Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zooooooowarm daar..*hoopdatikwakkerkanblijven*

wat een knoeperd van een pensionpeerd gaat dat worden
nog maken van de hondenkar en wil lekker opwarmen in het zwembad
hopelijk vannacht beter.. zo nog even rommelen in de stal en verders even rustig aan vanavond.
Beterschap hoor, snel fit worden, dit is zo'n leuke maand om te genieten van huis en haard 

Gezellig hier in 1a he?
and I like it
Vwb verkoop paard. had ik destijds ook. Heel veel bellers, die vervolgens niets meer laten horen, of een afspraak maken en dan gewoon niet komen opdagen. Hoop dat dat bij jou niet zo gaat, maar hou er wel rekening mee. Helaas zijn sommige mensen niet zo netjes.
(voor het eerst blij ermee
)
)

en had de nodige problemen met het paard: hij was zo lomp, liep mensen om ver, etc. Mensen zouden nog verongelukken door die ongein. Nooit de link gelegd dat hij blind was. Na mijn mail is hun relatie gelukkig verbeterd en hebben ze veel zaken voor het paard kunnen verbeteren.

Paars is mijn lievelingskleur
Voel me zo wel een beetje een penny van bijna 29 
Heb Pown van een stoeterij vandaan ergens onder Eindhoven en heb wel een contractje laten opstellen dat ik Pown door mijn eigen veearts mocht laten keuren. Daarvoor naar een Pown in Gelderland wezen kijken en daar bij een kliniek geweest voor keuring, wat volgens dat mens onzinnig was......weet achteraf wel waarom, pony had een tumor in zijn oog!
lijkt een beetje op onze Juup cq pispoes! Geluukig doet hij dat bijna nooit meer. Hoop dat hij bij jullie kan blijven, ze ziet eruit of dat het helemaal normaal is, plekje gevonden.