Was je van plan naar het buitenland te gaan dan???
Yv0tjuH
Geplaatst: 08-05-12 16:31
Ik ben van mening dat het er ook aan ligt hoevaak je paard op de trailer staat. Onze shetlanders kunnen lang op de trailer staan, maakt ze niks uit.
Maar niemand die naar Uden gaat aankomend weekend??
sandra86
Geplaatst: 08-05-12 16:40
Yv0tjuH schreef:
Ik ben van mening dat het er ook aan ligt hoevaak je paard op de trailer staat. Onze shetlanders kunnen lang op de trailer staan, maakt ze niks uit.
Maar niemand die naar Uden gaat aankomend weekend??
Ik ben t hele weekend in Uden
Yv0tjuH
Geplaatst: 08-05-12 16:42
Gezellig!! Ik ben er ook alle dagen, ga alleen 's nachts naar huis voor het slapen:P Hoe kan ik je herkennen?:P Ik Groom bij Thijs Gerritsen, enkelspan pony klasse 4.
ArroNnie
Geplaatst: 08-05-12 21:21
Echwel schreef:
Was je van plan naar het buitenland te gaan dan???
Nee, naar SGMW Vrouwenpolder, vanuit hier met de auto ongeveer vier uur, vrachtwagen dus iets langer.. moeten ze dan tussendoor benen strekken of kunnen we gewoon aan een stuk door rijden?
BlackDevils
Geplaatst: 08-05-12 22:21
Ik heb gewoon in één keer doorgereden. Autobaan rijden valt wel mee...
Ik zit eraan te denken in te schrijven voor 2 Juni Blaricum SGMW, is lekker alles op 1 dag, scheelt toch weer heen en weer rijden, en het is niet al te ver.
Ik ben zaterdag in Gersloot te vinden. Geen optimale voorbereiding, want kan pas zaterdagochtend verkennen, omdat we naar theater gaan. Ook eerste keer met de nieuwe groom, die nog geen ervaring heeft.
Wij hebben het afgelopen weekend Uden gereden. We zijn erg tevreden voor over onze eerste klasse 2 wedstrijd! Dressuur een nette 63%, vaardigheid ging wat minder, helaas 2 ballen + tijdsoverschrijding. De marathon ging als een speer, in hindernis 1, 2, 4, 5 én 6 de snelste tijd! Helaas heeft dit hindernisrechter in hindernis 2 een tekenfout gemaakt waardoor we een parcoursfout zouden hebben, ik zou volgens hun door de F-poort gereden zijn om naar B te gaan. We hadden het op film staan maar helaas kregen we niet de kans om het tegendeel te bewijzen. Hier wijd ik verder niet over uit
Het heeft me wel de 1e plaats in de marathon en een 2e plaats in het klassement + 3 winstpunten gekost...
Maar we hebben echt heel fijn gereden en we kijken met plezier uit naar Schijndel!!
ik ben zondag ook in heeten te vinden, heb er veel zin in! wel jammer dat heeten en ugchelen tegelijk vallen, ik woon min of meer naast het terrein waar de wedstrijd is in ugchelen, had me al opgegeven voor heeten wat me overigens ook erg leuk lijkt!