Goedemorgen!
Welkom Janouk, leuk dat je gaat mee-posten, vind jullie aanspanning erg gaaf en wat goed dat je naar Ermelo mag! Tja die Ollie, alles voor een overwinning
Citaat:
cyclo idd pupsels komen uit sportlijnen en zijn echt de sporthusky's en lijken in de verste verte niet op de huishusky's qua uiterlijk, en hebben ook enorm roedelgedrag, dus zal voor ons ook nog wennen zijn, hele ander honden dan onze brave "goed luisterende" schapendoes dame...
Onze husseflus komt ook uit een sportlijn, maar dat hele circus is aan haar voorbij gegaan hoor. Zie hier (let niet op mijn benen
).

Toen we haar kochten was ze het kleinste in het nest en was wat achtergebleven doordat ze hele erge diarree had gehad, we hebben er ook geen papieren bij (en de fokker was erg blij dat ze haar toch nog kwijtraakten haha). Maar ze is bij ons wel heel mooi uitgegroeid. Alleen... ze is gewoon niet snel....en ze is een jaar of drie geleden van een stapel strobalen afgesprongen waardoor ze een uitgerekte knieband op heeft gelopen. Dus soms loopt ze een beetje mank, net als haar baas
Dat roedelgedrag is geweldig. Ze gaat elke zomer paar weken naar de fokker. Toen hij de husky's nog had (helaas heeft hij ze allemaal weggedaan) zaten ze allemaal bij elkaar, net een troep wolven. Mischa werd altijd direct weer opgenomen en was dan gewoon een paar weken weer onderdeel van de groep, ze vond het ge-wel-dig.
Bij ons thuis is ze onderdeel van onze roedel
Dacht ook al hoe ga je dat doen mushen met 2 jonkies maar ik lees dat je er een ervaren hond bijneemt. Echt supergaaf hoor! Het haren is alleen echt een ramp, maar jullie houden ze denk ik vooral buiten. Echt hier twee vuilniszakken vol zo om de 7 maanden, 2x per dag stofzuigen, elke dat flink borstelen en als bezoek komt echt nog een keer stofzuigen. Maar buiten die haarperiodes haren ze helemaal niet, dat scheelt.
Net buienradar gecheckt. Groom is hier om 9.00 uur, zijn we om 9.45 in Breda, dan optuigen/inspannen kunnen we om 10.30 uur wegrijden. Hoop dat we het droog houden. Volgens buienradar gingen 1e buien net langs Breda 
De districtskampioenschappen van regio Brabant e.d. zijn vandaag bij Sintels, als het droog blijft gaan we nog even kijken.