Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Ik vraag me af of het voor dat geld het complete disciplinereglement is of alleen de wijzingingen...
Ik heb hem al wel besteld.
Citaat:Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Belangenvereniging Mennen is verteld, dat dit om een bodyprotector ging (voor en achter bescherming).
Er bleef veel onduidelijkheid over het woord backprotector en de eisen waaraan deze moet voldoen. Navraag bij de FEI heeft deze week geleerd, dat het om minimaal backprotector (rugbescherming) gaat. Een bodyprotector (zowel rug als voorkant bescherming) is uiteraard toegestaan, maar rugbescherming is verplicht.
De FEI heeft geen eisen vastgesteld waaraan deze backprotector moet voldoen.
Deze verplichting geldt alleen voor internationale wedstrijden. De KNHS is voornemens deze regel op termijn over te nemen. De procedure hiervoor wordt binnenkort in gang gezet.
Echwel schreef:Citaat:Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Belangenvereniging Mennen is verteld, dat dit om een bodyprotector ging (voor en achter bescherming).
Er bleef veel onduidelijkheid over het woord backprotector en de eisen waaraan deze moet voldoen. Navraag bij de FEI heeft deze week geleerd, dat het om minimaal backprotector (rugbescherming) gaat. Een bodyprotector (zowel rug als voorkant bescherming) is uiteraard toegestaan, maar rugbescherming is verplicht.
De FEI heeft geen eisen vastgesteld waaraan deze backprotector moet voldoen.
Deze verplichting geldt alleen voor internationale wedstrijden. De KNHS is voornemens deze regel op termijn over te nemen. De procedure hiervoor wordt binnenkort in gang gezet.
lienepien610 schreef:Misschien hebben jullie het al gezien: de dressuurproeven voor klasse 1, 2 en 3 zijn enigszins veranderd.
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=158&CatID=201&ID=7424&style=1&zoomstyle=11&men=02&ppCatID=201
S_zanne schreef:lienepien610 schreef:Misschien hebben jullie het al gezien: de dressuurproeven voor klasse 1, 2 en 3 zijn enigszins veranderd.
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=158&CatID=201&ID=7424&style=1&zoomstyle=11&men=02&ppCatID=201
Fijn! Bij ons (4span) hebben ze de uitgestrekte stap er uit gehaald.
Is bijna niet te doen als je een modder bak hebt.
hafjelinger schreef:S_zanne schreef:Fijn! Bij ons (4span) hebben ze de uitgestrekte stap er uit gehaald.
Is bijna niet te doen als je een modder bak hebt.
voor mij is ie nu ietsie moeilijker, ik moet een volte doen met een hand.Behalve de poortjes van de vaardgiheid is dit oom iets om op te gaan oefenen
S_zanne schreef:Met alle respect voor jullie als organisatie maar het valt toch wel vroeg in het seizoen, de kosten zijn relatief niet gering, Rijssen valt in het zelfde weekend en Gorssel is een week later.Nog maar 2 maanden!
We hebben ook nog inschrijvingen nodig voor de Flevomendagen in Biddinghuizen.
Die zijn op 3,4,5 april voor kl4
en 4 en 5 april voor 1,2,3
Het zelfstalling geld wat op de website staat klopt niet! Dit is voor iedereen €40,-
Ik hoop dat er op bokt mensen zijn die zich willen inschrijven.
Er wordt heel erg had hier voor gewerkt en het zou jammer zijn als het niet door kon gaan.
BlackDevils schreef:S_zanne schreef:Met alle respect voor jullie als organisatie maar het valt toch wel vroeg in het seizoen, de kosten zijn relatief niet gering, Rijssen valt in het zelfde weekend en Gorssel is een week later.Nog maar 2 maanden!
We hebben ook nog inschrijvingen nodig voor de Flevomendagen in Biddinghuizen.
Die zijn op 3,4,5 april voor kl4
en 4 en 5 april voor 1,2,3
Het zelfstalling geld wat op de website staat klopt niet! Dit is voor iedereen €40,-
Ik hoop dat er op bokt mensen zijn die zich willen inschrijven.
Er wordt heel erg had hier voor gewerkt en het zou jammer zijn als het niet door kon gaan.
Ik hoop dat jullie de zaak van de grond kunnen krijgen.
Echwel schreef:40 inschrijving en 40 stalling is voor een enkelspan wel heel erg veel