Citaat:
@ Tine, maareh, paardrijden is ook niet echt de meest veilige sport he!! hihi..
Klopt, maar bij judo wordt er veel vaker gevallen dan bij paardrijden. Zoonlief valt hier alleen heel af en toe bij een springles, maar verder niet. Afgelopen weekend bij de minimarathon iemand gesproken die EHBO-er is en EHBO-ers opleidt, en bij judo kkomen heel erg vaak botbreuken voor.
Nu druk bezig met de muziekschool, maar wil nog niet erg lukken helaas.
Vanmorgen lekker gereden met Thabor en weer fijn gelest met Rembrand. Ik word alleen lichtelijk wanhopig van de hartslagmeter. Ik krijg bij Rembrand in stap waardes van 180, in draf tussen de 80 en 150, en in galop kom ik niet boven de 110. Ik zou voor de conditietraining op 175 moeten gaan zitten, maar het lijkt me heel erg sterk dat ik een betere conditie ga krijgen door die training in stap te gaan doen
. Bovendien valt het contact weg als ik op de rechterhand stuur en sowieso na een minuut of 10 valt het contact weg. Dit is alleen bij Rembrand.
Bij de andere twee werkt het beter (ook nog niet super, maar goed, misschien verwacht ik teveel). Maar ja, het is wel een heel erg duur speeltje om het voor de andere 2 te gaan gebruiken, terwijl ik het voor gerichte training met Rembrand had gekocht.