hehehe dat werd tijd!!! maar alvast gefeliciteerd met je verjaardag. ik ben zaterdag op ameland aan het feesten dus totaal niet online te zien dit weekeind
foto's zijn gemaakt, komen morgen. Heb er 5 minuten mee gereden, maar reed lekker, wel met mn achterpony alleen. Morgen ermee naar de les, als ik lui ben in enkelspan, en anders tandem. Misschien komen er dan ook foto's van het tandem bij..
Ik wil binnenkort ook een poging wagen te gaan bestellen, had nog gevraagt wat luchtvering kost maar helaas geen reactie mogen ontvangen. Weet een van jullie het misschien ?
HTM
Geplaatst: 08-08-11 11:20
hier de foto's van mijn kar
met de pony van mn zusje
mn zusje met de achterpony van mijn tandem
zonder pony
hij rijdt echt super, ben er gister met mn tandem mee naar de les geweest, de pony's trekken hem makkelijk, terwijl ze alleen de sulky gewend waren. We ga ik de boom iets smaller laten maken, omdat deze wel erg wijd blijkt.
Ja het ziet er niet uit, maar er komen voor mn tandem bruine tuigen bij, wil kijken of ik onderleggers kan laten maken omdat ik ook het logo er op wil hebben, en ga kijken of iemand roze springschoenen in minimaat kan maken.. Want ik heb nu zwarte...
Dennis
Geplaatst: 08-08-11 11:26
Ik vind hem verschrikkelik . Maar kwa maat wel goed passend bij de pony's. Ik denk dat je er echt veel plezier aan ga beleven.
Misschien kan je springschoenen van Picasso nemen, zijn er ook in het knal roze en in hele kleine maatjes.