en
voor tallechie.nou, tandarts liet me maar nét heel. hij wou meteen gaan verbouwen, maar daar was ik het niet mee eens. Wilde echt perse eerst nieuwe afspraak voor er verbouwd mocht

nu soepje eten...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

voor tallechie.
.. ze is nog een klein beetje zielig... verders denk ik wel dat het losloopt en dat ze inderdaad iets gegeten heeft wat niet zo lekker gevallen is
) en naar Rembrand gekeken. Hij heeft geen pijn. Is waarschijnlijk gewoon laks. Hij wordt nu alleen maar gelongeerd, omdat ik het verder even niet kan opbrengen. Waarschijnlijk vindt hij het gewoon saai en doet geen moeite om zijn benen op te tillen. Nou, morgen komt de smid weer langs, dan moet ik zaterdag maar een buitenritje ohz gaan maken ofzo.

En nu aan de administratie, tijd om te factureren

en arme Daan
maar ook Tallechie
dus Wis zat al om zich heen te spieden waar dat monster was
.
vanmiddag erg goede en leuke afstudeerpresentatie meegemaakt en nu dus ff bijkomen

Tallechie je bent een kei !!!!
heb boekje en mensport ontvangen, pb me even waar ik de kosten naartoe over kan maken, wil je ?? 
(Calimero)
, ik geniet ook van de voorbereidingen.
. Heb je het filmpje van de pony-leeuw wel eens gezien?
.
.
!
! Volgens de instructeur had ik wel de feeling, maar niet de ervaring, dus we doen nog 3 of 4 lesblokken van 2 uur. En dan op 23 april examen
.
, gewoon omdat lesmees het niet kon laten om de wei alvast te proberen
. Was nog wat hobbelig, maar al goed te rijden. Ster had het erg warm zo vol in de zon en nog grotendeels in haar wintervacht, dus het schuim stond onder het tuig, tussen haar billen, op haar hals..... thuis lang uitgestapt en onder de douche gezet. Moet ze niks van hebben... KKKoud
! Volgende week zetten we met bordjes en touw, voor de afmetingen, een bak uit en kan ik één keer proefje oefenen voor de wedstrijd
.