Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Waar ik me met Liz zorgen om maak is dat ze vroeger niet heel goed is behandeld en als het om haar achterhand gaat nogal angstig is. Ik kan rustig achter haar lopen andere mensen nog niet...
..................Dan hoor ik Michael zeggen: "rustig maar dames, ik vang hem wel". Midden in de winkel zat een heel klein muisje.
watjes om een muiske 

En gelukkig zit ik helemaal niet scheef ofzo... En het dan alsnog voor elkaar krijgen dat zadel naar LINKS te laten schuiven... Gelukkig word ik donderdag weer gefikst door de osteo
dank je Tine...dat begrip was niet bij iedereen vandaag te vinden op de wedstrijd..
iets met een plastic beker ???? schijnt belangrijker te zijn...dan je hondjes...hahaha...tja..als ik nou zelf 100% kon meewerken om de hondjes op snelheid te houden...maar als ik voor 10% van de trail mee kan werken..ben ik momenteel al blij...hahaha..ik weet waar ik aan moet werken...aan mijn eigen conditie..niet aan die van de honden..haha..
sterkte, doe rustig aan.