[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:15

loll! ik hoorde ook opeens
POWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
waarop de vogel door de kooi stuiterde,al schreeuwend omdat hij erboven uit wil komen :')

vriendje is met z'n vrienden voetbal kijken :) Vind 't leuk voor 'm dat ie nou daar een avondje plezier heeft :D
ik zit aan de energydrink, want ik moet 'm straks wél nog ophalen :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:28

Robben rules *\o/* Voetbal was niet echt geweldig maar goed we gaan voor goud *D

Ondertussen DVD van Tjeerd Velstra bekeken: menlessen van tjeerd velstra, deel I. Mooie beelden en leuk commentaar. Niet echt veel nieuws gehoord, wel eens goed gezien hoe dat nou werkt met ondersteunende hulpen voor stelling /buiging. Er is ook nog een deel II, over tandem en vierspan. Daar zijn we nog niet aan toe ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 23:53

leuk dat daar dvd's van bestaan :D.. miss wel leuk om ook is te bekijken ;)

Ik heb ook voetbal gekeken, wel veel gele kaarten voorbij zien komen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 00:03

wij hebben onder de voetbalwedstrijd mijn paarden naar de ponywei, lopend verhuisd,heerlijk rustig langs de weg (2,5km) :D
ik had geen zin in gestres met de trailer,1 erin ,andere op stal(brullend),daarna de andere ophalen,ene weer in de ponywei in de stress omdat die andere onderweg is.
zucht moeder en dochter he....meer billenmaatjes :(
maar wel leuk, dat de jaarling zijn oma en mamma weer zag na 7 maanden,maar hij mag er niet bij...stel je voor.....oma of moeder hengstig en hij er boven op

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:25

Goedemorgen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 07:45

Ook goedemorgen. Ben blij dat ik buitenaf woon, niets gemerkt van overwinning of verlies. Lees het net op msn. :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:44

Manon: Denk niet echt dat Wieringerwerf/Ciskas huis makkelijk te bereiken is met het OV :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:57

goeiemorgen :)
ik ga even wat uitzoeken voor mijn vent :)
en dan ga ik leren.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:24

Net met Amerigo gemend. Kon hem weer zo uit de wei halen met een klein handje voer. Echt ongelooflijk. Ik verwacht iedere keer dat hij wel weer "normaal " doet, maar ik kan hem nog steeds pakken. Ik noem het niet eens meer vangen. <3 <3

Mennen zelf kan nog erg veel beter. Ik vraag me af of ik wel door moet gaan met wedstrijden. Oke, dit jaar wel, heb toch startkaart en coupons, maar wellicht dat ik die voor volgend jaar maar afmeld. Hij blijft iets voor de loodlijn en buiging en stelling lijkt ook niet te verbeteren. Maar goed, we hebben nog even tot november (dan moet je afmelden).

Straks komt nog dat meisje.....

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:06

S_L: :(:) Sterkte..

Ik las hier wat over verzorgers en bijrijders. Wij hadden er één, maar die is sinds deze week weg. Tine, ik zou zeggen: Alleen als je er zeker van bent (wat jij op dit moment totaal niet bent), moet je aan een verzorgster of bijrijder denken. Anders niet. Een bijrijder kan erg leuk zijn, mits de afspraken goed zijn en de regels worden nageleefd.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:12

Hoevaak heb je les? Weet je instructeur niet een oplossing voor je buiging, stelling en loodlijn probleem? Misschien is het wel goed om even een wedstrijd stop te doen. Lekker oefenen en dan weer fris beginnen. :j

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:13

Altijd moeilijk bijrijders nemen of niet.

Ik zou eigelijk deze zomer nog geen marathonwagen kunnen aanschaffen omdat ik het budget daar niet voor had/heb. Nu heb ik toch een hele leuke deal kunnen sluiten met inruil van mijn concourswagen. Laat het nou net precies de wagen zijn die in mijn profiel staat :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:24

Dat is leuk, L_R. Even spieken in je profiel hoor.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:25

Wauw, mooi dingetje zeg! +:)+ :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:42

Heb morgen ook weer wedstrijd. Dressuur en vaardigheid alleen met Robijn dus dat is wel relax.
Ga mijn best doen om weer 2 winstpuntjes in de B te halen. Maar we zullen wel zien. Hij was
woensdag met les wel druk maar gisteren al minder.

Straks even een relax rondje door de polder en heel miss nog een beetje dressuur oefenen met ferro.
Zijn manen en staart even wassen en daarna mijn kar voor morgen. En dan vanavond robijn wassen en
vlechten.

@ rivaldo leuk zo'n marathonwagen.

@ tine succes met het meisje ik vind het ook moeilijk andere met mijn pony's te laten werken maar
je kan altijd een keer proberen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:48

Ja vond die kleuren al erg mooi en hoorde van verschillende bokkers al fijne verhalen over deze wagens. Oke het is misschien niet de marathon wagen die het perfect zal zijn.. maar dit is wat ik mij heb laten vertellen een leuke wagen om mee te beginnen waar je veel uit de voeten mee kan.

Succes morgen met robijn :D..

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:49

rivaldo mooi wagentje

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:03

Poeltje schreef:
Hoevaak heb je les? Weet je instructeur niet een oplossing voor je buiging, stelling en loodlijn probleem? Misschien is het wel goed om even een wedstrijd stop te doen. Lekker oefenen en dan weer fris beginnen. :j

Heb 1 of 2 keer per week les met de pony. We zijn er wel mee bezig, en volgens instructeur is er ook wel verbetering, maar ik zie het niet zo. :o Wedstrijdstop heb ik sowieso al, met hem heb ik pas in oktober weer wedstrijd, dus tijd zat om te oefenen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:06

Poeltje schreef:
S_L: :(:) Sterkte..

Ik las hier wat over verzorgers en bijrijders. Wij hadden er één, maar die is sinds deze week weg. Tine, ik zou zeggen: Alleen als je er zeker van bent (wat jij op dit moment totaal niet bent), moet je aan een verzorgster of bijrijder denken. Anders niet. Een bijrijder kan erg leuk zijn, mits de afspraken goed zijn en de regels worden nageleefd.

Heb er inderdaad weinig zin in, maar vind het ook zo sneu. Vroeger ben ik ook (nadat ik al vele jaren (15 ofzo) bij manege reed, dus dat is al wel een heel groot verschil) als bijrijder begonnen. Ik heb die kans ook gehad. Alleen deed ik het om eigenaar te helpen. Die had weinig tijd, kon zelf niet echt rijden en wilde iemand die zijn paard soepel kon maken/houden. Dus situatie is niet te vergelijken, maar toch....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:53

kom ook weer even zwaaien, red het niet om alles bij te houden, sorry...
even drukjes laatste weekjes en jullie gaan zo snel!

tine, jammer dat 'ie zo weinig verbetert...
heb je zelf een idee hoe het komt?

maisie, succes!

rivaldo, ik ga zo even spieken naar je wagentje, leuk hoor!

Ik heb niet zo bar veel nieuw eigenlijk, druk op school met laatste dingen in orde maken...
maandag lekker naar de speeltuin met de kids en dan is het alweer bijna vakantie!

zaterdagavond rijd ik mee in de demonstratie van de lusitano-vereniging op het concours in Hoofddorp, wel leuk!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:57

Hallo allemaal! ik heb vanmorgen mijn laatste examen gehad,het is(hoop ik toch) heel goed gegaan! afhankelijk van vriendlief gaan we vandaag nog even met de wagen rijden,jeej! daarna ga ik nog even slapen om dan naar de foute party te gaan en volledig te ontstressen..

Ik heb gelezen over bijrijders.. ik ben zelf ook bijrijder,na 6 jaar manege-ervaring heb ik mijn vzhaflingers gekregen.daar heb ik 9 jaar gereden en ben moeten stoppen omwille van mijn rug :(
Ik twijfel ook erg om een bijrijder te nemen voor romeo,als romeo ohz loopt,zal ik daar met mennen ook voordeel bij hebben,of ja, normaal gezien toch.. maar ik ben bang dat ik het beu ga geraken dat hier voortdurend iemand is om voor romeo te verzorgen,en dat wil ik niet. de verzorging wil ik zelf doen,zelfs het opzadelen e.d. zou ik willen doen :D Maar ik heb nog even tijd,heb niet eens een zadel..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:04

@SL; dat ken ik :) heb er geen probleemmee iemand op dids te zetten, maar allee als ik het wil zegmaar.. dat moet van mij ut komen

geniet van je vakantie ;) en 't evt ritje! :D

ik ga zo naar stal, en dan door naar de 1 na laatste keer hema :D
Mijn knul is werken, en hij ging de cabrio ontschorsen! :):) dus hopelijk opendak-ritjes vn 't weekend :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:24

SL, fijn dat je klaar bent nu!

naaltje, daar is het wel weer voor!

Ik heb ook geen bijrijder...
ik doe het liefst alles zelf en mijn paard is er toch ook niet geschikt voor...

ik ga me in mijn rijbroek hijsen en richting stal!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:42

Sanne, als je terug bent kunnen we misschien is afspreken. :) Heb over een weekje vakantie dus dan kan ik door de weeks ook gewoon nog met de trein, mijn ov werkt volgens mij nog dan. En deze keer geen feestdag uitkiezen :')

Kijk net op marktplaats, staat er een advertentie, verzorgsters gezocht voor mini-ponies waar ook mee te mennen is :D en het is hier 2 kilometer vandaan, als het klopt tenminste. Hopelijk is deze geen hoax, zoals de vorige :)

hoop op snelle reactie, staat ook een nummer bij maar ik durf echt niet te bellen... Ben weer helemaal hyper }> Was ik bij de vorige ook, tot ze zei dat de pony er nog niet eens stond en ze de spullen nog niet had :Y)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:48

bijna klaar alleen nog mijn inhoudsopgave :D..
eindstand 52 pagina's zonder foto's allemaal lopen typen, wat een werk :+