Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, misschien een bokt-meeting ?
En ook hier nog even proficiat met je wedstrijdresultaat van gisteren!
. Hij kan dat soort humor niet waarderen
.
, ik weet nog niet welke dag ik dan zou gaan. Heb ook nog niet gehoord of lesmees meedoet met de minimarathon.
, zaterdag is altijd een drukke dag met voetbal, boodschappen etc.. dus denk ik dat het voor mij de zondag gaat worden. 
& leuke foto! Jammer dat je je niet helemaal fit voelt
& voor mij geen P&K… zou er heel graag eens naar toe gaan, maar ouders vinden het wat te ver om mij te voeren.
voor je voet!

maar nieuwe messen waren besteld,hoop morgen binnen en dan suns benen en hals,kaken nog
,zonde om weg te gooien, zijn kruissingels uitgescheurd ,maar zag bij epplejeck dat ze nu tussenstukjes verkopen ,als ze met hun been weer eens in de singel komen....gaat dat dingetje stuk en niet de deken.....
leuke ochtend hier
daarna weer even gelongeerd en zo waar het kwartje begint te vallen, ze vond het geloof ik zelfs leuk
toen Bente nog wat meer geschoren en flink gelongeerd, ze was goed bezig
en aan de hand uitgestapt.
Wij hebben meer aanspanningen en ruiters voorbijgestoken dan dat wij voorbijgestoken werden
Mensen riepen regelmatig na "Zeg wat heb jij die gegeven? Dat kleintje blijft gaan!", ik stond er zelf ook van versteld
Na 35 km moest ik hem nog aardig tegenhouden, ik heb hem nog even een rengalopje laten maken om hem rustig te krijgen
Knap van nichtje 2 x 1e 
Hoe voel jij je vandaag, koppie beetje leger???
Balen van je botte messen, hopelijk morgen binnen dan. Waar heb je ze besteld??? En dat dingetje klinkt handig, past dat op iedere deken?
En lekker beetje rustig gedaan, verstandig! Geniet van de avond.
kan ik lekker lezen.
Waar ?
Bij ons 4 druppeltjes...
Goed gedaan. Maar welk trotse gezicht op de foto bedoelde je? Pony of ruiter? 

)
Tijd voor een flinke bosrit dus
En geniet nog op Vlie, heerlijk eiland!