ik ben zelf in ieder geval nog lang niet aan k3 toe hoor. Is bij endurance vanaf 80 km
da's een heul eind zeg maar. Was gisteren heel erg moe en vandaag voelt het ook allemaal nog erg moe aan. Planning is nu Renkum, een klasse 2, 56 km. Dus over de 50 km grens heen. Nu eerst de zooi opruimen, alles is nat geworden, ook wat niet gebruikt is, dus de wasmachine kan weer overuren draaien (in ieder geval 1 dekje (nieuwe Toklat dek is trouwens wel echt super fijn!) 4 dekens, 3 jassen, 4 handdoeken en nog veel klein spul) en de auto moet ook maar even door de was-en stofzuig-straat
.Oja waar ik ook erg blij mee was, was dat turgor dus weer <1 was bij alle keuringen. Echt super goed. Hoop ook echt dat ze in de vetgate in EL de pulp/zemelen goed eten Barney, denk dat dat zo scheelt!
rende lekker door de wei af en toe met Piet, die er even bij mocht terwijl ik mest en onkruid uit de wei aan het halen was. Erg grappig die twee. Ber vindt Piet nog maar zo zo en Piet vindt Ber nog eng, maar goed, zal ook wel goedkomen