Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. hij loopt op dit moment 2 a 3 keer a 20 minuutjes in het tuig. Dus heel hard aan het werk niet, maar misschien lijkt dat wel zo. Omdat ik niets met Rivaldo kan doen op het moment. Toen hij is gekomen heeft hij zeker weten ander halve week lekker alleen op het land gestaan en in het land wezen borstelen. Dit heb ik na Quenzo zeker gedaan toen jullie mij dit vertelde 
.. en zou het ook zonde vinden als ik dit 2span niet bij elkaar kan zetten. 

wil hem wel houden.... maar misschien moet ik hem wel verkopen.
nog een kijkje bij ons in de keuken: heb al heel vaak van alles moeten laten aanmeten (allerlei braces, schoenen, broeken bijv), dus hou niet van dat gemeet en gedoe met mijn benen. Is puur iets van mezelf hoor, weet dat ik me eroverheen zou moeten zetten maar heb daar gewoon geen zin (meer) inCitaat:VHU: op maat laten maken heeft weinig met patient zijn te maken hoor groot percentage van de lederen laarzen wordt opmaat gemaakt
Mijn outdoorlaarzen zijn ook op maat gemaakt, juist omdat het fijner zit
Werken heeft niet alleen te maken met de lichamelijke belasting, het gaat om de psychische belasting, dan kan 5 minuten per dag soms al veel zijn... natuurlijk worden ze niet lichamelijk moe van een half uurtje bandje slepen, het gaat erom wat er in dat koppie gebeurt. Zie je altijd heel mooi als je een jong / onervaren paard bijv voor het eerst meeneemt naar een wedstrijd...gaan ze vol enthousiasme van de trailer, dan zadel er op, ruiter erop en .... vervolgens storten ze tijdens of vlak na (als je geluk hebt) het proefje in elkaar en als je ze daarna in de wei zet gaan ze slapen. Niet moe van het werk, maar van de indrukken
voo b485!
dan hebben wij ook nog de pech de 1e lichting te zijn, dus de proefkonijnen 
hij liep in de bak, en kwam heel gauw naar 't hek toen ik de oprit op draaide 
wat regeltjes duidelijk gmaakt. vlot meelopen en netjes stoppen aan los touwtje 

Wel 2 verslagen inleveren vandaag
Gewoon helder in je hoofd blijven, kritisch blijven naar jezelf toe en dan gaat dat allemaal prima
Hoe belachelijk is dat!? Een meisje van bij mij in de klas(meisje is van Oekraïne) haar moeder is vorige maand plots gestorven, zij moest dus diezelfde dag nog het vliegtuig op springen om de begrafenis van haar moeder te regelen (alleen zij en haar zus bleven nog over). Ze heeft van school vrijstelling van de lessen gekregen zolang ze nodig had, testen mocht ze bijmaken als ze er klaar voor was. Als ik jou dan hoor, lijkt onze school toch wel een heel pak gemakkelijker (en eerlijker)!
MAAR...het is de laatste dag
Morgen moet ik om 20 over 9 binnen, dan heb ik om kwart voor 10 zeker gedaan. En dan kan de vakantie beginnen!!
Ik ga Romeo lekker inspannen en dan een heerlijk ritje maken in het bos met vriendlief. Ik had hem gezegd dat ik aan het overwegen ben om alleen te gaan rijden. Toen zei hij: "Waarom zou je dat doen? In de vakantie heb ik toch tijd en kunnen we toch vaak gaan?" Dus nu ben ik eens benieuwd
)
"Tussen heel veel bomen
") Toen de brandweer aankwam, ben ik met de fiets voorop gecrosst(heb gefietst voor mijn leven
) en hen de plek aangewezen.
ik heb da ook altijd, hee de sfeer die daar hangt..
Ik had de brandweer nog nooit in "real life" aan het werk gezien
Dus waren die 8 mannen met hun 2 brandweerwagens naar het bos gekomen omdat ze niets te doen hadden en toch in de buurt waren