Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar na 2 keer bedacht ze toch dat het leuker was als ik haar moest vangen 
Romeo heeft ook een masker op, willen of niet. Vorige week is zijn neus verbrand (door een streepje zon bij 15°, vond het zeer vreemd), dus hij heeft echt geen keuze! Hij haat dat ding echt, maarja ik denk dat hij ook de pijn niet wilt van het verbrand zijn.. 

voor SL!

voor SL
).
Kost zo'n 65 Euries. Grote opluchting want vorig jaar heb ik voor maar liefst 700,- Euries laten verspijkeren. Dus mijn Golfje mag nog even blijven.
da's een mooie apk 
met stokbrood.
ik haat voetbal en om daar dan te gaan zitten... ?Heb gezegd dat ik 'm wegbreng en ophaal als ie belt
(of laten we zeggen nu
) 
Ben er heel blij mee! Een extra paar banden, en ook slee's voor in de winter

) zonder beltegoed op mijn mobieltje.... bleek de distributieriem te zijn gescheurd (was net 10.000 km daarvoor vernieuwd, maar omdat ik door mijn beengedoe bijna 3/4 jaar niet kon autorijden en de auto had stilgestaan was de riem dus te droog geworden). Die was zo'n beetje door het motorblok geslagen. Daarbij ook nog een grote beurt.... zo daar gingen mijn spaarcentjes. Maar ja, die auto is voor de rest nog prima, ziet er ook erg goed uit, dus alles wel laten repareren etc. Maar goed, dit jaar dus echt een meevallertje
en ook al is het goed en denk je toch, ja, wil eigenlijk niet (die indruk heb ik namelijk
) dan kun je alsnog zeggen van het gaat helaas niet door. 
een vrouw van 34!
Hoop dat dat beter werkt dan net jonger dan ik, of zelfde leeftjd... Ze heeft altijd western gereden (leuk, wel een richting die mij erg boeit) en wil graag weer in de paarden 
Daar zou het in beginne voor zijn ook
Maar ja, ik ben zelf zo dom geweest te zeggen dat ze mocht komen. Ze kijkt er heel erg naar uit. Is dan ook zo sneu als ik zeg dat ik het toch eigenlijk niet wil. Dus stiekum hoop ik dan maar dat ze niet kan rijden. Als ze wel kan rijden en ze gaat goed met de dieren om, kan het natuurlijk nog wel goed zijn om iemand erbij te hebben. Daarom wil ik haar in ieder geval toch even bezig zien met beide paarden (nou ja paard en pony, maar dat typt zo lang)
. Als ze door Brenda gereden werd ging mijn instructrice er wel eens bij op de wagen en vanaf daar helpen. Dat was geen probleem, maar zodra mijn instructrice het leidsel overpakte vertrok Trendy's kop en deed ze eerst 2 rondjes heel moeilijk (om vervolgens wel de sterren van de hemel te lopen
).
Naja, heb volgend jaar toch geen tijd naast Tijgertje... Dus ben niet actief op zoek. En misschien als ik mijn mencursus goed heb afgerond, dat Tijgertje dan voor de kar kan
Heb er 7, maar als mijn drie oudste overlijden ga ik voor die over zijn een nieuw huisje zoeken
Wil toch met de muisjes stoppen, en het is toch leuker voor ze om in een wat groter groepje te zitten dan dat ze dan zullen zijn
. Dennis schreef:Kom maar, Roosje staat klaar hoor.
Maar het zou misschien wel een optie zijn om 2 of 3 keer in de maand te doen... Lijkt me wel harstikke tof
Misschien dat mijn zus me ook wel is wil brengen tegen benzinekosten, scheelt toch weer een uurtje volgens mij
.. dat motiveerd weer even
..
.. ze hadden er zin in. Rivaldo had tijdens het rennen ook niet meer gekucht en had gewoon een klein beetje druppeltjes uit zijn neus lopen, maar dit had tommy ook dus was toch wel erg tevreden
..
Hoor in eens allemaal toeters buiten en mensen die schreeuwen "JAAAAAAAAAAAA"