt, vlechtjes gemaakt (morgen opsteken), staart in de equishine..... dom, dom, dom, nu kan ik niet meer invlechten
. Nou ja who cares, het zou toch al lastig genoeg zijn, want Ster d'r staart is bovenop niet zo heel lang. Bij het manen vlechten raakte ze gespannen, voelde dat er wat in de lucht hangt, maakte een sprong tussen de touwen en gooide mij van het krukje op de grond
! Heb de muis van mijn linkerhand bezeerd toen ik mezelf daarmee opving..... hopelijk niet gekneusd want dan ben ik volgende week uitgeschakeld