Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
!
Word je altijd zo heerlijk soezelig van, van zwemmen
net eerste buitenrit van Bente met groom achter de rug. Ze heeft eigenlijk geen stap verkeerd gezet. Sprong nog over een plas / en wat zonnevlekken (help de zon schijnt
) maar ook een stukje bijna door de plas. Liep zo lekker het erf af, het bos door, over de weg. Zo'n 14 km gedaan. Knap meisje.

).
moet geweldig zijn lkkr buiten mennen. Ik heb vandaag lkr ritje met mijn paardje gedaan 22 km gaat super hoop 11 september mee te doen met oefenendurance.

) besloot Har dat hij het echt niet meer trok en aangezien ik hem al langs de ganzen enzo had gekregen en ook even de schrik kreeg toen hij 180 graden omdraaide richting sloot, zijn we terug naar de bak gestapt, eerst nog rondje rond huis gedaan. Hij was niet vooruit te branden en tot mijn supergrote schrik zag ik bij het afzadelen dat hij bloed uit zijn mond ergens had. Ik denk op zijn tong gebeten, hij was ook erg onrustig met het bit in de weer. Arme Har

.
daarna ook lekker afgespoten, vuile drap kwam eraf zeg.