[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 16:57

Met Roos ben ik zenuwachtiger ondanks dat die altijd braaf is en toch al wel de nodige kilometers in de benen heeft (op wedstrijd terein, zeker niet langs de weg, daar heeft ze zo'n hekel aan). Die heeft natuurlijk al aardig bewezen dat ze het wel moet kunnen.

Whitney is nog heel groen, denk dat ze inmiddels een keer of 15 voor de wagen gestaan heeft. We rijden ook vaardigheid. Pionnetjes zijn leuk om mee te gooien vind ze, maar dat mag ze zondag niet Tong uitsteken. Ze heeft al wel haar IBOP proef gelopen, de 10e keer voor de wagen. Ook ter vervanging van een muts die zich zelf moest bezeren (had toch al betaald, dus een gokje gewaagt, en ze was toen heel braaf, maar geen dressuurmatig hoogstandje).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:04

Heeft iemand voor mij een handje met kar uit laden, in en uitspannen en proefje voorlezen zondag in Wormerveer? M'n inval-groom red het misschien niet en helemaal alleen red ik het niet.
Om in en uit te laden en in en uit te spannen kan ik m'n vriend misschien nog wel strikken, maar een proefje voorlezen lukt hem echt niet, ook niet als het 'maar' om een B proefje gaat Bloos .

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:06

Waarschijnlijk kan 1 van de dames die met mij mee gaan wel lezen hoor Haha! Ik moet lang inrijden van mijn juffie, dus ik ben al aan t rijden/inspannen dan. Zo gauw ik weet welke meiden er precies zijn stuur ik je even een pb ok?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:11

Is goed, probleem is waarschijnlijk al wel op gelost. Maar m'n kleuter in m'n eentje inspannen durf ik nog niet aan. Ze is heel braaf, maar wil het zekere voor het onzekere nemen, ze is pas 3 Lachen (en wil niet zo'n debiel krijgen als dat zwarte mormel wat ik heb, die neem ik zonder mijn vaste groom of instructrice niet eens mee, die gaat regelmatig op 2 benen met inspannen Tong uitsteken).

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:52

Het staat weer een beetje stil....

Er is iets vreemds met Rafiq aan de hand....Zijn neus is rood geworden en er is iets tussen z'n oren gegroeid!

Afbeelding

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:39

Heeft hij z'n naam al veranderd naar Rudolfiq? Knipoog

Hier is 't de laatste tijd behoorlijk stil op menvlak... De laatste tijd kom ik alleen nog ohz buiten omdat de examens eraan komen. Hopelijk is er in februari meer tijd om eens een ritje te maken.

Groeten, SuSEQ

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:43

Ik ben zondag nog eens een ritje gaan doen. We hebben ons beperkt tot ritjes rond het bos (asvalt) en enkele woonwijken. Ik vreesde een beetje voor bevroren plekken in het bos. Petra was weer super braaf en had er ook zin in. Ondertussen hebben we al meer dan 40km op de teller staan.

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:24

SuSEQ schreef:
Heeft hij z'n naam al veranderd naar Rudolfiq? Knipoog

Klinkt goed... Clown

Wij hebben zondag ook een rit gemaakt en ook alleen op het asfalt. De zandpaden waren inderdaad bevroren.
Het was erg koud, maar verder een mooie dag voor een rit. Rafiq was wel wat kijkerig en schrok een paar keer van onnozele (nordic walkers Cool ) en minder onnozele dingen (enorme hond in de aanval... Scheve mond ) maar luisterde gelukkig goed en was snel weer bij de les.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:38

Ik heb zondag dus wedstrijd gereden, en het ging best goed! Foto's staan bij Aangespannen rijden foto's Haha!

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:42

Ga meteen even kijken....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:02

bij mij ff weinig mennen,sunrise staat nog half geschoren(messen nog niet terug na 2 weken,slechte service,nog nooit meegemaakt daar)en kan straks nieuwe messen ophalen bij onze ruitersportzaak(was besteld)
helaas is mijn vader vorige week overleden en gisteren gecremeerd,dus mijn hoofd stond niet erg bij het mennen en sunrise???stat lekker in de wei,die vind het wel best!
maar na morgen gaat ze weer an het werk! (jammer voor je sun)
wat een gave foto van rudolfje met neus...hoe bleef die zitten?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:09

Afbeelding

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:28

happytime schreef:
bij mij ff weinig mennen,sunrise staat nog half geschoren(messen nog niet terug na 2 weken,slechte service,nog nooit meegemaakt daar)en kan straks nieuwe messen ophalen bij onze ruitersportzaak(was besteld)
helaas is mijn vader vorige week overleden en gisteren gecremeerd,dus mijn hoofd stond niet erg bij het mennen en sunrise???stat lekker in de wei,die vind het wel best!
maar na morgen gaat ze weer an het werk! (jammer voor je sun)
wat een gave foto van rudolfje met neus...hoe bleef die zitten?

Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Wat moet dat heftig voor je zijn....
Was hij ziek?
Heel veel sterkte!
Rudolf z'n neusje bleef zitten dankzij dubbelzijdig tape...

Sonjim, bedankt voor de kerst/nieuwjaarswensen! Leuk gedaan!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:38

Rudolf, is cool, ik heb mijn zus mee laten genieten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:20

@Happytime: heel veel sterkte Ach gut

@Sonjim: mooi gedaan!

Verder zag ik nog een prachtige Rudolph!

Hier ook rustig m.b.t. het mennen, weinig tijd, slecht weer en vanaf zondag hebben we onze puppedup.
Nog ff en dan heeft ook manlief vakantie, hopelijk kunnen we dan weer eens gaan, dan kan de puppy ook meteen al een beetje wennen op de koets.

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:34

Vandaag een ritje gemaakt. Hij was best kijkerig en ging 1 keer een klein sprintje trekken. Toen we bijna thuis waren was er ook even een heel spannend moment omdat 2 losgebroken paarden ons tegemoet kwamen en paarden in de omliggende weilanden behoorlijk opgewonden aan het rondrennen waren... Rafiq stond op exploderen. Ik ben er maar voor gaan staan en de paarden werden gelukkig snel opgevangen.Doodeng....
Hier een paar foto's van vandaag:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:18

kom hier ook weer even langs.

karren zijn in NL Go jij! Go jij! Straks krijg ik foto's op mail. en morgen gaan we ze halen.

Ben echt super benieuwd. Verder heb ik geen nieuws omdat ik verder toch niet kan mennen op dit moment.

@ Aukie op loslopende paarden zou ik het ook niet zo hebben. het blijven toch kuddedieren. Gelukkig is het goed gegaan. Het is nu wel
lekker weer om te rijden. Niet meer zo super koud.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:06

Maisie schreef:
kom hier ook weer even langs.

karren zijn in NL Go jij! Go jij! Straks krijg ik foto's op mail. en morgen gaan we ze halen.

Ben echt super benieuwd. Verder heb ik geen nieuws omdat ik verder toch niet kan mennen op dit moment.

@ Aukie op loslopende paarden zou ik het ook niet zo hebben. het blijven toch kuddedieren. Gelukkig is het goed gegaan. Het is nu wel
lekker weer om te rijden. Niet meer zo super koud.

cool wil wel foto zien he Haha! heb je ze toch nog net voor kerst haha kom je morgen bij mij in de buurt dan Knipoog

ennuh nog gefeliciteerd he Haha!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:06

en hier is ie dan.

De bekleding is donker bruin. En de kar is zilvergrijs met bordeaux.

Afbeelding

Morgen zie ik m in het echt.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:35

Afbeelding

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:11

Maisie schreef:
en hier is ie dan.

De bekleding is donker bruin. En de kar is zilvergrijs met bordeaux.

Afbeelding

Morgen zie ik m in het echt.

mooie kar Ja beetje gelijk model als de mijne maaruh leer lijkt me gewoon zwart hoor of ben ik nu zo blind Nagelbijten / Gniffelen veel plezier ermee Haha!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:33

het is donker bruin. ik moest ook eerst goed kijken. Met zonlicht zie je het beter denk ik. ga m vanavond halen.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:36

Maisie schreef:
het is donker bruin. ik moest ook eerst goed kijken. Met zonlicht zie je het beter denk ik. ga m vanavond halen.

oke ja ik heb alleen de andere versie donkerbruin bij jack gezien (donkerder dan mijn bruin) maar dat zag je goed dit lijkt zwart Nagelbijten / Gniffelen maar succes vanaaf met ophalen Ja (hoop alleen voor je dat hij niet echt zwart is mijn dressuurstoeltje hadden ze namelijk ook zwart gemaak ten moest bruin zijn hadden zich vergist Nagelbijten / Gniffelen ) Nu is hij wel weer bruin hoor was zo gepiept 2 weken later ging hij namelijk weer terug en nam de kussens enzo mee en heeft ze omgerolen.

succes met de karren zijn heel mooi Ja

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:48

ik heb nog een foto van de achterkant en daar is het wel echt bruin. ik moet ook eerlijk zijn dat ik dat bruin van jou kar had verwacht. maar denk dat dit wel mooier is.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:56

Maisie schreef:
ik heb nog een foto van de achterkant en daar is het wel echt bruin. ik moet ook eerlijk zijn dat ik dat bruin van jou kar had verwacht. maar denk dat dit wel mooier is.

ow oke ja hij had namelijk ook een andere versie bruin dan die ik hem net wat walnootkleur achtig maar dit is dan echt supper donker bruin.

ben benieuwd wat je er in het echt van vind Haha!