Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Ipsilonka schreef:Ik blijf gewoon starten. Jammer dan dat het meer gaat kosten, ik vind mijn hobby veel te leuk!
Wij gaan ook weer starten hoor, veel te leuk, maar voorlopig niet. Ik wacht op andere oplossing van Knhs.
Ik vrees wel voor het aantal dressuur vaardigheids wedstrijden. Eens kijken hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Grainey schreef:Volgens mij interesseert het de KNHS bijzonder weinig (of niks) wat de basissporter wel of niet wil of kan betalen. In het nieuwstopic over het feit dat de rabobank zal stoppen als sponsor werd nog gezegd dat de KNHS in verbinding staat met ruiters etc. Daar waaide ook nogal veel stof op door die uitspraak, maar ipv enige (tijdige) vorm van communicatie naar de basissporter is de KNHS alleen maar bezig met het rabobank talentenplan en de olympische spelen en niet met evt belangrijke mededelingen/veranderingen voor de basissporter. Gespeculeerd wordt (in dat nieuwstopic) dat de contributie/startpaskosten nog verder omhoog zullen gaan, maar de KNHS maakt zich alleen maar druk over het voorbestaan van het rabobank talentenplan. Arrogantie ten top en totale wegcijfering van basissporters.
Al met al is het erg teleurstellend en ik kan alleen maar hopen dat de KNHS totaal onderuit gaat als de rabobank ermee ophoudt (of wanneer dan ook....) zodat ze weer met de beide voeten op de grond staan en dat ze zich dan weer gaan toeleggen op de behoeften van de basissporters. Tot dan ben ik bang dat we geen andere keuze hebben dan of te stoppen met de wedstrijdsport, of om er maar het beste van te maken. Wij hebben gekozen voor het laatste en we proberen er zoveel mogelijk uit te slepen
wittequint schreef:@tine Assen was laatst prima te rijden en helemaal niet zwaar. Deden ook een aantal kleine pony's mee en daar zag ik niet aan dat ze problemen hadden. Vind het een hele mooie locatie.