Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Nee geen ijs op gedaan werd wel gezegd maar ik was weer lekker eigenwijs. Pony's zijn totaal niet gemeen ofzo.. maar ze waren al de hele tijd aan het rennen en hij wilde graag wegkomen.
), maar goed, lijkt me wel mooi aandenken).
. Maar het gaf dus wel een heel gek gevoel om dan met zijn staart bezig te zijn, terwijl hij er niet meer is. 

Citaat:Met tum gaat het totaal niet goed helaas, zit er overna te denken om hem weg te brengen, maar ja waarheen? Vind dat eigelijk ook helemaal niets om hem te moeten missen, aangezien het geen makkelijke is en ik dan niet weet hoe ermee om gegaan wordt. Misschien toch nu al mijn instructeur laten langskomen of even zonder de band erachter aan de slag te gaan? Oogkleploos was ook geen succes dus had daarna snel het hoofdstel verwisselt.
Denk dat je gewoon veel te snel wilt met Tum. Zeker als hij een beetje onzekere, gespannen, wat gevoeligere pony is moet je er denk ik echt de tijd voor nemen. Als ik kijk naar onze Alwyn, ook zo'n stresskipje toen we hem kregen, daar zijn we al met al echt wel een half jaar mee bezig nu, en nu loopt hij dus een leuk ritje door de wijk en men ik zo ongeveer een rondje op een grasveld in stap en draf. In omgang ben ik hem ook goed leren kennen. Tum is toch ook nog heel jong? Neem de tijd, niet vaker dan 2x per week 'echt' aan het werk en voor de rest tutten, wandelen, samen met Rivaldo en that's it. Zul je zien dat je in de herfst of de kerst vakantie (waarom moet het snel??) een leuke menpony hebt. Hoe meer druk je op zo'n pony legt, hoe erger het wordt.

voor tine
vandaag les engels en een practicum
liefst ook even langs stal, dids' deken ff repareren.. 
) eventjes op, en dan ga ik nu naar m'n sollicitatie