Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nena_ schreef:Het stoeltje was ik inderdaad al van plan om te nemen haha.
Ik ben zelf bijna 1.80 dus ik verwacht dat ik wel makkelijk bij de voetsteunen zal komenIs de gesloten lamoen echt een aanrader? Ik heb daar nog nooit mee gemend namelijk, bij mijn lease pony altijd de gewone gehad en nog nooit meegemaakt dat de bomen uit de lichtogen schoten oid. Daarnaast vond ik het zelf ook altijd wel fijn dat ik de kar zo in de lichtogen kon schuiven, vooral als je alleen inspant.
Ik weeg 59kg en als ik het zo lees dan word dat nog een dingetje op de sulky in evenwicht te brengen...
Citaat:Het is mooi dat je lang bent, ik ben 1.67 met 56kg, maar jij kan je stoeltje dan nog mooi een stukje naar achter zetten. Dan krijg je hem echt wel in balans hoor! Het is wel even zoeken. De eerste keer ben ik ongeveer 2 uur bezig geweest met het grootste gedeelte afstellen, daarna na een ritje af en toe wat "fine tunen".
Over het lamoen; ik had hiervoor een simpele cavaletti en daarvan schoten de lichtogen weleens uit de ogen als mijn pony ineens vaart maakte. Maar dat was in zijn geheel een onding
Napie schreef:Ik heb recentelijk een nieuw tuig gekocht (ideal eurotech) en kreeg mijn sulky niet meer in balans. Bomen schoten uit de lichtogen of ik moest de broek zo strak zetten dat ik schuurplekken kreeg. Ik heb mijn open lamoen omgeruild voor een dicht lamoen. Koste maar 20 euro en het zit nu geweldig
nayla schreef:tnx, dan denk ik dat we een nieuwe gaan bestellen zonder spoorverbredersnu nog kiezen tussen de standaard wielen of spaakwielen lol. Kijk er naar uit om te beginnen met onze shet, ze heeft plezier in het 'werk' en het wandelen op straat