BlackDevils schreef:Om te beginnen is het niet de heer Coppoolse die het beleid maakt. Dat doet het Menplatform samen met de disciplinecommissie. Je zult dus bij je eigen mendistrict terrecht moeten als je het er niet mee eens bent.
Verder is het zo dat de groep die met de kleintjes rijdt veelal mondige mensen zijn die zich m.n. hier op bokt volop laten horen. Het is toch wat makkelijk om je direct in de underdogpositie te manouvreren.
In de samengestelde wereld en daarvoor is het goed dat er een standaard opgesteld wordt.
Ook voor de spoorbreedtemeters is het gewoon makkelijker wanneer de wagens op de zelfde maat zijn.
11,5 % blijft natuurlijk ook een behoorlijke minderheid binnen de gehele sport.
Goed te zien dat het toch nog ergens toe leid, realiteits zin daar gaat het mij om!
En BD dat is nou wat ik de gehele discussie wil duidelijk maken, je niet te gaan profileren als underdog (als je even mag citeren), maar in gesprek te gaan met de beleidsmakers.
Dat er een standaard komt schept duidelijkheid voor juryleden, parcoursbouwers, wedstrijdorganisaties enz. het is een overstijgend geheel en als je in de minderheid bent met 11,5% (bedankt BD) dan ben je een minderheid, hoe jammer dat ook is voor direct betrokkenen!
Vergelijk het met overheids maatregelen, de bestuurders zijn allen door ons verkozen worden door ons betaald en beslissen vervolgens over hoe jij je moet gedragen. Dat past mij ook wel eens niet, maar ik heb er maar mee te handelen.
P.s. ik gun ieder zijn sport, op ieder zijn manier. Maar we kunnen niet allemaal voor in de bus/auto zitten aan aan het stuur trekken om te bepalen waar we heen rijden.