Hier mijn klein verslag: ik reed vandaag met rakker enkelspan klasse M.. Losrijden ging nog prima, hij was fijn door zijn lijf goed aan de hulpen. Ring 7 eerst in die nog redelijk te rijden viel. Helaas raakte rakker ietwat gespannen waardoor hij wat onrustig in de aanleuning werd. De galop was super fijn. Mooi contact en mooi sprong.
Ring 8 was een hell.. Die arme pony wist nou niet of hij over de blubber heen moest springen of gewoon doorlopen. Dat leidde tot twijfel en.protest. Na in de stap kwam hij er haast niet doorheen...
Maarrrrr ik heb wel op de hippiade mogen rijden EN niet eens laatste geworden van mijn klasse(ook een overwinning)
Ik heb een aantal bokkers in de vaardighezien rijden... En sjolvir kwam ik tegen in de lossrijringin (al had je niet door datik dat was
Helaas geen winst gereden maarja op naar de wintercompetitie met minder regen hopelijk hahaha
VanHuisUit
Geplaatst: 14-09-13 17:00
Super gedaan Sasika wat je zegt is toch geweldig dat je hebt meegedaan met die kleine zwarte turbo van je, helemaal top!
Ollie! Gefeliciteerd! Zag het op de nieuws pagina.
Nee, Saskia, niet gezien.
Ik heb slecht gereden, inderdaad ring 8 drama, Sjol ging elke keer in galop in die drek hoek en je voelde de wagen schuiven. Stond laatste toen ik weg ging, weet niet of dat nu nog zo is. Jammer... Maar! We waren erbij en hebben meegedaan!
Oh, ik dacht dat ik 5e was geworden, zie ik nu dat ik 4e was. Nog leuker!
Sjolvir
Geplaatst: 14-09-13 17:39
Vind ik ook hoor Dennis, volgend jaar wordt het gewoon jouw jaar! Na al die ellende mag dat ook wel.
Juf_Sannee, he, nog beter! Gefeliciteerd!
rien10
Geplaatst: 14-09-13 17:41
Juf_Sanne schreef:
Goed gedaan, juffie
_Marjola
Geplaatst: 14-09-13 17:50
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb ook fijn gereden voor mijn gevoel. Uitslag klinkt alleen niet zo briljant: 20ste van de 28ste bij vaardigheid enkelspan pony L. Ergens in de 10tallen had net wat leuker geklonken, want ik ging heen voor een mooie middenmoot plek. Maar net 2 balletjes teveel in de vaardigheid (eentje mijn fout, andere pony want hij dacht even van nee terugrijden gaan we niet doen). Wel tevreden verder, want ik men net een jaar en dit was pas mijn 13e vaardigheidsproef ooit. Genoeg positieve dingen en leerpunten om aan de slag mee te gaan en dan volgend jaar knallen in de M natuurlijk
Fenny
Geplaatst: 14-09-13 17:53
Juf_Sanne schreef:
Als ik je profiel zo bekijk, hebben wij gister ook even met elkaar gesproken Jullie hadden voor de eerste keer de nieuwe trailer mee? Met de kleine schattige hooinetjes?
Gefeliciteerd trouwens met je 4e plaats! Shettie powerrrrr
Juf_Sanne
Woonplaats: In een heel knus huisje met allemaal lieve beestjes!
haha ja, had je nog half half gesproken toen ik terug liep naar de auto en jij aan het uitstappen was! Maar this zo'n geinig gezicht en je rijd ze ook netjes door de baan heen!
wittequint
Geplaatst: 14-09-13 18:58
hier ook weer terug van de hippiade. laatste geworden van de klasse ZZ pony's. Quint vond het nodig om in de eerste proef te schrikken van een plek in het gras waar iets had gestaan,was dus lichter van kleur. tja en als je dan een 1,2 en 3 scoort op de onderdelen die je moet uitvoeren in en bij die hoek gaat dat niet echt opschieten.daarna in beide proeven te veel spanning. maar verder eigenlijk best lekker gereden. niet nat geworden en quint was voor zijn doen echt wel actief. was gelijk mijn laatste wedstrijd dus een mooie afsluiting.
Olga met brutus ook nog even snel gezien,reed voor mij. Super gedaan, Gefeliciteerd!!!
Ook ik ben trots op de prestaties van mijn pony. We zijn 9e geworden in de klasse enkelspan klasse M pony's dressuur. We hebben 2 nette proeven neergezet en ik ben tevreden In de vaardigheid helaas 2 balletje, maar wel een super snelle tijd, zo snel zijn we nog nooit door een parcours gegaan haha.
Vond het trouwens een top organisatie, de resultaten waren snel bekend en de coupons kon je zo meenemen.
LS_fotos
Geplaatst: 14-09-13 19:51
Ik vind Brutes prachtig! Veel foto's van hem. Mijn foto's komen vanavond online eerst even de pony's verzorgen.
sasika
Geplaatst: 14-09-13 19:54
wittequint wat jammer dat daardoor spanning kwam enne laatste wedstrijd? voor de winter of stop je der helemaal mee?
margarita_ kwam jij wel door de laatste ring 8 heen? geen last van de blubber? Gefeliciteerd met de 9de plaats iig!!