Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want ik moest toch blij zijn dat een leerling wel 3e was geworden.
lage punten hoor met de dressuur! 
@Biancocoo ik hoop ook dat ze een fijn relaxed paard wordt wat mij vertrouwt zodat we samen de hele wereld aan kunnen
maar mijne nog niet bijrekenen die kan nog bijna niks
.
vind dat echt zo n nadeel van zo n jury sport dan maar beter vaardigheid marathon springen en endurance enzo het is dan gewoon je hebt het goed gedaan of niet en niks ertussenin. Eigenlijk zonde want dressuur is (als goed gereden) een mooie tak mjah niks aan te doen vrees ik gewoon bij neerleggen en denken voor mij goed is goed wat andere ook denken
al zal dat miss zeker niet zo voelen vandaag
gaat zelfs op 1 dag mega vooruit
Brutus liep super en heeft ook de ZZ combinaties verslagen
Olga heeft dan ook flink haar best gedaan om mijn man af te leiden
Ze stond naast ons geparkeerd en liet van alles steeds in haar decolleté vallen bij het klaar zetten.
Mijn man kon zich niet meer concentreren .
We konden de impulsknop bij Janouk niet vinden.
De eerste proef liepen de galopwissels goed, maar de impuls in de stap was slecht. 58,09%. De tweede proef bleef Janouk in de verzameling en was er niets meer uit te rijden. Zo jammer, want we hadden zo hard gewerkt op weg naar de districtskampioenschappen. Helaas niet de beloning. 53,53%; zo slecht hebben wij nog nooit gescoord. Helaas.
Hippiade in de M Vaardigheid pony's!!! Het was een lastig parcours; er waren over de hele dag maar 15 foutloze combinaties (ca. 70 starts).
errug streng..of had een verkeerde bril op.het is en blijft lastig jurysport.
voor wie het nodig hebben...
dus je hoeft nog niet bij de brievenbus te gaan zitten wachten...
Citaat:cyclo idd pupsels komen uit sportlijnen en zijn echt de sporthusky's en lijken in de verste verte niet op de huishusky's qua uiterlijk, en hebben ook enorm roedelgedrag, dus zal voor ons ook nog wennen zijn, hele ander honden dan onze brave "goed luisterende" schapendoes dame...
).

hihihi