[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:00

nouvel: wat een verschil met de 1ste foto's ,is de huid nog gevoelig op het litteken?
bicci: leuk samen op de kermit-de-kikker-mobiel,fijn dat je vriend het een gezellige rit vond(volgen er vast meer) :j
hoe hebben de wedstrijdrijders het gehad? of ziiten die nu aan de bbq? :Y)
hier stroomt vandaag het geld binnen,deken verkocht,kar verkocht (ik geloof dat ik het leuk ga vinden, heb nog een kast vol :j )
nu wachten op de mail voor het idealtuig....ze gaan zelf eerst een ander tuig passen(en als dat beter past dan de ideal) dan komen ze het tegen een kleine vergoeding naar me brengen,erg lief van ze.(ik vind verzenden eng, en het ophalen net te ver weg,moet ook nog terug :j )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:00

@Nouvel: het ziet er echt ontzettend goed uit, petje af ook voor jouw superverzorging!

@Biancao/Ollie: echt zo ontzettend mooi <3 <3 , je hebt echt talent.
Zou ook wel wat moois willen van de pony's :j :o

@Cyclo: weer een leuk welshke voor ons inmiddels meer dan viertal!

Verder worden er flinke ritten gemaakt, Didds kwam voorbij en Naaltje in de kast, longeerlijnen worden verlengd, stallen onderhanden genomen en camping en bbq kwam voorbij.

@VHU: ik woon heel zuidelijk in het buitenland idd :D , maar is een flink stuk, zeker met twee pony's en wagen, dan moeten manlief en dochterlief mee voor het vervoer en dat is niet echt tijd voor, hier, helaas.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:36

Nouvel, dat ziet er keurig uit...super dat het zo mooi genezen is bij Fifi.
Ben erg benieuwd naar de uitslagen van vandaag van Bettepet, en de anderen...
spannend hoor...

IT weer in de weer geweeste met Wobbe, hier zijn ze ook al aan het verharen....komt vast van dat gekke weer.
Wachten op nieuwe tuigen...wel fijn dat ze het langs willen brengen, scheelt je weer een eind rijden.
Cyclo heeft ook een welsje voor het zoveel-tal...
BBQ op stal..kan supergezellig zijn.

Avaluna, dank je... ik hoop dat ik er een beetje talent voor heb...is er tenminste nog iets waar ik wel talent voor heb... _O-
Hier vandaag de bak gefreest, is die weer eventjes grasvrij.
En verder met de tuin....de rimboe in de moestuin is verdwenen,....moestuin ook want daar komt het speelveld voor de pup's....
Melody wortels gebracht, dat werd erg gewaardeerd ! hihi..vond ze fijn even aandacht, maandag enten en de hoefsmid voor haar en de andere ook enten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 18:49

Zo ik dacht misschien staan er al berichten op van de wedstrijddeelnemers, maar we moeten nog even afwachten.
@Nouvel on-ge-lo-ve-lijk met dat ongeluk hoe afschuwelijk dat er allemaal uitzag toen dacht ik echt van als dat maar goedkomt, wat was het vreselijk! En nu nog zo'n klein stukje. Fief moet wel heel gezond zijn en jouw verzorging & manier waarop je het hebt aangepakt is echt heel goed geweest, super!
@Biancocoo volgens mij heb jij nog veel meer talenten en je weet volgens mij ook aardig veel van poowns/peerden/mennen. Als ik tenminste de antwoorden zie die je vaak geeft op vragen, dan denk ik vaak, OK, hier spreekt iemand met ervaring/kennis van zaken :j
@Naaltje veel plezier bij de bruiloft, hoop dat je panty nog heel is, die dingen scheuren bij mij altijd op enig moment >;)
@IT fijn dat je weer wat bezig bent met Wobbe, en tja,dat haar. Zou gewoon gaan scheren hoor als je denkt dat hij er extra door zweet. Het is ook zulk raar weer geweest.
@HT ook wel eens fijn als het geld je toestroomt, vaak stroomt het hier daarna net zo hard (of harder :x ) weer weg. Hoop dat het tuig gaat lukken!
@Frensie zo stallen spuiten met dit weer, dat vind ik ....dapper :j
@Bicci superfijn dat je vandaag hebt kunnen mennen het was ook zulk prachtig weer.

Ik heb fijn met Bente gereden in de bak. Nu al in hele bak geweest *\o/* had balken in de bak gelegd waar we tussendoor moesten en omheen. Leidt wat af (zowel voor haar als voor mij) dus ook flink wezen draven. Stap had ik haar op een gegeven moment links- en rechtsom echt super fijn door de hals/nek, lekker afknabbelen en lang/laag/rond. Dat is voor haar natuurlijk een hele opgave want van zichzelf heeft ze zo'n stoer tuigpaardnekkie. Ze gaat dan ook direct mooi ruim stappen, voelt erg goed.

Dus zeer tevreden.
Nu eten op staan. Rundervinken, postelein en aardappeltjes. Oftwel extreem Hollandse hap :Y)

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:00

Zozo VHU dat is wel heel Hollands! Ik heb nog nooit postelein gegeten! Kzou niet eens weten hoe het er uitziet, hahaha. Fijn dat je lekker hebt gereden.

@ Nouvel: Wat ziet die wond er gaaf uit! Echt super, had je dit toen durven dromen?
@ Biancocoo: fijn een speelveld voor de pups. Wil je ze echt gaan inspannen later voor een hondenslee? Zijn twee dan niet wat weinig?

Mijn paardje heeft vandaag vrij gehad. Nu even opfrissen en dan aan de BBQ! Hoop dat ik wakker kan blijven, haha.

Wedstrijdgangers, hoe is het gegaan?

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:04

Nouvel wat ziet dat er goed uit zeg :D.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:05

zo te zien ben ik niet de enige die heeft genoten vndaag he :)

fijn hoor...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:16

Heb martine net aan de telefoon gehad. Punten slaan helemaal nergens op, nog niet eens een wp. Rest zal ze zelf wel vertellen. Ik ga naar bed

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:18

Thanx allemaal!
ben er ook echt superblij mee dat het zo goed gaat!
En eigenlijk zo snel, als je nagaat hoe het eruit zag en hoe het is nu, en dat in 4 maanden tijd...
Bizar gewoon dat een lichaam zoiets zelf kan genezen...
hp, ze is er wel ietsje gevoelig op, maar niet extreem dat ze er pijn aan heeft volgens mij...
ze reageert wel met schoonmaken en de singel eromheen doen, maar ze is als echt merrie nooit een singelfan geweest, dus of het nu extra of anders is...
ik zie ook niet dat de plek echt gereageerd heeft als ik de singel eraf haal, wel spuit ik die plek altijd af als de singel om is geweest, smeer ik het litteken in met Mesitran en de verdikking erboven met traumeelgel...

Verder doet ze het ook goed, af en toe denk ik een onregelmatige pas te zien, maar als ik dan goed blijft kijken zie ik het weer niet meer, dus ik moet me daar maar niet te druk om maken...
Ik merk wel dat ze het steeds maar in de bak bezig zijn niet zo heel erg leuk meer vindt...
Ze geniet er van als we een rondje over straat gaan wandelen en in de bak zie je haar denken 'ow nee niet weer'...
Misschien toch eerdaags maar eens de stap zetten en het tuig erop gooien, al is het maar 10 minuutjes voor de wagen over de weg stappen, doet ze in ieder geval weer even iets anders...

vhu lekker in de bak bezig geweest! +:)+
en lekker aan de hollandse hap!

iedereen verder aan de BBQ volgens mij... :D

wij hebben lekker hartige taart bij mijn ouders gegeten, net m'n pyjama aan getrokken en zo lekker op de bank tv kijken...
laatste vakantieweekend... -O-
Vanmorgen als vakantie afsluiting lekker op tijd met vosje naar strand geweest, heerlijk lang teugeltje rustig over strand gedraafd, nog even genieten! *\o/*

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:30

zo, na een lange dag ben ik ook weer thuis.
ik ben kampioen geworden in de M vaardigheid pony. Dus ik mag naar de Hippiade.
In de dressuur had ik de eerste proef 174 en 195. Jaja 21 punten verschil.
en 180 en 188. Dus ik heb de 60% wel gehaald. Ik had geen prijs. Misschien mag ik nog naar Ermelo als ik bij de eerste 5 zit, maar de verdeelsleutel was verandert, dus dat kon de secretaris van ons district nog niet vertellen. Hier krijg ik dus nog meer over te horen.

Al met al ben ik dus meer dan tevreden. Mijn kleine man heeft het weer super super gedaan!!
Nu lekker trainen voor 3 september dan heb ik de oefenmarathon in Zuidlaarderveen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:31

heel netjes zeg, gefeliciteerd!
en super dat je door mag naar de Hippiade! +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:36

Wat lijkt me dat heerlijk Nouvel met een ontspannen paardje langs het water / over het strand stappen. Beestje boft maar met jou. Hoop dat je een fijne bijrijder voor haar vindt.

Ontspannen stappen met lange teugel en toch nog ietsje aanleuning lukte met Bente vandaag in de bak ook. Moet eerlijk zeggen dat dat met Rizanta altijd spannend was want die kon best wel 'ritselig' zijn. Dan dacht je ontspanning te hebben en nam ze opeens een paar passen een sprint (waardoor ik zeker in het begin altijd enorm schrok) := Dus ik was heel blij dat het met Bente wel lukt. Zelfs langs het altijd spannende mais haha.

Dat met de singel had Rizanta ook Nouvel, Bente dus totaal niet, maar die vindt de broek tot nu toe altijd spannend :roll:

Maar verhaal Tine afwachten dan...hoop toch echt wel dat ze wel naar Hippiade kan, ze heeft altijd geweldige punten gereden.... rare sport toch af en toe die dressuur.

**edit**
Zie net dat Bettepet ondertussen heeft gepost, super gefeliciteerd zeg wat ontzettend leuk dat je naar de Hippiade kunt *\o/*
En wat een verschil in punten bij de dressuur, heel bijzonder >;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:39

ow ik lees nu de post van tallechie over tine, had ik gemist...
tja, je weet het nooit met punten en proeven... -O-
ik had vorig jaar op de Hippiade in 1 proef 20 punten verschil... :+
maar zou ontzettend jammer zijn als tine niet door mag nu zeg, ze gaan altijd zo goed!

ow Bente nog wat gevoelig op de broek...
Fifi kan op de pessoa of dubbele longe soms wel met wat sprongen en bokken reageren, maar op de broek gelukkig nooit...

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:40

Fiorano reageert nergens op :+. Vind alles wel best :D.

Nu heb ik nog niet heel veel dingen op hem gehad :=. Maar toch! :P.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:48

Nou, daar ben ik weer hoor. Lief dat jullie zo aan me gedacht hebben.
We waren pas om kwart over 7 weer thuis, en toen moest er eerst voor alle dieren gezorgd worden en de bende opgeruimd.

Voor mijn gevoel heb ik de beste proeven ooit gereden. Ging helemaal zoals we het in de training hadden geoefend en nu dus helemaal zelf zonder instructrice. Was echt heel blij. Omstanders zeiden na afloop dat ik wel de kampioen moest worden, met zulke proeven.

Tja, dan krijg je de coupons terug en krijg je gewoon een flinke dreun in je gezicht. Zulke lage punten. Vieren voor keertwendingen die gewoon heel netjes gingen. Zelfde voor de galop en galopwissels. En zo kan ik nog veel meer onderdelen opnoemen. Ik snap er echt helemaal niets van. Ik ben nooit tevreden, maar nu echt wel. En dan wordt dat zo afgestraft.

Heb echt even overwogen om maar niet meer te starten. Het zijn tenslotte wel 4 jury's die zo denken. Dat kan dan toch geen toeval meer zijn?????
Had voor de eerste proef 184 en 203 punten en voor de tweede 201 en 199 (laatste lijkt niet zo laag, maar hij ging echt heel erg goed. Twee weken geleden ging het echt niet zo goed en toen scoorde ik 217 en 218 punten). Geen hippiade dus voor mij. Bij de vaardigheid had ik 9 ballen. Ik vond het parcours erg krap staan voor paarden. Voor ponys was het een mooi parcours. Bleek ook wel, er waren maar weinig paarden foutloos. In de M hadden de prijswinnaars (1 en 2) 6 ballen. Wie weet mag ik nog voor de vaardigheid door.

Trouwens, die verdeelsleutel is niet gewijzigd hoor. Staat gewoon op de site van knhs, is dezelfde. Ze hadden alleen de papieren nog niet.

Bettepet: super gefeliciteerd met je titel. Is je gegund. Jij dus ook al flink punten verschil (was in andere ringen dus ook zo raar)
Nouvel: wat knapt je paard toch snel op. Denk dat je er over een jaar of wat nauwelijks nog iets van ziet.

Iedereen aan de bbq. Lekker. Maar geen puf voor.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 20-08-11 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:50

Tine, wat was je plaatsing uiteindelijk? Mag je wel naar de Hippiade? Want tja, die punten, het zijn allemaal winstpunten, meer dan dat nog. Ik denk dat het irreeel is te denken dat je steeds meer punten zult krijgen (dus boven de 220 zeg maar continue zult scoren) want het blijft toch een jurysport en voordat ze allemaal 8-en en 9-ens geven, tja, da's niet zomaar het geval. Kijk maar eens naar bijv een EK, gemiddeld 80% is echt het aller aller hoogste....

**edit** begrijp dat de punten telling bij de Z is winstpunt vanaf 204, sorry hoor, had ik niet door, commentaar ingetrokken!

**edit** zie dat je niet naar Hippiade mag dressuur dan. Snap daar ook helemaal niets van als je je andere resultaten bekijkt (over het hele seizoen heen).... dat is echt balen, begrijp het heel goed hoor!

Soms lijkt het vanaf de kant echt anders dan op de bok. Het kan zijn dat ze het te onrustig vonden, tempo te hoog, te weinig duidelijke overgangen, te snelle keertwending, ik zeg maar wat hoor, heb er (ook net als die jurys haha) geen verstand van van de mendressuur...

Naja, had nog iets over mijn peerd te vertellen, zal dat nog maar even laten staan dan :+
Vwb Bente is gewoon een echt jong, onervaren paard en ook een echte merrie :+ Ze is dan wel 5 maar ze had toen ik haar kreeg nog niet erg veel gedaan. De 1e keer dat ik haar beloonde door klopje op haar schouder te geven na het mennen schrok ze zich een hoedje en sprong ze een halve meter omhoog. Met afspuiten staat ze helemaal te trillen, de broekriempjes dus als die een beetje wapperen tegen haar flank/benen aan met opdoen trekt ze ook helemaal op, staartriem vastdoen doet ze net alsof ik haar onheus betast := Ze slaat niet, bokt niet of bijt niet dat absoluut niet, ze laat het allemaal gebeuren maar haar hele lijf zeg hellup _O- ik ga dan gewoon rustig verder en trek me er niets van aan :+ zij heeft dan zoiets van oja, pfff, sorry :oo

Met aan de lange lijnen of pessoa was het ook zo en soms nog wel, dan bokt ze niet maar ze 'hupt' wel zeg maar .... voor de wagen deed ze dat ook heel erg, dat huppen en rillerig op druk. Maar nu al veel en veel minder, gelukkig :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-08-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:02

Tine10 wat balen zeg als je zo'n goed gevoel erover had :(:).

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:04

VHU wel fijn dat ze braaf blijft staan dan :)).

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:04

Goedenavond,

@Tine, wat jammer zeg ! en zeker omdat je er zelf zo'n goed gevoel over had. Jurysport is soms niet te bevatten :? Moet je niet laten ontmoedigen hoor :(:) . Je doet er zoveel veel voor en dit is maar een momentopname......
@IT, wat lekker dat je zo met Wobbe aan de slag bent geweest
@Bettepet, van harte gefeliciteerd met je kampioenstitel en je Hippiadeplaats... hopelijk mag je ook nog door voor de dressuur *\o/*
@Nouvel, wat ziet de wond er super mooi uit zeg! Inderdaad nog het laatste stukje. +:)+

oh ja en nu willen jullie weten wat wij gedaan hebben ? Vwb de vaardigheid ben ik uitgebeld want ik had netjes gegroet er werd teruggroet en ik ging richting de start... echter was het belletje nog niet gegaan met het gevolg dat ik werd gediskwalificeerd :o O:) . Maar goed een leer voor de volgende x.. ik zat nog zo in mijn dressuur dat ik nog niet omgeschakeld was naar de vaardigheid :=

En dan nu de dressuur......

Ik heb heerlijk gereden, misschien wat te braaf hier en daar maar ja je wilt toch een beetje op safe rijden......
In mijn 1e proef had ik 218 en 225 punten en mijn 2e proef had ik 219 en 227 punten (65,37%) en dat was genoeg om kampioen enkelspan pony klasse Z/ZZ te worden *\o/* . Ik ben zoo trots op mijn pony, groom en mijn super instructrice... *\o/* . Ermelo here we come :):)

Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:05

:wave:

zo, eind van de middag terug gekomen van een super-super-superweek in Vrouwenpolder onder aan duinen, lekker gekleurd van hele week strand (behalve zondag, toen was ik bij de fokdag, heb bicci gezien :j ) en donderdag, want toen was het weer niet zo lekker. Elke dag lekker in de zee gezwommen, flink met de kite-vlieger aan het oefenen geweest, flinke wandelingen in het natuurgebied gemaakt, naar een kaasboerderij geweest met uitleg over kaas maken... en nog veel meer.
Thuis gekomen gelijk onder de douche gesprongen en toen met de auto nog volledig ingepakt naar het grote vlekkenkind geraced <3 Heerlijk gepoetst (dat was wel nodig :+ ), lekker gereden... bij het inrijden ging hij er nog fijn even vandoor omdat hij schrok van iets bij de sloot langs de bak, lag ik er bijna naast (maar gelukkig bleef ik net zitten, met voet dwars door de stijgbeugel, was nog hele klus om die voet weer te bevrijden). Daarna tijdens de galop werd ie even vervelend (steeds terugvallen en dan keihard gaan draven, trucje van 'vroeger' om onder galop uit te komen), dus even een tik gegeven, toen had ik een bokkende Har onder me :+ maar daarna heerlijk gegaloppeerd...
Nu net thuis, vriendlief naar stadion, dus ik probeer bij te lezen op bokt... pfff, ik heb vanaf blz 56 tot 78 bijgelezen en toen echt geen zin meer Y;( In elk geval ben ik erg blij voor Nouvel dat het goed gaat komen met de wagen!!!

Zo, ik ga maar weer douchen, haha, die Har wilde me wel opeten geloof ik, de braverd <3

Helaas gaat schrijven bij de Breda Hippique niet door, daar ben ik helemaal niet blij mee, want was drama alom om de vrijdag vrij te kunnen krijgen waardoor een collega uit Rotterdam nu bij ons op kantoor moet komen werken... dat was even een leermomentje... dat doe ik dus niet weer een keer! Haha, moeten we van de 'nood maar een deugd maken' zoals het gezegde luidt... vanaf donderdag t/m maandag vrij schreeuwt om een fijn vakantieweekend weg te gaan *\o/*

Allemaal fijne avond !!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:17

Ollie: jij ook supergefeliciteerd. Heel mooi gedaan. *\o/*

VHU: ik verwacht wel 8-en als het ook goed wordt gereden hoor. En ik heb ook al vele 8-en gescoord. Maar nu kreeg ik 4-en voor keertwendingen die gewoon volgens het boekje gingen. Zou voorwaartser moeten :? En 204 is een wp, dus ik heb geen 60% gescoord. Ook al zou ik in het geheel 4e of 5e plaats hebben, dan mag ik nog steeds niet naar hippiade. Ze hadden geen uitslagenlijsten hangen, dus geen idee waar ik ergens ben geeindigd, maar gezien de punten zal het wel ergens onderaan zijn.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:18

*\o/* :# +:)+ _/-\o_ voor Ollie & Brutus!!!! Wat knap van jullie en zo verdiend!!!!

@Tine begrijp nu de puntentelling, stom he, dat wist ik helemaal niet (wp vanaf 204) :o?

Gezellig dat je weer terugbent PrinsjeH en mooi dat jullie een goede vakantie hebben gehad +:)+ , Harley heeft je echt gemist hoor, hij stond me zo lief aan te kijken alle dagen. Heb hem nog wel geknuffeld maar hij zei echt tegen mij waar is mijn baasje, waar is mijn baasje. Heb hem wel gezegd dat je terug zou komen maar volgens mij was hij er niet helemaal gerust op (en dus dacht hij toen je erop stapte laat ik even laten merken dat die vakantie van baasje geen goed plan was haha, lekker ding is het toch).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:21

Allereerst Bettepet, van harte gefeliciteerd, en Ollie, ook van harte gefeliciteerd !! knap gereden jullie allebei, ik heb aan jullie gedacht hoor !!
Ollie, uitgebeld voor de vaardigheid.... :Y) oh, ....balen zeg !! >;) maar wat ga je daar goed mee om...knap van je !
En wat een leuke foto !!! :j

Tine,...Balen van je punten !!! echt ....mensenbeoordeling kun je niet van op aan...
Maar wat fijn dat je zelf van mening bent dat je supergoede proeven neergezet hebt, dus je bent tevreden over je kunnen en Rembrand heeft dus erg zijn best voor je gedaan.
Ik vind de punten die je behaald hebt enorm hoog !!! _/-\o_ wat VHU al schrijft, je kunt niet verwachten om steeds meer en meer punten te krijgen.
Tuurlijk een klap in je gezicht, maar je hebt wel wat behaald dat groter is als een ticket naar de hippiade !! je eigen oordeel is en blijft het allerbelangrijkste vind ik zelf !! een tevreden paard, tevreden menner. :j en volgend jaar, rijd je ze wellicht er wel allemaal uit.

Vhu, die Bente word nog eens een ontspannen relaxed peerdje !! super zoals je omschrijft dat je met haar bezig bent geweest, heerlijk.
Enne mennen zie ik niet meer als mijn talent hoor....superangsthaas....dus die valt af.. ^)
Prinsjeh, welkom terug van een heerlijke vakantie !! super.
Frensie. :j :j :j :j jajaja, het is wel de bedoeling om te gaan mushen met de hussen...hihihihihi. en het zal dus niet bij 2 huspuppen blijven vrees ik, :o volgend jaar een goede lead-dog erbij om de 2 pupsels alles te gaan leren over het vak;mushen..en wie weet het voorjaar daarna nr 4. dan heb ik mijn beginspannetje.....droom droom droom droom O:) , eerst deze winter maar eens proberen om naar een sneeuwwedstrijd toe te gaan met de husjes om te gaan proeven aan de sfeer van zo'n wedstrijd.
moet ik wel veeul hondjes uitlaten en lekker laten logeren hier om dat allemaal bij elkaar te gaan sparen :$

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:24

@Ollie: proficiat *\o/*
@Tine: rottig he, dat subjectieve van jurysport, bah. Gelukkig heb je zelf wel voor je gevoel veel beter gereden dan je punten zijn, is dus kwestie van andere jury om beter te scoren toch?! :(:)
@VHU: :D Was zo grappig, toen ik aankwam vanmiddag begon Bente ook zo heerlijk te 'bromselen' toen ik langsliep (niet echt hinneken, maar dat gezellige bromgeluidje), dus die begint volgens mij ook helemaal d'r draai te vinden op stal hoor, ze is zo veel relaxter! Ik heb Har ook zo vreselijk gemist joh, dat is wel een nadeel van zo'n dierenvriendje hebben hoor, 'vroeger' (= voor 'paarden' oftewel Harley, anderhalf jaar geleden) was ik gek op vakantie :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:26

Biancacoo: mijn punten zijn niet hoog hoor, is pas vanaf 204 een wp. Ik heb nog niet eerder zulke lage punten gereden. Als het terecht zou zijn, had ik er echt vrede mee, maar het waren echt nette proeven. Ik was heel tevreden over mijn proeven, wat ik nog nooit echt ben geweest. Maar twijfel nu toch wel heel erg aan mijn vermogen om de proeven te beoordelen. Oke, de omstanders vonden het ook allemaal erg nette proeven, maar ja....

Ik begin nu te denken dat ik mezelf erg heb overschat. :o