. Dat was idd meest over de weg, door de duinen, langs de boulevard.... Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb het stuk in de mensport gelezen....lees nu wat ik fout doe : met langteugelen mag Ik helemaal niet meehollen
....maar eens kijken of ze wat langzamer kunnen
in mijn jonge jaren
).
En zaterdag naar een nieuw huisje, het arme ding. Houd je de andere 8, da's nog een hele kudde zeg
Gaaf
voor verkoudheid
En een carrière als klusmam opgestart zo te lezen Bianca&Co 
Denk niet dat ik 15 april al een E-rijbewijs, andere auto en koetstrailer heb…. Maar anders…
Is idd handig met onenote open, dan heb ik bokt even gehalveerd en ik hoef niet eens heen en weer te klikken, kan gewoon in bokt naar beneden met touchscreentje of hoe heet dat op je laptop en dan in onenote daarnaast typen, ideaal!
Maar gelukkig dat er toch door de stenenclubleden wel gepost wordt, top! Haha en fief heeft een borreltje op voordat ze de weg op ging, de drankneus
Wat heerlijk, zo'n 'gestolen' ritje na werktijd nog in daglicht.
En spannend voor zoonlief, is het de eerste spreekbeurt ooit??? Zeg maar dat ik duim hoor 
En kan grand vitara geen trailer trekken??? Is dat niet zo'n joekel terreinwagen???
Succes met vroeg op
Wiske weer helemaal de oude?
Eerst fijn gepoetst en toen toch ff aan longeerlijn laten lopen, hij was weer niet zo hooi-eterig en gevoelig op z'n flanken en dat terwijl er nauwelijks mest in z'n stal lag, dus was op m'n qui-vive en heb 'm lekker laten lopen. En ja hoor, de spijsvertering kwam weer op gang
Net voor de zekerheid nog even terug geweest en
hij was weer de oude, oortjes rechtop en hooi aan het knagen. Ben daar na die koliek begin dit jaar erg voorzichtig mee… (doel voor 2012 is nog steeds geen paard verliezen)
)

en hopelijk valt het met Rembrand mee..
Komt de fysio weer binnenkort ?

neemt hij zijn speelgoed gereedschap, en helpt waar hij kan, echt leuk !!!
joep is groter en zwaarder en heeft kei-veel meer power