[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:59

HT. weer aan de longe met Julia, goed bezig !
Jeskim, toch nog mooie manenkammen gemaakt ! _/-\o_
Met les loopt het vaak net wat makkelijker als wanneer je in je uppie oefent...succes met de les !

Jeskim

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:11

Om eerlijk te zijn ging het maandag nog beter dan vanmiddag.. Echt de kop verkeerd zeg!!
Weet niet wat ze ineens heeft, maar hoop dat het snel over is.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:32

lentekriebels.... *\o/* aankomende hengstigheidsperikelen :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:46

Heerlijk; vandaag blote paardjes in de wei!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:03

:brr: goedemorgen....brrrrr...t'is waterkoud hier buiten...
hoop dat het bij jullie iets lekkerder is...gisteren zonder jas naar buiten.... {:} {:} vandaag niet denk ik....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:30

Misty morning hier :brr:

Gisteren Harry en Lanous gespot in Ermelo :D

Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:22

Ik ben gister ook in Ermelo geweest. Vond het wel grappig. Maar ook een paar dingen minder. Was erg laat in bed en vandaag dan ook niet fit (fijn met een 2-daagse audit in de winkel en manlief niet thuis).

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:24

lady in pink
experiment om te kijken of de constante druk op neuszenuw het headshaken vermindert.

Afbeelding

Afbeelding

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:49

Yep.. we hebben heerlijk gereden in het zonnetje gisteren.. dressuur ging goed en de vaardigheid nog beter.. 2x foutloos en daarna gestopt.. daarna paarden verzorgd en gegeten en richting huis.. we waren om half 9 weer in Coevorden..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:55

En kip met friet en groentes gegeten :D !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:06

Janouk in supergirl look! Ik duim dat het helpt.

Idd nat koud, jammer.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:59

@ gem Indd ja.. alleen waren de groentes helaas koud maar de kip en patat erg lekker..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:12

lanouska schreef:
Yep.. we hebben heerlijk gereden in het zonnetje gisteren.. dressuur ging goed en de vaardigheid nog beter.. 2x foutloos en daarna gestopt.. daarna paarden verzorgd en gegeten en richting huis.. we waren om half 9 weer in Coevorden..

Het span ziet er super uit op de fot. Het is zo'n mooie combinatie

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:38

inderdaad koud vandaag :brr:
gem heeft lanouska gespot
janouk in het pink, (hadden ze geen paars?) hoop dat het werkt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:43

haha ze hebben ze in groen, geel, oranje, blauw, paars, etc etc etc haha maar de tester is in het roze. Vooral de schapen vinden het roze monster eng

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:44

Ojee Janouk ultra bling... helaas niet zo'n fijne aanleiding hoop enorm dat het gaat helpen :(:)
Hier achter elkaar van twee gasten een 9.6 beoordeling *\%/* echt heel blij mee. Zit nu alleen aleen uur te wachten op gasten die om 16.30 zoiets er zouden zijn maar ze zijn er nog niet... maar goed er zijn ergere dingen op de wereld. Alleen moet ik nog wel vers brood kopen, maar AppieH is dan mijn beste vriend (sorry Ips, hier geen Jumbo op loopafstand :+ ).

Klinkt als merrie-gedoetjes Jeskim :P

Pierewiet gewandeld en wat getut. Pffff ik mis Ollie vreselijk momenteel maar ik weet dat het beter voor me is envoor haar maar valt niet mee met dat mooie weer. Gelukkig afleiding genoeg met van alles en ik weet dat er heel goed voor haar wordt gezorgd.

Vanochtend is Gretha gegrepen door een hond. Zo zielig. Ze is zo lief ze bijt of gromt nooit, nu ook weer totaal geen aanleiding. Deze keer niet tot bloedens toe ... maar ze is wel heel erg geschrokken.. gelukkig daarna nog twee x een encounter met een wat aardiger exemplaar. Mijn honden bijten of grommen nooit, rennen niet achter anderen aan en vallen nooit aan. Snap dan niet dat zo'n tuthola haar hond niet aanlijnt als je weet dat hij soms een hond grijpt **ja dat doet hij nu eenmaal af en toe** }:) -:(- _-:(
Nou ga de wasophangen en koken :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:15

Vhu... -:(- wat waardeloos voor Gretha.... :(:) knuffels voor haar...
Lanouska, is gespot in Ermelo, cool span is het toch ! en koude groente :r
Janouk, is nu echt penny......hoop dat het helpt... :* schapen die bang van haar zijn...ach gos.... :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:48

Oh, wat verschrikkelijk balen, Vhu, arme hond.

Hier soms ook wel ongeleide projectielen, helaas. Ze bijten niet, maar willen wel graag spelen en ik ben nu vaak te laat en ze weten dat ik niet ff snel bij hen kan komen. We zijn dus flink aan het oefenen, want wil in de toekomst wel verantwoord alleen met ze op pad kunnen. Coco begint ietwat brutaal te worden... Echt zo'n klein krengetje, onderweg.

Vanavond de Hondentraining af moeten zeggen; het is gewoon te koud. Door de laesies werken de spierpompen niet meer en ik kan ook de temperatuur niet regelen, kwam al zo slecht thuis van ff met de scootmobiel een boodschapje doen.
Jammer, maar ik merk wel dat ik langzaam niet meer kost wat kost overal doorheen ga, gaat niet meer; bleek gisteren helaas bij controle dat Mijn lijf flink achteruit is gegaan en dat ik echt moet gaan opletten en moet gaan doseren. Misschien leer ik het toch nog wel ;-).

Pfffff; moeder van een vriendinnetje van dochterlief is 2 weken geleden plotseling gestorven; vriendinnetje is dit weekend gezellig op bezoek; staat die lieverd hier net voor mijn neus met een cadeautje voor mij en manlief; slik.... Heb zo met haar te doen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:28

MIsschien als je meer doseert dat je er uiteindelijk toch meer mee opschiet Ava :(:) ik hoop het voor je.
Ach wat ontzettend vreselijk |(
Ja die kleine hondjes zijn vaak enorme bitches :+ mijn honden lopen er met een grote boog omheen }:0

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:58

Ja, moet echt beter op mezelf gaan letten en accepteren, dat het alleen nog maar achteruit zal gaan is een feit, maar proberen zo lang zo goed mogelijk te blijven.

Ik vind het wel vervelend dat ze nu wat begint te blaffen. Idd sneller bij die kleintjes en ze heeft natuurlijk ook nog eens 2 bodyguards.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:01

Ava heftig voor zo n meiske. En voor jou lijkt mij je situatie ook erg moeilijk.doseren is al moeilijk.
Vhu een hond die grijpt hoe je bij je als normaal mens arme gretha.
Verder lees ik veel actieve verhalen. Hier toospaardloos. Blaize is nu al 2 weken weg en staat bij mij om de hoek. Billy staat bij mijn ouders als veredelde my little pony met deken en al. Hij loopt ineens wel beter of het nu de deken is die het hem doet of het stalletje s nachts.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 07:46

Ava, wat vreselijk lief van haar !! En fijn dat ze bij jullie afleiding heeft.
brutale Coco :oo
En je lijf... :(:) doseren is heel moeilijk, ..ik hoop dat je de balans een beetje kunt gaan vinden....
Sonjim, wat goed dat Billy nu een stuk beter gaat ! _/-\o_

Fijn weekeind allemaal....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 08:04

Blaize dus heel dichtbij en Billy Een stuk beter; wat fijn!

Middagen plat, goed op houding letten, grenzen niet overschrijden; we leren het wel.

Pffff, echt veel te lief; helemaal nergens voor nodig; altijd welkom, hier!

Vind het nu wel lastig mrt Coco; ze is toch ook nog wel onzeker, maar altijd hekel gehad aan die kleine keffertjes en de boog om de paarden wordt ook steeds kleiner; moet toch echt gaan oppassen nu.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:37

Ik moet jullie eerlijk bekennen er is een last van mijn schouder gevallen. Deze dag kan niet meer stuk voor mij. Omdat na ons dode veulen begin febr wij heel erg in spanning zaten. De DA kon rhino niet uitsluiten. Dus het was afwachten wat de andere merries zouden doen.
Maar vannacht hebben we 10 dagen te vroeg een gezond hengst veulen gekregen. Bruin. 4 x wit en bles. Nog slap maar drinkt goed, en springt door de stal. Heel blij!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:43

Wat leuk!! Gefeliciteerd Baudy!! *\o/*