Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...drie pagina's bijgelezen...mag ik een beetje meegaan met de voorgaande samenvattingen? S_L trouwens leuk om even van je te horen (je klinkt als erg druk!), @Ollie en Poeltje op de valreep gefeliciteerd @Tallechie jeetje zeg dat zit ook niet mee! @Bicci vond het er erg ingewikkeld uitzien en wat lief dat je hem tussendoor even op zijn gemak stelt
@Jelleee....wat zijn ze toch helemaal 100000% geweldig die husky's voor de slee. Echt op die 1e foto, die tong er helemaal uit, helemaal opzij, zo mooi om te zien, wat vinden ze dat toch leuk he.
dat onderdeel dat de garage te pakken heeft gekregen scheelt dus maar liefst ..... dikke 600,- Euries!!!!!! Monteur heeft een stuk van de uitlaat eruit gehaald, daar stuk van andere uitlaat tussengezet, geheel goed gelast en klaar is kobus. Ik moest 170,- Euro betalen, was anders, als ze beide stukken hadden vervangen 800,- kwijtgeweest. Zo is dat een goed adresje of niet. Wat was dat een opluchting zeg. Auto direct laten nakijken en moet voor het goede eigenlijk twee nieuwe banden en nog een remschijf maar dat is iets van 200,- en dan kan ik weer even vooruit.
, daarna colleges geven in Leiden, toen weer door via de pony's naar Rotterdam, daar eerst een gesprek voor nieuwe opdracht, toen hele avond colleges gegeven en nu zo'n half uurtje thuis pfffff. Han is aan het logeren, dus het hele huis is leeg en dat is raar zeg
Maar dus wel super productief en goed dagje! Want die opdracht heb ik binnen en zijn mega-veel uren die ik allemaal vanuit huis kan doen. Ben ik dus echt super blij mee.

als 't warmer wordt moet ie z'n vlooienjurk aan namelijk 
Ze lagen helemaal plat te slapen, luie donders 

) en hebben we verjaardag van mijn zus in Meppel (betekent hele zondag op pad). Komende week heb ik maandag vroeg in de middag menles, dinsdag ga ik rijden ('s ochtends, wel wat meer tijd), woensdag misschien rijden maar dan ben ik net zo druk als gisteren dus zit turbo erop (= geen gezellige ik
), donderdag, vrijdag ben ik er niet. Maar pb me maar even voordat ik mijn hele agenda met iedereen deel
En ik neem de deken zowiezo mee, dus dan ligt hij daar in ieder geval. Mochten we niet kunnen meeten, kun je hem daar ophalen (en meeten met Rizanta
).

Nog steeds maar 4,5 kilo aangekomen dus dat is netjes. Beeb ligt ook al goed dus dat scheelt weer.
Maisie schreef:Rapsodiedas een leuke cob.
Verder weet ik niets. Ga morgen pony kijken maar mag m eigenlijk niet kopen van mn pa.
Dus als iemand nog een plekje heeft waar ik m stiekem kan verstoppen![]()
![]()
Ga wel kijken dan weet ik iig wat. Kan ik eventueel nog in discussie met mn pa.
zonder toestemming van manlief