Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marloes_R schreef:Weet iemand trouwens waar ik een menhelm kan kopen?
Ik zag laatst in een tijdschrift een advertentie voor helmen in verschillende kleuren, voor een euro of 35. Ik zou er graag eentje bestellen.
Max_en_Max schreef:ik heb n shet voor de kar maar ja die zijn ook sterk altijd een geremde kar nemen dus en ik wil liever dat er iemand bij is alleen rijden doe ik wel soms maar meestal loop mn zusje ofzo er bij gewoon die is niet bepaald bang maar om max(de shet) te kalmeren en te vangen die gaat meteen eten als ie los is dus nooit een probleem ik geef wel n voorbeeld hoe het was gegaan:
bv:
ik reed op een klein grasveldje modiel in mn zak wou afdraaien naar het volgende veldje ooohhhneee een hek staat aan de andere kant dus max help gooit mij eraf en wat doet ie gaat eten geeft geen aandacht meer aan het hek alleen aan het gras dus niet zon probleem voor mij maar met n kar heb ik altijd wel iemad om mee te gaan want zo lang heb ik mn nog niet dus mn zusje :ik wil ooook meeeeee!:P
Maisie schreef:@ aukie wanneer komt jullie kar ???
er komen zaterdag mensen kijken voor mijn kar. miss is ie dan weg en zit ik nog even zonder. hoop dat de niewe er over 2 weken is.
Jeskim schreef:Tea heeft de Abop aardig verprutst..
Het mennen ging eerst nog wel redelijk, maar daarna moest ze voor de trekwagen en wilde ze niet meer..
Ze durfde gewoon niet aan te zetten, als ze eenmaal liep ging het maar stilstaan en weer wegtrekken wilde gewoon niet. Ze vond het aanzetten altijd al wat eng, maar nu met alle mensen erbij, en toch op een ander stuk land raakte ze gewoon in paniek.. Toen ze na een klein estukje haar met z'n drieën vooruit probeerder te krijgen, 3 kerels, raakte ze helemaal van slag, gelukkig hebben ze toen de proef gestaakt..
Resultaat dus een D, lager kan niet..
Erg jammer van het werk, maar blijkbaar was Tea er nog niet helemaal klaar voor. Ik weet wat me te doen staat dit jaar en volgend jaar gaan we er gewoon weer voor..
Ik kijk er zelf niet negatief op terug, ik heb ontzetted veel geleerd en heb zelf meer vertrouwen in Tea gekregen en Tea heeft ook meer vertrouwen in mij gekregen heb ik het gevoel..
Ze is nu weer lekker thuis en krijgt even een paar daagjes om tot rust te komen, daarna gaan we leuke dingen doen..
Napie schreef:Ik ben geen dressuurtype. Ik moet wel zeggen dat dit de eerste onderlinge dressuur is in de afgelopen 10 jaar dat ik niet bij de eerste drie zat