Tine, wat was je plaatsing uiteindelijk? Mag je wel naar de Hippiade? Want tja, die punten, het zijn allemaal winstpunten, meer dan dat nog. Ik denk dat het irreeel is te denken dat je steeds meer punten zult krijgen (dus boven de 220 zeg maar continue zult scoren) want het blijft toch een jurysport en voordat ze allemaal 8-en en 9-ens geven, tja, da's niet zomaar het geval. Kijk maar eens naar bijv een EK, gemiddeld 80% is echt het aller aller hoogste....
**edit** begrijp dat de punten telling bij de Z is winstpunt vanaf 204, sorry hoor, had ik niet door, commentaar ingetrokken!
**edit** zie dat je niet naar Hippiade mag dressuur dan. Snap daar ook helemaal niets van als je je andere resultaten bekijkt (over het hele seizoen heen).... dat is echt balen, begrijp het heel goed hoor!
Soms lijkt het vanaf de kant echt anders dan op de bok. Het kan zijn dat ze het te onrustig vonden, tempo te hoog, te weinig duidelijke overgangen, te snelle keertwending, ik zeg maar wat hoor, heb er (ook net als die jurys haha) geen verstand van van de mendressuur...
Naja, had nog iets over mijn peerd te vertellen, zal dat nog maar even laten staan dan
Vwb Bente is gewoon een echt jong, onervaren paard en ook een echte merrie
Ze is dan wel 5 maar ze had toen ik haar kreeg nog niet erg veel gedaan. De 1e keer dat ik haar beloonde door klopje op haar schouder te geven na het mennen schrok ze zich een hoedje en sprong ze een halve meter omhoog. Met afspuiten staat ze helemaal te trillen, de broekriempjes dus als die een beetje wapperen tegen haar flank/benen aan met opdoen trekt ze ook helemaal op, staartriem vastdoen doet ze net alsof ik haar onheus betast
Ze slaat niet, bokt niet of bijt niet dat absoluut niet, ze laat het allemaal gebeuren maar haar hele lijf zeg hellup
ik ga dan gewoon rustig verder en trek me er niets van aan
zij heeft dan zoiets van oja, pfff, sorry
Met aan de lange lijnen of pessoa was het ook zo en soms nog wel, dan bokt ze niet maar ze 'hupt' wel zeg maar .... voor de wagen deed ze dat ook heel erg, dat huppen en rillerig op druk. Maar nu al veel en veel minder, gelukkig
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-08-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt