We krijgen er trouwens enorme voordelen, zo gaan we in maart naar Equitana in Essen, de club legt gratis een bus in voor de leden en we krijgen korting, ook als we in de zomer naar de Veluwe gaan met de paarden krijgen we als lid een aardige korting. En dan is er uiteraard ook nog de verzekering, die zeker belangrijk is.Bij die andere club weet ik het eigenlijk niet, ik moet alles eens gaan navragen.
@ IT: het is inderdaad belangrijk dat je hem beloont voor ieder klein stukje. Ik vind het persoonlijk zeer moeilijk, maar het is wel belangrijk. Ik wil altijd nog ietsje verder, maar dan lukt het niet meer en ben ik teleurgesteld.
althans wel in regio maar niet iets waar ik met de kar heen kan rijden. Die was er wel, maar ze zijn al jaren aan het proberen voor de opstart ervan (bij de slotruiters) tevens misschien intressant voor melanie
.. Denk hoe meer mensen er om gaan vragen des te eerder het komt, dan kan je daar mennen in de bak en les krijgen en tochten rijden enzo. Lijkt mij erg leuk
Er is een klein plasje voor zijn staldeur en weigert hier door te gaan. Ach ja, ik ga het arme ding niet dwingen om naar buiten te gaan hé, heb hem hooi gegeven in de stal en dan kan hij zelf zien of hij in de loop van de dag naar buiten wil (het is een inloopstal)
. Bij welke club ben je/wil je gaan? Er is trouwens ook nog recreamen die heel veel tochten (over het hele land) organiseert. Daar moet je geen lid van zijn om er mee mee te gaan. je kan eens kijken of ze bij jou in de buurt eentje organiseren.
Rembrand liep heel fijn. Nu maar hopen dat ik morgen naar wedstrijd kan. Maar gewoon zien morgenochtend wat het weer echt doet. Als het regent, dan gaat het denk ik niet lukken, want dan hebben we door het beslaan geen zicht.
shetlander hengst"veulen"