[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:52

Super maisie. Wat stoer van jeroen.

Ik heb vanmiddag gelijk maar een ponymeter gemaild. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.

Ik wilde net koffie zetten. Had koffie in het filter gedaan, maar dacht dat ik hem vergeten was aan te zetten. Kijk ik, zie ik dat het water nog in de pot zit :o :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:54

VHU, Dubbel gevoel ! mooie foto van jou en Alwyn.
Tallechie, doe rustig aan met je hand..straks zit er weer een breuk of scheurtje, dat heb ik met mijn voet gehad, laat het maar nakijken, je weet nooit, en van harte gefeliciteerd !! Alwyn is een echte topper, houd ons op de hoogte, ik duim voor je dat het helemaal gaat klikken tussen jullie 2. :j
dat Alwyn wat schrikkerig is vind ik wel logisch alles bij jou is nieuw voor hem, komt vast goed.
Maisie goede wedstrijd gereden, super !!!
Naaltje word Jokerrr !! hihi..is wel een veelzijdig baantje, en best leuk door de afwisseling denk ik !
prinsjeh, super van Har !! echt heel fijn dat hij zijn beste beentje vandaag voor gezet heeft, super !!!
dat geeft goede hoop !!
askazita, je moet die stevige onderleggers hebben, die zijn veel beter als die stoffen, die zijn voor de leuk, die stevige echt voor de drukverdeling.
Ollie : *\o/* super van Simba !! en wat vreselijk dapper dat jullie, na het ongeluk in de vakantie hem nu al ingespannen hebben en meteen je waterangst overwonnen hebben, echt fantastisch gedaan !! super super super, wat een goed gevoel zal dat je gegeven hebben !!
Ivystoeter ? hoe gaat het met je paardjes ?? men je nog vaak met Wobbe ??
heb ik iemand gemist ?? ....sorry....

Melody liep echt een stuk beter vandaag !!!
ik zet haar s'nachts binnen en op de verharding loopt ze ook prima, in stap niet meer zo kort, dus ben al best blij !!! geeft me toch iets goede hoop !!
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 24-07-11 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:57

Bianca ga er ook vanuit dat het goed komt, is gewoon nog een jonge pony. Maar hij is niet angstig en blijft wel bij je dus dat is wel fijn. Als het wat mooier weer is ga ik gewoon met hem wandelen. We hebben een route van 2 km die ik met veale altijd rijd. En een andere, maar dan moet ik eigenlijk fietsen, anders moet ik 1,5 uur lopen en dat houden mijn bekken nog niet vol.

Naaltje succes met auto's poetsen, die van mij moet ook hoog nodig.
Askazita ik heb bij veale ook zo'n stevige.
Ollie super van Sima
Fijn van Melody

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:01

Waar hebben jullie je panieksluitingen weg? En wat waren de kosten?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:02

bij v. Schie, gelijk met onze wagen gekocht...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:04

Van Schie is hier niet om de hoek

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:06

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:08

Komt ff binnenwaaien, volgens mij hebben ze ze ook bij www.tuigonderdelen.nl zal even pagina voor je opzoeken....
Maisie gefeliciteerd zowel met je poowns beiden dus super gedaan, Ferro toppertje en Jeroen die is een topper in wording, wat fijn dat jullie hem er nu ook voor hebben staan!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:10

tallechie, die verzendt ook hoor, da's geen probleem!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:10

vhu ik krijg nu een pagina met van alles en nog wat?

bedoel je dezelfde als die in mijn link?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:11

@maisie: super van Jeroen (en wat een leuke naam!!) en heerlijk met de pony's geoefend... ikkie word uitgenodigd om te komen poetsen... ghighi... 'hoe schoon is jouw huis??'... :D Kots en ik zijn geen goeie combi :n Standaard doe ik dan mee :7

@nouvel: is weer lekker thuis ;-)

@tallechie: vriendlief met allergie, da's balen... Zo te horen staat Alwyn prima... schattig dat íe al naar je hinnikt <3

@vhu: van de buitenkant lijkt 't autootje nog wel wat, maar mijn collega's noemen mijn auto altijd wat smalend 'de huifkar' haha en niemand wil ooit met mij meerijden... nou kunnen 't ook wel mutsen zijn hoor met de hoge hakjes, korte strakke rokjes en goed in de make up en de haarlak 8-)

Ben ik nou iemand vergeten??? Is hier veel te gezellig jongens, voel me net zo'n addict op dit soort avonden... niet te stoppen

Edit:

oooohhh bianca natuurlijk nog!!! Geweldig dat t wat beter gaat met Melody +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:13

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:16

*gaat linkje spieken... op de toekomst ;-) *

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:19

Jeetje wat ben ik blond zeg, zijn dus dezelfde :o? _O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:22

ik ga mee met de laatste samenvatting ik ben kompleet afgedraait

@ tallechie bij de divoza hebben ze dat spul ook wel

nou wij zijn dus ook weer thuis

vrijdag zijn we vertrokken richting lonneker.. we waren 1 van de eerste op het veld we konden dus mooi ruim parkeren na alles neergezet te hebben zijn we de vaardigheid en de hindernissen vast gaan verkenen...
op vrijdag avond hebbem ze in lonneker altijd gezamelijk eten voor de deelnemers die dat willen niet verkeerd dus het was heerlijk en s'avonds mooi op tijd naar bed

zaterdag ochtend om 7 uur uit bed want we moesten om 10 uur dressuur rijden dat ging voor ons gevoel heel goed en daar waren de punten ook naar 57.60 strafpunten voor ons op het moment heel goed daarna de vaardigheid gedaan was geen makkelijk te rijden parcour we hadden dus 6 strafpunten (2 ballen)
na een 7de plek in de dressuur en een 6 de in de vaardigheid waren we overol 6de van de 15 deelnemers in onze rubriek
s'middags hadden we heerlijk de tijd om van alles te doen en te zien maar hebben we eerst de hindernissen definitief gelopen. s'avonds konden we met een paardentram achter een trekker het A en B traject verkennen (dit mocht niet met de auto) over vliegveld twente en het staptraject liep zelfs door een voormalige F16 hangar

zaterdag avond is het helaas gaan regenen en niet meer droog geweest de hindernissen waren dus ook erg glad geworden en hebben we tegen mekaar gezegt we willen heelhuids aan de finish zo gezegt zo gedaan maar uiteindelijk bleek dat we toch gewoon 6de waren geworden in de marathon en dat we onze 6de plek hebben vast gehouden in de totaal uitslag
na alles opgeruimd en ingepakt te hebben. hadden we vast de trekker besteld want het veld was 1 viese bagger bende geworden waar we met de vrachtwagen op eigen kracht dus niet meer uit konden komen

al met al zijn we met een super tevreden gevoel weer huiswaarts gekeert

hier nog de 2 foto's die ik belooft had van de clubkampioenschappen
Afbeelding
Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:24

@lanouska: jammer van de regen, maar vrijdag tot zaterdag begin van de avond dus erg gezellig gehad en goede resultaten, toppie!!! Gefeliciteerd en prachtige foto's van jullie!!! Kamperen jullie bij wedstrijden altijd op terrein???

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:26

vhu zijn inderdaad dezelfde, maar dan moet ik er dus 2 hebben want er staat bij per stuk... ja ik ben ook blond, maar voordat ik of te veel of te weinig bestel

lanouska heb op hun site gekeken en kon niet de juiste vinden, daarbij is divoza 9 van de 10 keer een stuk duurder en ik moet sowieso weten welke ik moet hebben, want divoza kan toch geen advies geven

super van je moeder en van jou in de marathon en leuke foto's

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:38

ja wij kamperen altijd op het terein
nou is het een beetje verwarrend omdat ik bij meerdere mensen groom maar dit weekend was ik met me moeder mee en die heeft dus ook een vrachtwagen waar alles in kan en dan de caravan er achter een gaan met die banaan

als we op het terein zijn zetten we eerst de caravan neer en dan de vrachtwagen zodat alles staat daar waar wij het willen hebben en dan doen we de klep van de vrachtwagen open en halen daar het paard uit en die zetten we aan de vrachtwagen vast dan halen we alles uit de vrachtwagen doen een schot opzij, doen er zaagsel in en hup het paard weer op de vrachtwagen en wola daar heeft hij zijn eigen rijdende stal met ja ja heel luxe automatische drinkbakjes in het schot die we kunnen draaien en die zijn aangesloten op een tank van 400 liter water met een pompje er tussen en dan kar vooruit de vrachtwagen daar de bench van de hond weer in de caravan op pootjes stroom er aan en we staan

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:43

wow Lanouska: dat klinkt een soortje als vijf ***** luxe :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:45

nou voor het paard wel maar voor menner en groom is het heel goed te doen als het droog is maar zo als vandaag is er echt helemaal niks aan

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:48

Goedenavond,

@Tallechie, heel veel plezier met Alwyn en leuke foto's
@VHU, leuke foto van jou met Alwyn <3
@Maisie, super een 2de plek en wat fijn dat Jeroen zo braaf was vandaag ondanks het vreselijke weer..... Wanneer komen er *-:) ?
@Prinsjeh, super dat Har zo netjes stil stond en netjes wegstapte zonder zijn hoefjes van de vloer...Dat geeft de burger moed :j
@Biancoo, wat fijn dat je vooruitgang ziet bij Melody +:)+
@Lanouska, wel jammer van het weer... maar alles is weer heel thuis en dat is het belangrijkste..., gave foto's...
@Naaltje, wel leuke baantje om als 'Joker' ingezet te worden, lijkt me afwisselender dan de gehele dag auto's wassen :o

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:49

@ lanouska mooie foto's Gaaf paard.
@ bianca fijn dat melody vooruit gaat
@ prinsjeH de kots is al weg en de kleedjes uitgewassen. Kan er gelukkig goed tegen
was ook paardenpoep wat ie kotste dus ja.

Mijn kar ziet er ook uit niet normaal die kan ik morgen dus gaan wassen+ alle beenbescherming.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:55

lanouska, jammer van het weer, zal wel enorme bagger zijn geweest inderdaad...
maar fijn dat alles goed is gegaan en gave foto's!

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:56

Biancacoo schreef:
askazita, je moet die stevige onderleggers hebben, die zijn veel beter als die stoffen, die zijn voor de leuk, die stevige echt voor de drukverdeling.
oke, weet iemand misschien waar ik ze evt. in het rood kan kopen ?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:57

@ ollie heelhuids terug aan de finish is inderdaad heel belangrijk
@ maisie dat gave paard komt uit het 4 span van H met dat paard heb ik dus de clubkampioenschappen van de drentsche aanspanning gereden en ben ik clubkampioen geworden al vond arjan (het paard) het wel apart zo in zijn eentje marathon hindernissen lopen dat had ie namelijk nog nooit gedaan