Whitney is nog heel groen, denk dat ze inmiddels een keer of 15 voor de wagen gestaan heeft. We rijden ook vaardigheid. Pionnetjes zijn leuk om mee te gooien vind ze, maar dat mag ze zondag niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuSEQ schreef:Heeft hij z'n naam al veranderd naar Rudolfiq?
happytime schreef:bij mij ff weinig mennen,sunrise staat nog half geschoren(messen nog niet terug na 2 weken,slechte service,nog nooit meegemaakt daar)en kan straks nieuwe messen ophalen bij onze ruitersportzaak(was besteld)
helaas is mijn vader vorige week overleden en gisteren gecremeerd,dus mijn hoofd stond niet erg bij het mennen en sunrise???stat lekker in de wei,die vind het wel best!
maar na morgen gaat ze weer an het werk! (jammer voor je sun)
wat een gave foto van rudolfje met neus...hoe bleef die zitten?
Maisie schreef:kom hier ook weer even langs.
karren zijn in NLStraks krijg ik foto's op mail. en morgen gaan we ze halen.
Ben echt super benieuwd. Verder heb ik geen nieuws omdat ik verder toch niet kan mennen op dit moment.
@ Aukie op loslopende paarden zou ik het ook niet zo hebben. het blijven toch kuddedieren. Gelukkig is het goed gegaan. Het is nu wel
lekker weer om te rijden. Niet meer zo super koud.
Maisie schreef:en hier is ie dan.
De bekleding is donker bruin. En de kar is zilvergrijs met bordeaux.
Morgen zie ik m in het echt.
Maisie schreef:het is donker bruin. ik moest ook eerst goed kijken. Met zonlicht zie je het beter denk ik. ga m vanavond halen.
Maisie schreef:ik heb nog een foto van de achterkant en daar is het wel echt bruin. ik moet ook eerlijk zijn dat ik dat bruin van jou kar had verwacht. maar denk dat dit wel mooier is.