Maar nu zullen er ook nog mooie tijden komen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nijbro schreef:Met die wagen heb ik nog gereden. Deze wagen hadden ze zelf gebouwd. De besturing { knik- besturing } komt van een shovel. De voorkant was met kabels gekruist verbonden met de achterkant. Je kon heel snel om een boompje rijden. Je was toen veel korter dan die andere wagens. De achterwielen liepen in het spoor van de voorwielen. 1 grote nadeel ... als je gedraait stond dus in een knik.. moest je niet de paarden aanspreken want dan ging je als ze goed aanpakten en dat deden deze paarden maar al te graag zeer snal op kant. 2 x tijdens een wedstrijd kwam wel eens voor. jaren later eind '90 jaren stond zoiets op paard en koets. Dat was toen een nieuwe uitvinding. jajajaja...... Ik kon die beste man alle nadelen en voordelen van het systeem op noemen. Hij keek mij toen toch vreemd aan.
Deze wagens in die filmpje waren al aardig profesioneel voor die tijd. Ik heb nog een film van wedstrijden waarin ze nog met jachtwagens meereden.