Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Willem_Aukje schreef:Hier vandaag een rondje van 18 km gedaan.
Ja super leuk kado.
Keona snap je wel hoor.
Vind het ook aan de dure kant voor eigenlijk een simpele buitenrit en idd de groom is ook maar 10 euro.
Zelf wou ik toch is een van tevoren een door een ander uitgezette route rijden.
Ben benieuwd of er nog aanspanningen hebben aangemeld anders gaat het hele feestje niet eens door voor mij
LinSa schreef:Had nog even gekeken, maar Drents Friese Wold is 214 km!![]()
Ik heb een vraagje over tweewielers. Mijn vorige tweewieler is nooit goed in balans geweest en die hobbelde dus echt heel erg. Nu lees ik steeds op internet dat marathonwagens eigenlijk gewoon te zwaar zijn voor enkelspan, of op het randje. Ik begin nu dus te twijfelen om weer een sulky te kopen, maar zijn er sulky's waar 2 personen op kunnen? En hoe stabiel is dat nu?
keona schreef:LinSa schreef:Had nog even gekeken, maar Drents Friese Wold is 214 km!![]()
Ik heb een vraagje over tweewielers. Mijn vorige tweewieler is nooit goed in balans geweest en die hobbelde dus echt heel erg. Nu lees ik steeds op internet dat marathonwagens eigenlijk gewoon te zwaar zijn voor enkelspan, of op het randje. Ik begin nu dus te twijfelen om weer een sulky te kopen, maar zijn er sulky's waar 2 personen op kunnen? En hoe stabiel is dat nu?
Koop een 2 wieer met bankje waar het bankje te verstellen is onder het rijden,waar de bomen van verstelbaar is en waar een goede rem op zit dat laatste vind ik fijn woon in heuvelland en is hier echt een must
Napie schreef:Vandaag de pony's ge-ent. Bleek net op tijd te zijn. Vanavond vakantie plannen en kijken of Etten Leur lukt om mee te doen. Morgen naar Wateren om alles voor de mendurance uit te zoeken.
Ik organiseer 30 mei ook een enjoy aansluitend op de mendurance. Meedoen kost 15 euro incl consumpties. Ik snap de prijzen wel hoor. Je moet alles aanschaffen, vergunning gemeente en sbb, route uitzetten en de materialen en benzinekosten daarbij, vrijwilligers moeten ook eten, terrein moet betaald worden....hou je echt niks aan over hoor.