[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:06

Biancoo, wat een goeie samenvatting. Ben ik een dagje weg geweest, loop je direct 4 blz achter! Wat een tempo! Gisteren lekker dagje wezen treinen naar Amsterdam en Zandvoort. Via Nijmijgen weer naar Apeldoorn. Ik moest op vleermuis jacht voor een vriendin van mij whahaha. Die was de nacht ervoor op haar slaapkamer gekomen. Alles afgezocht, maar helaas was de flappert hem al gevlogen,.... we hebben er wel onwijs ok gelachen whaha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:29

Goedemorgen
@ Suzan: haha vleermuizenjacht. Ik zie ze hier thuis wel heel vaak s avonds, maar dan wel buiten.
@ Janouk: welkom hier
@ Frensie: klinkt als een leuke dag
@ Tallechie: veel plezier bij de toer.
@ VHU: heel veel plezier op je rit en hopelijk hou je het droog
@ Lanouska: sterkte bij het redden van je ma. Vreemd verhaal hoor, lekker zo'n "vriend"
@ Bianca: super samenvatting,

Ik hoop dat de uitslagen van Noord er snel op komen, ben zo benieuwd waar ik uiteindelijk geeindigd ben. Heb er wel slecht van geslapen trouwens, maar goed, het zal wel slijten. Ga zo pony vangen en even mennen en dan met Rembrand ohz een buitenritje (wil eigenlijk wel mennen, maar kar staat nog op de trailer om vanmiddag naar binnenbak te gaan. Vind het teveel werk om hem er dan weer af te halen. Vanavond zou het gaan regenen en onweren, dus daar wil ik niet op wachten.

Nou, ik ga naar de wei.
Iedereen een fijne dag!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:30

Janouk welkom jammer van je dressuur maar ollie is gewoon erg goed !!!

VHU regen ?? Heb ff snel op de buienradar gespiekt maar gelukkig niet in zeeland.
Veel plezier met je groom vandaag.

Tallechie lekker geslapen hoop dat je nog naar stal kan vandaag.

Nou ik ga ff eten en dan op t gemakje naar de pony's. We hoeven pas om 11 uur weg dus
dat is wel relax.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:42

Mogge,

Goedemorgen
@ Suzan, Vleermuizenjacht.. bij ons zitten ze ook buiten want onze dijk is er zelfs naar vernoemd ;)
@ Janouk, gezellig dat je mee komt posten, het gaat hier wel snel hoor.. was echt gezellig dat ik naast jullie stond :j
@ Frensie, lekker BBQ-en daar heb ik ook wel zin in vandaag :o
@ Tallechie, een fijne dag toegewenst
@ VHU, rijdze vandaag en hopelijk houd je het droog.
@ Lanouska, jij hebt het er ook maar druk mee allemaal.. een grote +:)+ voor jou!
@ Biancoo, ik wacht geduldig af ik ben er al super blij mee... en inderdaad wat een supersamenvatting
@Tine, probeer lekker te ontspannen vandaag en geniet van je diertjes... en het goede gevoel is en blijft naar mijn inziens het belangrijkste.... en hou vertrouwen in jezelf en je toppaardje!
@Maisie, heel veel succes vandaag , waar moet je starten ?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 09:53

Bettepet met vosje Oot: enorm gefeliciteerd, jullie zijn allebei KEIEN. Op naar de Hippiade!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:04

@ ollie het is oefenen in Vrouwenpolder. Dus 2x 3 hindernissen en een vaardigheid. Maar er doen maar 22 deelnemers mee.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:26

mogguhhhh.

@naald, niet koud in de tent?

hoi nieuweling :)

ik ben bicci , rijd en ment met ene stippelbeest.
maar meestal op (poging tot) meeleesstand, want ben altijd druk voor Brooke.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:31

Welkom Anouk

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 10:43

@Ollie: waanzinnig gefeliciteerd, super *\o/* *\o/* *\o/* !

@Bettepet: super, wauw gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

@Janouk: welkom en gefeliciteerd *\o/* !

@Tine: dat is ook gewoon vreselijk balen als je zelf heel tevreden was :(:) :(:) :(:)

Vanaf morgen begint hier weer zo'n beetje het normale leven, alvast bij voorbaat mijn excuses, maar bijlezen en op alles reageren zal dan helemaal niet meer lukken :o

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 12:18

Normaal zitten ze ook alleen buiten, maar deze is door een heel klein stukje open raam gekropen en heeft haar heel bruut midden in de nacht wakker gemaakt. Gillen hahahaha. Toen ze mij sochtends belde en zei dat ze de dierenambu had gebelt en dat deze helemaal niet om half 3 snachts wilde komen had ik het helemaal niet meer. Echt weer iets voor haar hahahaha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 12:30

Haha, vhu, mischa ziet er uit als een lekkere luie huishus ! en ja die zijn er ook, er zijn altijd honden ook al zijn ze uit de beste sportlijnen gefokt, simpelweg niet geschikt voor mushen...zien we dan wel weer,. we hoeven ook niet te winnen, maar meedoen zou wel erg gaaf zijn !!
ollie ook een fijne samenvatting...
hihi, vleermuis in huis...hier vliegen ze ook s'avonds lekker buiten rond, gaaf gezicht.

We zijn terug van het zwemmen, was erg leuk, ga zo honden uitlaten en dan even plat...ben kapot, zoontje hangt onderuit op de bank filmpje te kijken, is ook kapot... hihihi.
hij is voor het eerst van een hoge lange glijbaan afgeweest, echt een gaaf ding, met bochten en een heel zwart donker stuk,...hij vond het geweldig, verbaasde ons enorm, maar zo moesten we er dus wel een stuk of wat keren samen met hem af....over een jaar of 2 kan hij in zijn uppie van zo'n ding af, maar nu nog niet...maar erg leuk !! :j

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 12:37

klinkt erg geslaagd Biancoo :j Word je altijd zo heerlijk soezelig van, van zwemmen :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 13:53

Nou, ik was net precies op tijd terug van een heerlijke buitenrit ohz. Begon te regenen en onweren. Wel balen voor de boeren. Hooi en stro ligt nog op het land.
Maar heb dus echt heerlijk gereden. Flinke stukken galop, even de ellende eruit gereden.

Mennen met pony ging niet helemaal naar wens, moet nodig weer een keer les met hem.

Nu ga ik snel slapen. Straks nog met Thabor aan de slag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:15

Goed zo Tine! Lekker de wind in de haren en alles van je afrijden top!

Zal zo even bijlezen maar even ego :D net eerste buitenrit van Bente met groom achter de rug. Ze heeft eigenlijk geen stap verkeerd gezet. Sprong nog over een plas / en wat zonnevlekken (help de zon schijnt }:0 ) maar ook een stukje bijna door de plas. Liep zo lekker het erf af, het bos door, over de weg. Zo'n 14 km gedaan. Knap meisje.
Ga je net het erf af stuit je op een veld met aardbeien-plukkers....
Afbeelding
Knappe brave dame...
Afbeelding
En het bos in...daarna kon de groom geen foto's meer maken want het hobbelde natuurlijk ook wel en ik wil mijn groom niet halverwege verliezen :+
Afbeelding
En deze is wel erg gaaf... *D
Afbeelding
<3

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:31

welkom janouk ik ben ook nog maar net hier, ik ben een beginneling moet nog alles leren wil gaan mennen met mijn welshje. Het is hier super gezellig en zeer interressant en zeker ook hele toffe foto s regelmatig :D

Bianco cool van je husjes dacht al wel dat het sportlijnen waren maar denk toch maar even vragen, worden vast super honden (beetje positief blijven :P).

Hele leuke foto s VHU <3 moet geweldig zijn lkkr buiten mennen. Ik heb vandaag lkr ritje met mijn paardje gedaan 22 km gaat super hoop 11 september mee te doen met oefenendurance.

zo nu even snel helpen klussen beneden :evaw:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:42

Biancocoo heeft lekker gezwommen met zoontje en is nu moe (toevallig in Putten geweest?)

Tine was net op tijd terug van buitenritje, daar al slecht weer.

En VHU heeft heerlijke rit gemaakt met Bente met mooie foto's als bewijs!

Ik heb net geslapen, nu wakker aan het worden en zo op kraamvisite. Kind kan bij wijze van spreken al bijna zelf deur open doen, haha, we zijn wat laat.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 14:53

zag heerlijke foto's van VHU <3
echt super dat Bente zo braaf was, ziet er schitterend uit +:)+

tine heeft lekker alles eruit gereden, ook weer fijn gevoel, gelukkig maar

biancacoo heeft lekker gezwommen (heerlijk met dit weer!!! pfff benauwd zeg!)

cyclo ook lekker ritje gemaakt en nu aan de klus, succes met deze hitte :+

frensie op een late kraamvisite haha

Zo, ik heb vanmorgen weer geprobeerd te rijden. Ben met de stoute schoentjes aan richting bos gestapt, maar halverwege bij de aardbeienplukkers (jaja, dezelfde als hierboven bij VHU :+ ) besloot Har dat hij het echt niet meer trok en aangezien ik hem al langs de ganzen enzo had gekregen en ook even de schrik kreeg toen hij 180 graden omdraaide richting sloot, zijn we terug naar de bak gestapt, eerst nog rondje rond huis gedaan. Hij was niet vooruit te branden en tot mijn supergrote schrik zag ik bij het afzadelen dat hij bloed uit zijn mond ergens had. Ik denk op zijn tong gebeten, hij was ook erg onrustig met het bit in de weer. Arme Har -O-

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:00

:wave:
bedankt voor de mooie samenvattingen!
ik sluit me aan deze keer... 8-)

janouk, welkom hier, gaaf dat jullie door mogen voor de vaardigheid!

vhu, leuke buitenrit plaatjes! *\o/*

arme har met zere mond... :(:)
verder beetje stout geweest tijdens buitenrit... ~~}>

frensie, dat klinkt bekend wat je kraamvisite betreft, wij zijn ook altijd een beetje aan de late kant... :o

Vanmorgen rondje gemend met vosje over de weg, was benauwd en dat kon je ook wel een beetje aan 'r merken, erna lekker onder de spuit!

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:07

VHU leuke plaatjes, geen last van dazen? hier sterft het ervan helaas

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:15

Hier nog even wat foto's van die verrekt lastige vaardigheid gisteren. (ik vond het op zich een heel mooi, maar echt een ponyparcours, niet te doen voor een groot paard, maar goed, dat probleem had iedereen)

Afbeelding

Afbeelding

Mooi dat je rit zo fijn ging VHU, vervelend dat Har zo stout was. Hier ook vaak laat met kraamvisites.

Nou, wij gaan naar de binnenbak. Hopelijk gaat dat goed.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:15

wel gave plaatjes tine!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:41

Wat een knapperd Tine! Het had hier in Rotterdam wel enorm geregend maar het was bij de stal wel erg warm, iets van 29 graden ofzo toen we weer terugkwamen maar nog wel droog.

Zo net nog wezen kijken naar Bavaria City Racing, dat wil zeggen wat er omheen gebeurt. Maakte al zo'n giga herrie dat zoonlief behoorlijk onder de indruk was :+
Adelinde kampioen Kur met 88% wow ik gun dat die meid zo! Eindelijk een titel.

@Pantharei het is prima uit te houden als je maar doorrijdt. Dus lekker draven en op bepaalde plekken waar het wat opener is even stappen, dan hebben ze wel af en toe een beest op zich, maar is met zweep goed weg te halen en op haar hals zaten er bijna geen. Heb haar manen ook expres niet getrokken hoor, denk dat dat toch wel wat helpt. Die hangen ook wat naar beide kanten en zijn nu zo'n twee handbreedtes lang. En gebruik mega veel antimug :j .

@Biancocoo denk dat als we Mies echt zouden hebben getraind ze wel meer pit zou hebben gehad hoor maar we hebben haar ook bewust niet gestimuleerd :+

@Frensie was idd kort broekje met shirtje haha

@Nouvel Bente was ook helemaal bezweet, zo grappig ze had echt vieze sokken, het zweet was vies en was over haar sokken gelopen net alsof de verf eraf ging := daarna ook lekker afgespoten, vuile drap kwam eraf zeg.

Ben echt blij met onze rit vandaag, ze was zo heerlijk te mennen, ik kan daar zo ontzettend van genieten van zo'n ritje door het bos / over de weg. Ik vind dat eigenlijk het allerleukste om te doen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:48

Afbeelding
voor de mensen die ons niet kennen, dit zijn wij: mijn man als koetsier, ik als groom en Janouk als Her Royal Badness.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:55

VHU: Wauw, wat een plaatjes! Daar kun je zeker wel trots op zijn :j

Har, was stout, maar had ook een zere mond,... lastige tong ook!

Tine, mooie foto's van het parcours, wat heb je ook een mooi paard ervoor zeg! Ik hou van bont :D

Janouk, welkom :D

Net het EK dressuur gevolgt, mooie wedstrijd. Was het niet helemaal eens met de jury, dus weet ook weer waarom ik geen dressuur mee rijd hahahaha. Alleen soms onderling voor de fun, maar verder,...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 16:58

zo 550 kilometer verder ben ik er weer

@ tine mooie foto's

ik heb net even wat speur werk gedaan en naar de uitslag van district west gekeken
de verdeelsleutel is wel iets verandert maar zo minimaal dat ze best de afvaardiging voor de hippiade bekent hadden kunnen maken (dat is bij district west wel gebeurt)
ook is er nog voor district noord geen uitslag te vinden -:(-

waarschijnlijk wordt bij de 2 spannen paard de 60% los elaten want er hebben nog maar 2 combinatie's aan de 60% limiet voldaan en zo krijg je op de hippiade natuurlijk nooit een volwaardige rubriek.. want als de 2 2 spannen die in zuid rijden wel allebei 60% halen zijn er nog maar 4 deelnemers en er mogen er 9 naar de hippiade