[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:32

Ollie en poeltje gefeliciteerd.
Mooie taart. Ik vind bakken leuk om te doen, maar we hebben geen oven. Sinds kort een convectiemagnetron, maar mijn cake mislukt daar ook in.

Spannend pony jacht. Ik kijk ook wel op mp, maar kan het beter niet doen. Krijg het toch niet voor elkaar.

Tine ik weet niet hoe hij aan een dik been komt. Staleigenaar is het niet opgevallen. Maandag kwam ik op stal en haalde mijn vader hem uit zijn stal en toen had hij een dik been. Ga zo da even bellen.

Vandaag wordt badmeubel geplaatst. En de kinderkamer gesaust.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:40

Goeiemorgen!

Poeltje en Olli, gefeliciteerd! :D

Vervelend Laura, dat het nu nog steeds niet helemaal in orde is met die startkaart.
Oei, VHU, wat heb je dan allemaal gesloopt aan die auto dat ze nog steeds naar onderdelen op zoek zijn?
Veale met een dik been :(:) en Medoly met een vies bultje. Waar zit het bultje dan dat ze willen wachten tot de vorst voorbij is? Heb je wel aangegeven dat het groeit?
Naaltje, vertel eens, wat vang je nou liever, paarden of koeien?

Marktplaats, daar snuffel ik graag tussen de wagens en de tuigen *hebben jullie dat bruine IR dubbelspantuig gezien...* maar niet tussen de paarden. Ben heel blij met mn twee jongens, maar dat zijn er wel meer dan genoeg.

Nieuwe lijn van Eskadron nog helemaal niet gezien. Zou ook echt niet weten waar je die klein kunt bestellen.

Vanmiddag komt de hoefsmid voor de paarden. Storm moet mee, en ik laat m ook wel ff naar Sun kijken maar volgens mij kan die best een keertje overslaan :)
En morgen de paardentandarts, dus dat wordt weer een dure paardenmaand...
Nu eerst maar even wat in huis doen :\

groetjes, lacuna

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:57

@ ollie gefeliciteerd *\o/* . Mooie taart zeg !!!!
@ poeltje ook gefeliciteerd *\o/*

Citaat:
Sorry dat ik even doorvraag maar wat zoek je in een nieuwe pony wat Robijntje niet heeft? Het lijkt me juist zo lekker dat Robijn nu 5 wordt en je er nu gewoon echt mee aan de gang kunt gaan. Met een driejarige ben je toch weer een jaar aan het opbouwen en dan is het maar weer afwachten wat het wordt. Heb ik me bij Alwyn echt in vergist, hoeveel tijd en training er in gaat zitten om een pony een echte menpony te laten worden. En dat ze gewoon pas met 4, 5 jaar flink aan het werk kunnen.

Je hebt gelijk hoor. Robijn is ook een leuke pony en ik wil hem eigenlijk nog wel een jaartje aanhouden zowiezo. Alleen zoek ik een beetje net als shchaduw een marathontopper die ook de grote pony's bij kan houden. Dus als ik een maatje groter neem dan heb ik meer kans. En als ik nu die pony koop dan heb ik nog een hele zomer om te kijken of we een klik hebben en m te beleren. Mocht het dan niets worden dan verkoop ik m weer beleerd.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 09:59

Maisie schreef:
haha bruin is idd standaard. Maar dan iets met bruin zeg maar. Met lichte manen en staart of met vlekjes of met apparte aftekeningen. Robijn is ook bruin. Alleen hij is palomino x schimmel en heeft ook een lichte staart.

Winner voldoet helemaal aan je eisen! Bruin, maar apart. Stevig en ruin.. :+ :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:09

Olli en poeltje, gefeliciteerd!

Wat zijn jullie hard gegaan gister avond.

Lotje is drachtig van de zwartbonte 1e premie hengst Wonderboy van de Molenstraat.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:12

Poeltje en Olli proficiat.

Gisteren is de DA weer langs geweest voor de inentingen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:27

Heb de dierenarts gebeld. Ik moet eerst kijken als het met bewegen dunner wordt en ik moet het blijven afspuiten. Als het niet dunner wordt na bewegen moet ik terug bellen.

Nog een teleurstelling. Ze gaan vandaag het badkamermeubel installeren waar we 12 weken op hebben gewacht, blijkt er een kast niet te zijn besteld. Hun kunnen er niks aan doen, hun hebben de goede papieren niet gehad. Heb net dus al even een boos telefoontje naar het badkamerbedrijf gedaan.
Wordt ik afgescheept met kan gebeuren we zullen hem nog wel bestellen. Waarschijnlijk duurt dat ook weer 12 weken.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:58

Jarige gefeliciteerd!!!!!

Goede morgen trouwens

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:41

he tallechie balen van je kast idd...

zo, ik moet over een half uurtje naar school.. hopelijk wel optijd terug, wil met dids spelen, :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:30

Succes Naaltje en hopelijk ben je op tijd terug

grrrr.... is de wastafel ook nog kapot. Ze zetten hem er wel eerst op zodat we deze wel kunnen gebruiken, maar ze kitten het nog niet af. Ze gaan deze ook opnieuw bestellen.
Zodra kast en wastaftel er zijn komen ze weer terug om alles af te maken, maar ze weten niet hoelang dat nog gaat duren.

Het is hier nog wel fris, maar zonnetje is er wel bij.

Ga vanmiddag naar stal veale even beweging aan de longe geven om te kijken als zijn been dunner wordt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:32

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:40

Hallo allemaal!

Ik kom nog eens kijken hoe het met jullie gaat...
Normaalgezien zat ik momenteel in Oost-Duitsland (Dresden) en vanaf morgen in Tsjechië (Praag) tot zaterdag, maar zoals jullie het wel konden raden, kan het bij mij nooit gaan zoals het hoort :o Vorige week had ik nog examens, heb er eentje niet meer kunnen meedoen omdat ik te ziek was, ik lag met 40° koorts in bed. Ik had griep + de valse kroep (kinderziekte), maar 10 keer zo erg dan als kinderen het hebben.
Ik ben woensdag ziek geworden, zaterdag had ik nog steeds 40° koorts, dus heb ik de schoolreis moeten afbellen. (zouden zondag ochtend om 6 uur vertrekken) Sinds gisteren heb ik officieel geen koorts meer, de rest van de symptomen van de griep zijn ook voorbij. Enkel de valse kroep stoort me nog erg (ontstoken luchtwegen), pijn in de borst, overvloedig hoesten en verstopte neus.

Met de dieren gaat gelukkig wel nog alles prima! :D Romeo geniet er van om vrijaf te hebben, hoewel hij smeekt om wat te werken. Gisteren heb ik hem heel even in de wei gelongeerd omdat hij er zo om vroeg, en hij deed alles perfect. Ik moest maar fluisteren (kan nog niet hard praten) en hij deed al wat ik wou <3 Zondag heb ik weer menles met Romeo, ik ben eens benieuwd... Nu het weer mooier weer begint te worden, kan ik weer beginnen met tochten rijden. Ik heb een leuke site gevonden voor hier in de buurt te mennen, kan je op de kaart aanduiden hoe je wilt rijden. Moet je enkel de knooppunten noteren en vertrekken. Ik werd het een beetje beu om steeds hetzelfde te rijden, nu kan ik zelfs naar andere dorpen/steden zonder over veel verharde wegen te moeten.
De hondjes liggen momenteel heerlijk in het zonnetje te genieten, de kat ligt naast me in haar mandje (te lui om naar buiten te gaan).

Zo, nu heb ik even een update gepost, dan kan ik eens wat gaan bijlezen om bij te blijven ;)
Ik meen me te herinneren dat Maisie (geloof ik) labrador pups had gekregen? Of ja, haar hond toch :D Hoe is het met ze?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:42

sl fijn om weer wat van je te horen. Klinkt niet goed.... jammer dat je schoolreisje moest afzeggen. Hopelijk knap je snel weer op.

Maisie heeft een pup gekocht, ze had nog geen labrador.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:48

Hey SL! leuk weer iets van je te horen!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 12:55

Wie was het dan dat labrador pups had gekregen? :D Ik meende mij echt zoiets te herinneren...

@ Jelleee: ik wou ook nog even melden dat Kay echt mooi geworden is! Hoe groot is hij?
@ Poeltje en Olli: gefeliciteerd!

Oh ja, ik ga Romeo beleren onder zadel deze lente :D
Hij staat in juni 2 jaar voor de wagen, hij heeft lekker rustig kunnen wennen aan alles. Ik wou niet te veel tegelijkertijd doen. Dit jaar wordt hij 5, dus wordt het wel tijd dat hij onder zadel gaat. Ik ga een wintec 250 kopen denk ik, ben al eens gaan kijken in de winkel.
Ik ga er uiteraard zelf niet op, mijn nicht is een stuk kleiner dan ik en die wilt het wel proberen. Als het dan in orde blijkt te zijn, kan ik er een jonger ruitertje op zetten.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:08

Gaaf romeo OHZ!

Kay is 1.20 :j

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:13

Jelleee schreef:
Gaaf romeo OHZ!

Kay is 1.20 :j

Ga je hem ook ooit beleren ohz? Ik zie dat hij even oud is als Romeo...
Het lijkt me heerlijk om iemand op hem te zien rijden. Dan kan ik doen wat ik graag doe: foto's trekken :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:30

waarom gaat niets vanzelf? en als je er bovenop zit en achterna zit nog niet? Heb de documenten van paspoort opgestuurd en er opgeschreven over blanco coupons die sturen ze wel maar pony aanmelden niet waarom alles half?

Komt er op neer dat ik vrijdag het hoor en dan net te laat ben voor mijn wedstrijd grrr

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:31

Wat geven ze als reden Laura?

Hier gaat het ook niet vanzelf, we missen namelijk dingen van de bestelling.... ook maar weer achteraan bellen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:38

poeltje en ollie gefeliciteerd

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:39

poeltje en ollie gefeliciteerd

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:40

dat ik niet de enige ben... duh maar alles zat in een envelop op zelfde blaadje waarom dan niet alles in een keer...

Vervelend dat niet alles binnen is mijn zus had bij huppa een bestelling gedaan half november voor mijn kerstkado op tijd zal je denken maar op heden nog niet binnen.
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 09-02-11 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:41

poeltje en ollie van harte gefeliciteerd

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:57

Poeltje en Ollie-Gefeliciteerd

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 15:33

Zo ik kom ook weer eens binnenvallen!!! Wel stiekum meegelezen hoor ;)
Ik krijg amper de tijd nog om wat mijn ponie te doen. Kinderen die onder het zadel les hebben en nou zelfs een jochie van 9 die met haar ment! Hij heeft zelfs een onderlinge wedstrijd meegedaan op stal dressuur + vaardigheid. Hij had een aangepast proefje voor de dressuur maar omgerekent had hij in totaal de meeste punten! Was dus eerste. Vaardigheid bleef geen pion staan maar dat hadden ze ook nog niet geoefend.

Verder hobbel ik gewoon nog wat rond, men lekker wanneer het kan, beetje lesgeven en ook ergens nog iets aan school doen.

Hoe is het hier met iedereen???