Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Toch snap ik niet waarom dat NH gedoe zo verschrikkelijk opgehemeld wordt hier.
sanne83 schreef:het is misschien ook heel moeilijk om "het verschil" aan te geven, omdat alle mensen het anders doen, en er ook weer heel veel verschillende vormen van NH bestaan. Ik bedoel met een duidelijk verschil gewoon de gemiddelde gewone ruiter (of bokker) die ik ken en de gemiddelde nh-er die ik ken.
Iemand als rk staat waarsschijnlijk heel dicht bij de nhkant, maar zij is niet voor niets een soort moraalridder van bokt
gijsenkim schreef:
Dat de "gewone" paardenmensen al jaahaaren op die manier met hun paarden omgaan (en daardoor dus gewoon opgevoedde paarden hebben) wordt even aan voorbij gelopen.
Lovely schreef:Sorry, maar als je een "natural" bent, dan heb je die handleidingen, cursussen en bijzondere jargon al helemaal niet nodig. Er is niks natural aan NH, omdat het gewoon voorkauwen en nadoen is. Never imitate a master, never.
Anya schreef:Als ik een aangeboren wiskundeknobbel heb hoef ik alleen nog maar in de praktijk wat met wiskunde te prutsen. Dat meen je toch niet serieus.