Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lacuna schreef:Sun heeft heel af en toe ook nog wel eens dat hij niet uit de wei wil komen. Meestal is dat naar mij toe een signaal dat ik wat te fanatiek bezig ben met "een paard trainen", in plaats van "samen iets leuks doen" Als we dan 2 dagen even leuke dingen doen, komt hij gewoon weer naar het hek toe.
Hij heeft er echter ook nog weleens een houtje van als hij net op een nieuw stukje staat (met lekker gras...) en dan ben ik er heel snel klaar mee. Ik weiger om met snoepjes, biksjes of wat dan ook het land in te gaan, ik loop terug om een flinke longeerzweep te halen en hij gaat maar werken. Dan krijgt hij na 3 rondjes de mogelijkheid om te komen, doet hij dat niet dan verhogen we het tempo of dan verlengen we de duur tot hij nog een keer uitgenodigd wordt om te komen. Maar meestal heeft ie het al door zodra ik omdraai om de zweep te gaan pakken en komt ie dan toch al aanPfff... zit hier met knallende koppijn te proberen om toch nog wat te stampen, maar ik onthou helemaal niks. Ik lees een alinea, die gaat verder op de volgende bladzijde en tegen de tijd dat ik de bladzijde omgeslagen heb weet ik al niet meer wat ik nou gelezen had.
Ik ga ook rare tikfoutjes maken, woorden in verkeerde volgorde, of klinkers met elkaar verwisselen, dus ik geloof dat ik maar ff op bed ga liggen.
Groetjes, Lacuna