[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:51

maisie gefeliciteeeeeeerd!!! :D

en :(:) voor tallechie.

nou, tandarts liet me maar nét heel. hij wou meteen gaan verbouwen, maar daar was ik het niet mee eens. Wilde echt perse eerst nieuwe afspraak voor er verbouwd mocht :')

nu soepje eten...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:53

haha...aks...stond je toch snel weer buiten !!

heb klopkabouters in mijn hoofd....had ik niet besteld...

hahaha,....bicci die foto is gaaaaaf......carnaval schaap.......hihihi.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:56

**ook geen fan van tandartsen**

gaaf is die he biancacoo?
hihi

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:14

@Biancaco, volgens mij is het geen schaap maar een poedel := , leuk verzonnen...

Hier is hondje niet helemaal lekker, wil niets eten... haartjes staan wat overeind... heb al bouillon gemaakt maar ze kijkt er niet naar -O- even aankijken maar....verder oogt ze niet écht ziek, is mee uitgeweest ...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:13

haha....poedel is toch een geschoren schaap..... :=
vind het wel echt gaaf gedaan hoor !!!

ollie,..zielig hondje..iets verkeerds gegeten ??

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:56

@Biancacoo, zo kun je het ook zien ;)

Ik heb de hond vanochtend ook een klein beetje colosan gegeven en ze heeft nu net haar bakje leeggegeten... het is écht wonderspul :D .. ze is nog een klein beetje zielig... verders denk ik wel dat het losloopt en dat ze inderdaad iets gegeten heeft wat niet zo lekker gevallen is :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:08

Ollie: zieke hond :(:)
Bicci: wat een supergave foto
Bianca: laat die klopkabouters op school gaan klussen
Tallechie: sterkte met Daan en jezelf
Maisie: gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Fysio is vanmorgen weer geweest. Ze heeft pony behandeld (zodat hij nog beter kan lopen op kampioenschap _O- ) en naar Rembrand gekeken. Hij heeft geen pijn. Is waarschijnlijk gewoon laks. Hij wordt nu alleen maar gelongeerd, omdat ik het verder even niet kan opbrengen. Waarschijnlijk vindt hij het gewoon saai en doet geen moeite om zijn benen op te tillen. Nou, morgen komt de smid weer langs, dan moet ik zaterdag maar een buitenritje ohz gaan maken ofzo.

Ga nu snel naar bed. Vanmiddag nog vol programma.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:28

:)ddd

dit weertje is echt om vrolijk van te worden :))
haha, kan auto weer niet wassen, want die is met vriendlief mee naar 't werk aangezien zijn auto bij de garage staat, dus maar beetje fanatieker in huis gewerkt :D En nu aan de administratie, tijd om te factureren :$

Tine: dat is goed nieuws van Rembrand !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:28

Maisie gefeliciteerd met je nichtje!! Ik krijg binnenkort ook een nichtje. Wat een leuke naam, Liv!

Tallechie sterkte met Daan en je slaaptekort!!!

Aks bijna verbouwd door de tandarts.

Slimme Rembrand denkt onder het werk uit te kunnen komen ;)

Biancacoo sterkte met je klopkabouters!

Ollie hondje zielig... Zhazha heeft net in het bos alles uitgekotst... handig...

Ik ben lekker al klaar met werk. Net dus met de honden in het bos geweest, nu even wat eten en dan naar STAL! Met friesje lekker naar buiten. Gwin is ijzer kwijt, dus die ga ik longeren. Smid komt morgenochtend.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 14:18

Frensie over een paar maanden krijg ik er nog 1tje.

Net wezen kijken wel een liefje hoor. Nu even wat eten en dan lekker met Ferro in het zonnetje
een buitenritje maken. En dan nog even om een kado en vanmiddag nog even naar mn zusje dan kan remko ook mee.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 14:18

buitenrijdze frensie!

@tine; fijn dat het niks ergs is!

Ik ga zo naar stal, paardlief in het sop zetten. Daarna rondje wandelen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:08

heerlijk....sopdag,sunrise moest er ook aan geloven :j
maisie is tante geworden, gefeliciteerd
en een pony in schaapskleren...geweldig
ik ga weer fijn buitenspelen,lunch zit er weer in :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:31

heeeeeeeeeeeeeeeerlijk 2 uur buiten gehobbeld...

man wat is het lekker!!!
(voel zelfs mn achterwerk nu, kun je nagaan hoelang het geleden is dat we zolang lekker naar buiten konden)

morgen als het weer zo is , gaat stippel ook in het schuim :))

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 16:33

pas je dan op dat je hem niet ontstippeld? _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:16

Afgewassen stippels, 't zou wat zijn :+
Kotsende en niet wilen eten honden >;) en arme Daan :(:) maar ook Tallechie :O :n
Die Rembrand, zou het echt zo zijn? Ik geloof daar nooit zo in moet ik eerlijk zeggen....maar ik hoop het wel voor je :j
Maisie tante geworden, wat bijzonder is dat toch altijd, gefeliciteerd!

Net met honden naar een van de hondenvelden geweest, hier vlakbij. Was ik gisteren ook werd Wiske door een enorme tank van een niet-opgevoede labrador toch onder het gras geschoffeld echt vreselijk. Die hond bleef maar tegen haar aanduwen, met zijn poten op haar springen terwijl ze allang op haar rug lag zo zielig. Hij wilde spelen natuurlijk maar Wis piepte het uit van angst en ellende. Baasje kon hond niet aan dus ik heb het dier eraf getrokken, terwijl ik Mies ook nog vast had, die was in staat om die labrador zo ongeveer te killen, echt kon haar maar net houden -:(- dus Wis zat al om zich heen te spieden waar dat monster was ^) .

Gelukkig was er alleen een schattig chihuahua'tje die lief was en een terrier die wel erg opdringerig aan het snuffelen was maar niet vervelend. Gisteren ook twee enorme pyrenese berghonden maar die waren juist zo schattig, die deden dan weer niets.
Mischa is ook een keer door zo'n labrador-tank te pakken genomen, precies bij de vijver. Die hond ging zo te keer dat Mies in de vijver belande, hond er ook nog achteraan. Ik ben er toen achteraan gegaan, tot mijn knieen in het water, arme ding zou verdronken zijn.

Voor de rest hier om 5.30 uur op, moest naar god-weet-waar voor een stage-bezoek :O vanmiddag erg goede en leuke afstudeerpresentatie meegemaakt en nu dus ff bijkomen :9k

't Gaat trouwens voor de rest erg goed met Wiske. Ze is redelijk zindelijk, wat ze nog in huis doet gaat op een plek op de krant. Ze luistert erg goed naar haar naam, gaat al netjes zitten bij de stoep en met riempje omdoen. En ze is gewoon erg vriendelijk en vrolijk. Heerlijk hondje <3

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 17:46

**ziet wit paard voor zich met stippen op de grond**

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 18:48

Bicci ....volgende week headnews....trailpeerd toch een "gewone" schimmel...
ach die arme breez.... :+
Tine...balen van Rembrand...zou er niet iets anders aan de hand zijn, sleept hij in het land ook met zijn been ??dan ..kan ik het me ook slecht voorstellen dat een paard uit zich zelf zo lui is en een been niet optilt, maar duim voor je.

Schade expert heeft autotje bekeken.... hij moet wel een paar dagen naar de spuiter....lekker dan..morgen word mijn nieuwe wagen gekeurd..en krijgt dus dan een kenteken, met een beetje mazzel rijd ik al in mijn nieuwe auto als die alto naar de spuiter gaat.... :+

*\o/* Tallechie je bent een kei !!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *\o/* heb boekje en mensport ontvangen, pb me even waar ik de kosten naartoe over kan maken, wil je ?? :j

Nouvel...geweldig mooie foto's van jou en Refilona !! superleuk stuk over lange teugelen !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:00

2 hele lange dagen genotuleerd. mega gaar dus, suf gelu*ld. Ik lees morgen wel bij. Met de hond nog even naar orthomanueel therapeut geweest. Arme Ronaldo kon zijn hoofd niet meer op tillen. waarschijnlijk botsing met andere hond gehad. De behandeling is super aangeslagen. Hij kan zijn kop weer optillenen is weer vrolijk, Fijn. Nu moet meneer zich een week rustig houden.dat is lastig met 2 honden.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:01

bianca omdat daan zo ziek is vergeten te pb-en. Ik pb je direct even.

nog niet bijgelezen, doe ik later even.

Daan heeft voor de 2e dag rond de 40 graden koorts. Ik denk dat ik maar weer ga bellen. Hij wil alleen maar op schoot zitten, terwijl hij dat normaal niet wil. Even nummer opzoeken dus

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:11

Ach wat naar, zou hij geen giga oorontsteking hebben ook omdat die tanden/kiezen zo bezig zijn...arm mannetje :(:)

Ik moet echt gaan koken :Y)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:14

Biancacoo schreef:
Bicci ....volgende week headnews....trailpeerd toch een "gewone" schimmel...
ach die arme breez.... :+

_O- _O- :') :') _O- _O-

ik kwam niet meer bij muts!!
lach me rot om die opmerking, hahaahhahaahha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:15

he daantje toch, alles blijft mekaar maar opvolgen he.. :(:) :(:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 19:43

goedeavond

ik ben er ook weer.

gister super gereden met arjan, liep nog iets te diep omdat ie dit super makkelijk vindt maar ik had aan het begin arjan iets te scherp ingespannen. gaat denk ik dus helemaal goed komen zaterdag. :j

harry doet ook mee zaterdag met uzma in het enkelspan en arjan en uzma in het dubbelspan.
harry moet als eerst om half 9 en als nr 9 met het 2 span en ik ben nr 32. dus de vrouw van harry komt met land rover en trailer na zodat ik met arjan kan blijven en harry en marriette (vrouw harry) weer naar huis kunnen.

morgen ga ik al op tijd naar coevorden toe zodat harry nog even met dempsey kan rijden. en ik de stallen kan uitmesten en de kar schoon maken en s'avonds gaan we nog met het 4 span naar les en zijn we natuurlijk weer laat thuis en de volgende dag al weer om 6 uur ons bed uit. volgens mij kunnen we beter in bronneger blijven slapen :D

volgende week zaterdag hebben wij al weer onze eerste oefenmarathon in wierden, dus kom maar op met het mooie weer dan kan het nieuwe wedstrijd seizoen beginnen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 19:52

Tallechie beterschap voor Daan! Ik zag net op het nieuws dat er een milde griepepidemie heerst. Vooral jonge kinderen, na dagen zouden ze weer opknappen.

Bicci maar niet te hard boenen dus morgen...

VHU super dat Wiske al zo braaf is! Vervelend van die labrador!

Aks en HT paardjes lekker gesopt!

Biancacoo nieuwe auto bijna!!!

Janouk sterkte voor je hondje!! Arm beesie, gelukkig heeft de behandeling geholpen.

Hier heerlijke quiche op met zalm, garnaaltjes, prei, paprika, boursin cuisine. Mjammie, en genoeg over voor nog een keertje. Altijd handig.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 20:25

Maisie: gefeliciteerd met je nichtje!

VHU: arme Wiske, helaas is ook de hondenwereld een beetje oneerlijk. Zij zijn grooooot en ík is klein en das nie eerlijk... o neeee ^) (Calimero)

Ollie heeft een ziek hondje :(:)

Lanouska: heerlijk vooruitzicht met de paarden op wedstrijd :j , ik geniet ook van de voorbereidingen.

Bicci: gave foto van ponysheep :D . Heb je het filmpje van de pony-leeuw wel eens gezien?

Tallechie: blijft een beetje tobben met Daan zeg!

Tine heeft de fysio langs gehad en Rembrand moet meer zin krijgen :7 .

Verder weet ik het ff niet meer.... kan niet verder terugscrollen :o .

Druk gehad vandaag met dit mooie weer 8-) !
Vanmorgen mijn eerste BE - rijles, ging best goed :j ! Volgens de instructeur had ik wel de feeling, maar niet de ervaring, dus we doen nog 3 of 4 lesblokken van 2 uur. En dan op 23 april examen :Y) .
Daarna haasje repje naar het overblijflokaal op school om mijn plichten te vervullen, en toen weer als de wiedeweerga naar huis, omkleden, naar stal en menles gehad.
Voor de eerste keer op de gewalste, nog niet gesleepte, nieuwe dressuurwei gereden *\o/* , gewoon omdat lesmees het niet kon laten om de wei alvast te proberen :') . Was nog wat hobbelig, maar al goed te rijden. Ster had het erg warm zo vol in de zon en nog grotendeels in haar wintervacht, dus het schuim stond onder het tuig, tussen haar billen, op haar hals..... thuis lang uitgestapt en onder de douche gezet. Moet ze niks van hebben... KKKoud :brr: ! Volgende week zetten we met bordjes en touw, voor de afmetingen, een bak uit en kan ik één keer proefje oefenen voor de wedstrijd :) .