Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en Medoly met een vies bultje. Waar zit het bultje dan dat ze willen wachten tot de vorst voorbij is? Heb je wel aangegeven dat het groeit? 

. Mooie taart zeg !!!!
Citaat:Sorry dat ik even doorvraag maar wat zoek je in een nieuwe pony wat Robijntje niet heeft? Het lijkt me juist zo lekker dat Robijn nu 5 wordt en je er nu gewoon echt mee aan de gang kunt gaan. Met een driejarige ben je toch weer een jaar aan het opbouwen en dan is het maar weer afwachten wat het wordt. Heb ik me bij Alwyn echt in vergist, hoeveel tijd en training er in gaat zitten om een pony een echte menpony te laten worden. En dat ze gewoon pas met 4, 5 jaar flink aan het werk kunnen.
Maisie schreef:haha bruin is idd standaard. Maar dan iets met bruin zeg maar. Met lichte manen en staart of met vlekjes of met apparte aftekeningen. Robijn is ook bruin. Alleen hij is palomino x schimmel en heeft ook een lichte staart.
Vorige week had ik nog examens, heb er eentje niet meer kunnen meedoen omdat ik te ziek was, ik lag met 40° koorts in bed. Ik had griep + de valse kroep (kinderziekte), maar 10 keer zo erg dan als kinderen het hebben.
Romeo geniet er van om vrijaf te hebben, hoewel hij smeekt om wat te werken. Gisteren heb ik hem heel even in de wei gelongeerd omdat hij er zo om vroeg, en hij deed alles perfect. Ik moest maar fluisteren (kan nog niet hard praten) en hij deed al wat ik wou
Zondag heb ik weer menles met Romeo, ik ben eens benieuwd... Nu het weer mooier weer begint te worden, kan ik weer beginnen met tochten rijden. Ik heb een leuke site gevonden voor hier in de buurt te mennen, kan je op de kaart aanduiden hoe je wilt rijden. Moet je enkel de knooppunten noteren en vertrekken. Ik werd het een beetje beu om steeds hetzelfde te rijden, nu kan ik zelfs naar andere dorpen/steden zonder over veel verharde wegen te moeten.
Hoe is het met ze?
Ik meende mij echt zoiets te herinneren...