Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maisie schreef:ff een vraagje voor de mensen omgeving roosendaal/breda.
waar en wanneer worden er nog indoor D/V georganiseerd en dan officieel. of een leuke marathon ???
Maisie schreef:het ging mij ook meer over 2009 jan/feb/maart. wil dan toch nog een keer proberen officieel te starten.
regiocompetitie hou ik in de gaten idd.
happytime schreef:ik laat ook weer eens wat van me horen...sunrise vandaag weer kunnen inspannen,mijn banden moesten vervangen worden, ze deed super haar best,ben echt trots op haar,voor januari een startkaart aangevraagd,lijkt me spannend ipv erop en nu achter!
vraagje:hebben jullie de pony"s geschoren en zo ja,welk model?
Ik schoor sunrise altijd helemaal,maar nu ik meer ga mennen.....weet ik het even niet.
Vat ze niet snel kou, als ze helemaal geschoren is voor de kar?
nierdeken is geen optie,zelfs onder het zadel durft ze dan niet meer te lopen??!!
terwijl ze in de wei wel met deken alles doet!
ik hoor graag jullie meningen.
groetjes monique
happytime schreef:Yes...messen waren geslepen (moest er voor het eerst een maand op wachten,nog nooit gebeurt bij die zaak) sunrise gepoets,tondeuze aan.....na 1 bil eruit te hebben....messen bot!??? huh...oude messen (die bijna bot zijn )erin gedaan om machine te testen...die deed het eerst wel goed, maar ook best wel bot...
Zucht.nou eind resultaat: Sunrise heeft 2 billen bloot,stukken van haar zijkant en reepje onder haar manenkam!
messen moesten door de firma weer opgestuurd worden, en heb bij een andere ruitersportwinkel maar een nieuw setje besteld (mijn alleroudste messenset kon niet meer geslepen worden) nu dus wachten wat het eerste binnen is: nieuwe messenset of "hopelijk" opnieuw geslepen messen!!
en sunrise......ach nieuwe mode-trend zullen we maar zeggen!