VHU wat vreselijk dat jouw lieverd nu weer gegrepen is terwijl ze net weer boven op was van de vorige keer ...
Ava is bezig met grenzen te bewaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
; wilde ik nog snel in een winkeltje kijken, maar ze waren daar bezig aan de weg en stoep, werd ik door 2 sterke bouwvakkers met rolstoel en al in de winkel en er later ook weer uitgetild; je maakt wat mee; vond het wel heel weg lief, voor ik het wist, hadden ze me al vast.
....
Dus komende tijd gaat wel heel zwaar worden voor mij thuis. Want alles komt op mijn en zoonliefs schouders, maar het is even niet anders. Eindelijk weer een lichtpuntje. Na het werk nog alle zorg voor de dieren, trainen van de paarden, huiswerk van/met zoonlief, huishouden, boodschappen, eten koken en om 20 uur op bed. Maar goed, alles voor het goede doel.
wat een luxe,wilde sun inspannen,maar iets zeï: doe maar niet....jawel hoor.....'' raindrops are falling on my head'' rondje gelongeerd,gaat me steeds beter af met de dubbele longe
. Maar de hele film is wel te verkrijgen.
SunNDLM schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagje..![]()
Welke inch wielen is gebruikelijk bij enkelspan paard (1.60 m)?
Kan zo snel geen antwoord vinden en om nou een heel topic te openen...
LS_fotos schreef:Eerste keer met lussenleidsels.
Foto's van gisteren hij loopt wat diep.
Lussen net te kort, zouden er net tussenin moeten zitten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]