Citaat:
zit hier gewoon met tranen in m'n ogen, het lijkt de grootste overwinning ooit als ik terug kijk op de afgelopen moeilijke maanden...
Ik zie het ook aan je gezicht op de foto's meid, dit is een moment he. Heftig hoor.
Inderdaad singelbont desnoods over hele lamoen heen / streng etc. Denk dat het voor Fief geestelijk ook heel belangrijk is dat ze weer met je aan het werk kan, ook al zou het bij wijze van maar een keer per week zijn.
@Tine als het jouw methode niet is moet je het niet doen, als je er angst van krijgt heeft het totaal geen zin. Ik word er niet bang van, tenminste tot nu toe niet
het af en toe halthouden tussendoor en rustig uitbouwen doen wij ook, dat gaat ook goed gelukkig. Met buiten rijden hebben we ook bij bepaalde plekken vaste routine, die snapt ze nu al. Er zijn gewoon stukjes waar ze stil moeten staan, of moeten stappen. Wel zo handig als je dat dan altijd doet, weten ze waar ze aan toe zijn.
Tallechie waakt als een tijgerin over haar Daan, en gelijk heb je
Hahaha die Alwyn, hij vond het wassen vast geen succes, monster dat hij direct ging rollen
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-08-11 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt