Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LS_fotos schreef:Was idd me schimmeltje, eindelijk een klik en dan dit geneuzel... Vanaf t begin al...
Me hart doet zeer, heel erg zeer.
LS_fotos @ [IM] Dag lieve Levi, Dag vriend, Dag kanjer, Dag sterk mannetje!!
KirstenTinka schreef:hee, het lijkt mij heel leuk om eens mee te doen aan een mendurance. Ben nu beetje wat informatie aan t verzamelen. nou heb ik 2 vraagjes: hoe zit dat met categorieën, want als ik een mendurance tegen kom staat er bjjvoorbeeld categorie 3 ofzo, dus wat houd dat in? en ik zag dat voor een pony de minimum snelheid 7km/u is, is dit haalbaar voor een minipaardje?
VanHuisUit schreef:Ollie is voor de tweewieler altijd veel makkelijker geweest dan voor de vierwieler. Ik denk toch dat ze ook die vierwieler/wagen altijd wat zwaar heeft gevonden, was toch altijd wat zwoegerig zeg maar. Dressuren met de wagen vond ze echt helemaal niets. Met de tweewieler ging dat nog wel enigszins.
Wil 't ook gewoon weer aanpakken zoals we ooit zijn begonnen. Simpel hoofdstelletje, zelfde bitje als met rijden en eerst gewoon lekker rechtuit over de fietspaden. Ze is heel gevoelig achter haar oren en op haar lagen en het menhoofdstel met plus het menbit heeft nooit lekker gezeten (al allerlei constructies en bitten geprobeerd maar ze bleef haar oren in de nek leggen en met mond 'klooien')...