[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 08:55

Zo maar eens kijken hoe ze erbij staat :7 ik ben zelf in ieder geval nog lang niet aan k3 toe hoor. Is bij endurance vanaf 80 km :oo da's een heul eind zeg maar. Was gisteren heel erg moe en vandaag voelt het ook allemaal nog erg moe aan. Planning is nu Renkum, een klasse 2, 56 km. Dus over de 50 km grens heen.

Nu eerst de zooi opruimen, alles is nat geworden, ook wat niet gebruikt is, dus de wasmachine kan weer overuren draaien (in ieder geval 1 dekje (nieuwe Toklat dek is trouwens wel echt super fijn!) 4 dekens, 3 jassen, 4 handdoeken en nog veel klein spul) en de auto moet ook maar even door de was-en stofzuig-straat := .

Oja waar ik ook erg blij mee was, was dat turgor dus weer <1 was bij alle keuringen. Echt super goed. Hoop ook echt dat ze in de vetgate in EL de pulp/zemelen goed eten Barney, denk dat dat zo scheelt!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 10:12

Vhu ik vind het zo leuk om te lezen dat jullie zo lekker gaan en genieten. Super!

Barney ook lekker sportief bezig geweest.

Tolbergfan lekker 10 km gefietst ben je zelf ook lekker in beweging.

Donderdag les gehad en rivaldo deed goed zijn best. Voor ik les had moest ik even naar de wc en vroeg of Saskia me pony even wilde vast houden toen ik terug kwam was ze hem heerlijk aan het rijden wat super leuk om je pony is te zien lopen, was echt een kwijl moment!

Gisteren was ik net op stap om een buiten rit met tweespan te maken roept mijn buurmeisje of we samen zullen rijden in haar weide, ook erg leuk dus lekker 1,5 gemend. En lekker dressuur gereden ene kant liepen ze samen mooi nagevelijk en stelling naar binnen andere kant was echt drama. Ach was eerste keer weer serieus trainen in span.

Tolbergfan

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:04

Gisteren met mijn wagen naar Hans v.d. Mee in Loon op zand. Om mijn band te laten fixxen, lag aan een roestpukkeltje op mn velg, dus even band verwisselen ging in dit geval niet. Omdat ik verwacht had dat mijn andere wielen ook risico liepen voor de zekerheid maar de heel wagen meegenomen.
En nu komt het!!!
Onderweg schee de stuurbekrachtiging ermee uit, dashboardverlichting, lampje accu ging branden, km teller stopte...Pfff Was spannend!
Terug op stal, met een gefixte band! ANWB gebeld. Deze heeft de auto weggesleept, krukas kapot en 1 of andere pomp...Komende week geen auto (was auto van mij vriend) Ik heb namelijk geen trekhaak.
Sjaggo het weekend in gegaan, stond vanmorgen vol goede moed op. Ik denk lekker een 15 km tochtje maken. Bijtijds weg, want mijn mams is 60 en geeft vanavond een feest.
Kom ik aan op stal, weer mn band plat, nu al 2x heen en weer gereden naar loon op zand, niet kunnen rijden, auto kapot dus mijn weekend kan beter!!!

Voor de rest wens ik iedereen een fijn pinksterweekend toe! :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:08

Wat een K-zooi bah... -O-
En bij jou dus leuk Rivaldo, top!

Ollie stond er weer bij alsof ze niets gedaan had gisteren, echt ongelovelijk :D rende lekker door de wei af en toe met Piet, die er even bij mocht terwijl ik mest en onkruid uit de wei aan het halen was. Erg grappig die twee. Ber vindt Piet nog maar zo zo en Piet vindt Ber nog eng, maar goed, zal ook wel goedkomen :7

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:25

Dat zijn de juiste woorden haha!
Rest van de week maar de fiets pakken, 7 juni heb ik een recreatie rit van 20 km. Hoop toch echt dat voor die tijd de auto gefixt is en mijn wagen. Kan dat kwaad als ze aankomende week niet ingespannen wordt, met oog op die rit?

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:57

Gefeliciteerd VHU met je goede rit!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:14

Wat vervelend van je auto en koets,misschiren volrubberen wielen overwegen.moet je wel een fijn geveerde wagen hebben,mijne is dat niet met de luchtbanden was deze wel oke maar nu rammeld die van alle kanten en is deze enorm stug dus je voelt alles

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:44

Dank je BS :)
@Tolbergfan lijkt me niet hoor. Als je haar wel een beetje in beweging / soepel houdt, kan ook met longeren bijv. Conditie wordt niet minder door een weekje niet aangespannen te lopen. Moet conditie nu wel goed genoeg zijn voor een 20 km natuurlijk.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 19:32

Wat vervelend allemaal Tolbergfan!!! Kan je humeur goed begrijpen.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 21:29

Ik ben even afwezig geweest, had het een beetje druk de laatste tijd :D met carrousel en rijden ohz. Nu is het allemaal wat rustiger, ondertussen rustig doorgetraind met Davincy, want as zaterdag doen we mee in Wateren, heb er super veel zin in! De stal is gereserveerd, want gezien de lange rit er naartoe, gaan we op vrijdag al weg.

@Vanhuisuit, gefeliciteerd! Mijn zus heeft ook het endurance virus te pakken :D , heeft nu 2 keer klasse 1 gereden.

@Tolbergfan, het zit je echt niet mee. Is er niet iemand in de buurt die je band kan maken?

@Rivaldo, je hebt toch wel een foto gemaakt he?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 23:45

Uiteraard stond ik gelijk met me telefoon klaar

Afbeelding

Afbeelding

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 00:59

Tolbergfan schreef:
Dat zijn de juiste woorden haha!
Rest van de week maar de fiets pakken, 7 juni heb ik een recreatie rit van 20 km. Hoop toch echt dat voor die tijd de auto gefixt is en mijn wagen. Kan dat kwaad als ze aankomende week niet ingespannen wordt, met oog op die rit?

Mijn pony heeft dan al drie weken niet gelopen. Dat maakt echt niks uit hoor

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 13:11

Bedankt voor jullie reacties! ivb met pinksterweekend duurt het even. heb geen idee waarom de band steeds langzaam leegloopt misschien het ventiel. Komt wel goed, duurt alleen even...Ze is in goede conditie, ik longeer inderdaad. Gisteren na het longe heerlijk in het water gelopen (vlakbij stal zit een meer) En morgen ga ik weer fietsen! Heb de smaak te pakken!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 15:33

@Napie maar die van jou hebben zo'n basisconditie, die lopen ook na een jaar stilstaan nog een 20 km met 2 vingers in de neus denk ik :P

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:40

Mooie foto's L Rivaldo!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:19

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:29

Afbeelding

Gisteren alvast het Friese wold bekeken, paden zijn mooi, sommige nog wel mul.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 13:20

Ik zal straks even de link van afstandmeten erop zetten Marja. Moet even vanaf een computer. Volgens mij staat die er in.

vanmorgen om 9 uur achter de pony en heerlijk gereden met een paar ruiters. Doen we eigenlijk nooit want Nick kan zo vreselijk drammen dan. Maar gelukkig was hun tempo prima en hebben we heerlijk gereden.
Zo lunchpakketten inslaan. Maar 80 stuks voor het weekend. Daarna me weer opsluiten achter de pc en de laatste dingen printen. Morgen nog een dagje alles klaarzetten en een nacht werken. Donderdag een aanhanger vol materialen zoals klokken en hesjes halen in Teteringen en naar Wateren. Ben nu al moe. ...

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 13:29

Succes Napie! Het wordt vast een groot succes! Jammer dat het zover weg is ,had graag komen kijken/helpen.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 13:52

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:20

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:51

Het is dezelfde route

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:21

Succes Nanda met alle voorbereidingen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:48

Napie heel veel succes met alle voorbereidingen, je bent een kanjer _/-\o_
Mooi uitzicht Letsdunit *D

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:56

Nanda als ik je vrijdag en zaterdag na mijn eigen rit kan helpen doe ik het graag hoor, ben in de buurt.