Wij gaan ook zondag, ik was zo fanatiek op facebook met een vriendin met delen voor kaartjes dat we beide 2 kaartjes gewonnen hebben en ik had er al een gekregen van vriendin die er een over had haha...dus 5 voor 2 man..
Stom he ik win nooit wat had ook deze week een zak voer gewonnen vriendin en ik lagen helemaal in een deuk. Jullie zullen het vast niet meer geloven dat ik nooit iets won haha.
Ik hou je in gedachten, welke dag wil je gaan? Er zijn nu een paar meiden die kijken of ze kunnen mocht dat niet het geval zijn maken we er een paar mensen er blij mee.
Thx Barney voor je uitgebreide antwoord, daar heb ik wat aan!
VanHuisUit
Geplaatst: 30-10-14 16:44
Hier geen Paard en Koets, kom ik alleen maar in de verleiding
@Riaa_ 20 km kan soms zwaarder zijn dan 30 km, ligt idd aan ondergrond, maar weersomstandigheden spelen ook er mee (ook de week voor de wedstrijd ivm het terrein) , hoe de rit gewoon op zich gaat (heb je span waar je achteraan gaat of niet, loopt het zeg maar 'lekker' of moet je steeds schakelen). Maar ook hoe je paard/pony de week/twee weken voor de wedstrijd heeft getraind, gegeten, gedronken of juist rust heeft gehad, wat er in de wei is gebeurd etc. En dan heb je met mennen ook nog te maken met je wagen, hoe die loopt en evt met tweespan met twee pony's etc. Plus bij finishen / groomen heb je met andere spannen te maken...etc Dus eigenlijk is het elke keer weer anders en dat maakt de sport ook zo interessant en soms best moeilijk
Ik hou ook altijd flink rust aan na een flinke training of wedstrijd. Van rust is een paard nog nooit kapot gegaan van te intensief / verkeerd trainen wel. Ook tussen de trainingen door, als er geen wedstrijden zijn staat pony zo een week of twee weken stil. Wel buiten op de wei en wellicht nog wat longeerwerk of wandelen, keertje dressuren/gymnasticeren, maar geen 'echt' werk of afstanden.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-10-14 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ga voor jullie duimen dit was inderdaad te bizar! Hoorde van de actie die petten zijn leuk, je kon ze kopen.voor 6,50 daar dus erg leuk als je er 2 gratis mag ophalen nicole.
Vandaag weer een spannend dagje mag straks me best weer doen bij een sollicitatie gesprek. Ik ben begin dit jaar daar al is op gesprek geweest en toen werden we het helaas niet eens en heb ik er toen vanaf gezien. Nu hadden ze speciaal via het uwv naar mij gevraagd, erg leuk natuurlijk en nu is de drempel ook even wat lager (altijd fijn). Het enige wat naar mijn idee nog roet in het eten kan gooien is dat ze van de 5 dagen willen dat je 1 dag op de bloemen afdeling staat (bloemist ervaring moet hebben) dit heb ik niet maar hoop ze te overtuigen dat ik dit wil leren en dat ik wel de ervaring heb voor de 4 van de 5 dagen op die andere afdeling. Ben benieuwd...ik weet namelijk dat er al mensen langs zijn geweest die wel bloemist zijn, maar dan is de vraag of ze ook de ervaring hebben op de andere afdeling wat toch wel de hoofdmoot is. We gaan het weer proberen!
Het feit dat ze zelf om je gevraagd hebben is al goed nieuws natuurlijk. Weten ze dat dan nog niet dat je geen bloemist ervaring hebt, aangezien je al eerder op gesprek geweest bent? Ik ga in elk geval voor je duimen. Succes!!!
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-14 12:51
Ja ze waren hiervan op de hoogte. Ik heb een goed gesprek gehad en mag woensdag een dagje meelopen. Een nadeel heb hier wat verkeerd op gereageerd, dat ze elke zondag open gaan met de vraag of ik elke zondag wil werken. Dit zou betekenen dat ik geen mendurance meer zou kunnen rijden en de enigste vrije dag met mijn vriend ook moet opgeven. Zal woensdag nog wel even over hebben, want elke week is wel heel veel zeker als dit een vacature is van 3 dagen. Maar wil best wat zondagen werken maar prive moet het ook leuk blijven anders leven we echt langs elkaar heen.
Ik snap je helemaal. Ik zou ook niet elke zondag willen werken. Als je langs elkaar heen gaat leven, gaat dat straks ten koste van je relatie. En dat is het toch echt niet waard. Succes woensdag, ik hoop dat je het geregeld kunt krijgen.
L_Rivaldo
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-14 13:01
Ja het was gelukkig een vraag en geen harde eis. Heb wel gezegd dat ik het niet erg vind om elke week 1 dag in het weekend te werken. Maar hun voorkeur gaat dan wel naar 1 vaste dag. Ik ga vanavond even babbelen met mijn vriend wat handig is om voot te stellen best lastig vind ik. Je wilt namelijk graag daar aan de slag... heb daarom ook iets te vlug antwoord gegeven naar de wensen van de werkgever.
Dat herken ik wel. Dat is ook precies de reden waarom ik van mezelf tot het einde van het jaar niet heel actief op zoek hoef naar een andere baan. Ik ben eerder dit jaar al van de ene naar de andere baan overgestapt omdat ik bang was in de WW te komen en achteraf gezien is dat niet de meest geweldige keuze geweest. Om diezelfde reden heb ik begin oktober een kans op een baan afgewezen omdat ze naar mijn gevoel niet eerlijk waren (aan de telefoon aangeven dat je 1x per vier weken op zaterdag moet werken, later bleek dat ineens om de week te zijn en bij het intakegesprek begonnen ze ineens over de zondag, terwijl dat niet eens in de vacature stond).
Dus ondanks dat je heel graag aan de slag wilt, denk er goed over na. Achteraf kun je het niet meer wijzigen.
Ik zag overigens dat de datum van Teteringen bekend is, kreeg een update van de kalender van ons mendistrict. Staat nu op zondag 19 april. Ik heb het alvast in mn agenda gezet, voor het geval ik weer gevraagd wordt om te vrijwilligen Onze datum staat ook inmiddels op de kalender, zaterdag 27 juni 2015. Als dit uitkomt met de endurancekalender, dan is het definitief.
Ah mocht ik alle zondagen gaan werken kan ik te minste in etten leur wel starten haha. We gaan vanavond even overleggen wat handig is, de zondagen zijn namelijk wel 200% loon dus wil er wel wat gaan werken, zou mooi zijn als we dit wat kunnen combineren met het wedstrijdkalander want vind het te leuk om te stoppen haha