[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:08

Net de inschrijving de deur uit van etten-leur.
nu wel genooeg tijd om te trainen contrakt is niet verlengd dus morgen ww aanvragen en solliciteren,maar zo lang ik nog niks heb kan ik de tijd in de pony,s steken

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:17

Gecondoleerd Napie ...

Vind 15 inschrijvingen heel netjes voor een mendurance. Zullen er toch nog wel een paar bijkomen? Ben druk voor je aan het lobbyen in ieder geval :j

Keona wat vervelend, had je dat aan zien komen? Nu idd wel tijd voor de poowns :)

Hier super ritje 33 km gedaan met Ollie. Wat liep ze heerlijk. Helaas net iets te snel (13.06 :P ) maar echt heel tevreden over hoe ze het heeft gedaan. Overnachten was ook totaal geen probleem, ze was lekker aan het eten, vriendelijk op stal tegen de buurpaardjes. Met mezelf ging het redelijk. Had dip op 8, 9 km, erg last van mijn rug. Toen extra goed op ontspanning te letten en houding etc en toen vloeide alles weer weg gelukkig. Voelde me ook nog redelijk fit na afloop (gelukkig maar want nog helemaal terug met de auto van Ommen naar Rotjeknor). Maar voor mezelf is 2x een lang rondje nog te veel. Ook geen probleem natuurlijk, we blijven lekker doortrainen en voor Breda schrijf ik me in voor een korte klasse 2.
Maar echt genoten vandaag hoor, was ook prachtige route :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 22:05

keona schreef:
nu wel genooeg tijd om te trainen contrakt is niet verlengd dus morgen ww aanvragen en solliciteren,maar zo lang ik nog niks heb kan ik de tijd in de pony,s steken

Wat vervelend meis maar uit ervaring na 3x ww vind ik zeker dat je ook moet genieten bijv van je ponys je moet tenslotte je hele leven nog werken. Was de eerste 2 keer echt in de stres en derde keer dacht ik ik doe me best meer kan ik niet doen en probeer toch ook even wat te genieten van de vrije tijd.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 22:12

Gecondoleerd nanda

Kan je niet via de shetlandermenrit de shetlander klasse promoten?

Hier vandaag enkel de paarden een aai gegeven en hun natje en droogje. Vanavond (moest vandaag werken) was het even de volle aandacht aan mijn koe. Heb voor het eerst haar vastgezet aan een halster (na half jaar geen halster om gehad te hebben) en voor het eerst haar benen gewassen. Wat een topper was echt zo braaf en liet het allemaal over haar heen komen. Ze heeft op de achter klauwtjes wat last van mortelaro en wilde het eveb wassen met betadine wat dus erg prikt. Ik voetje opgetild en enkel wat bewegen van het prikt wat. Echt zo lief terwijl ze achter voeten nog maar 1X eerder had gegeven. Word al bijna een paard haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:25

Oja, jij hebt een eigen koe he, vind dat zo leuk. Je zou toch niet verwachten dat die zo mak zijn als je er een half jaar niets mee hebt gedaan qua vastzetten!
Vandaag trouwens daar rond Ommen waanzinnige stieren gezien zeg met koppen zo breed echt niet te geloven :oo

Napie

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:35

Ik zou het orginiseren met de shetlandermenritten. Dus nu kwam de zoveelste nieuwsbrief waarin het niet vermeld werd. Ik heb gemailt maar ze willen er verder geen aandacht aan geven. Ik mocht wel een bericht op hun pagina plaatsen en dat heb ik ook gedaan maar die berichten worden nauwelijks gelezen. Zal je zien.....achteraf zeggen ze dan...ooo dat had ik wel leuk gevonden. Net als dat er vooraf werd geroepen dat het leuk is maar net iets te ver. Zet je een korte route uit en krijg je maar 1 aanmelding.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:24

Nanda ik zal nog even vragen op onze vereniging, daar waren wat mannen die twijfelde, zal ze woensdag even overhalen :) Wij staan al wel ingeschreven, samen met nog een shet aanspanning maar rijden de normale klasse 1 mee.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:34

Tjee Napie, Ik hoop toch echt dat er nog wat inschrijvingen bij komen. Zou zo jammer zijn als je de wedstrijd zou moeten annuleren! Er zijn al zo weinig mendurances. :(

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:18

Gecondoleerd Napie.

Jammer dat die inschrijven zo slecht lopen. Ik had echt wel graag mee willen doen maar ik kom de 30ste terug van vakantie en heb de pony dan nog niet eens hier :(

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:19

keona schreef:

hihi dat is het voordeel ja, veel tijd! (Always look on the bright side...)

Ik heb gelukkig goede baan maar werken kost toch een hoop tijd :Y)

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 10:45

Gecondoleerd Nanda!

Ik meld me weer na een poosje niet mee gelezen te hebben. Zit ook nog in de organisatie van de endurance in Ommen. Deze wedstrijd is gisteren geweest dus alle drukte is weer voorbij. Wel weer een mooie en geslaagde dag gehad! Nu beginnen met alle voorbereidingen voor de mendurance in Hellendoorn.
Dus binnenkort kunnen jullie meer info verwachten :D

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:40

Ik meld me ook weer.

Ben m'n persoonlijke dip weer redelijk te boven en de drukte van de dressuur-vaardigheid is weer achter de rug.
Tijd om te focussen op de mendurance en endurance.

Ik heb gisteren een mail gekregen dat de mendurance van Teteringen definitief doorgaat op 18 oktober 2015. Ik heb nog geen vraagprogramma gezien, dus ik hou nog even een slag om de arm (duurt nog even voordat het oktober is en in die tijd kan er nog veel veranderen) maar voor wie deze wedstrijd wil rijden is het wellicht iets om rekening mee te houden.

Gisteren de inschrijving van Keona mogen ontvangen, hartstikke leuk!

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:44

NdV74 schreef:
Ik meld me ook weer.

Ben m'n persoonlijke dip weer redelijk te boven en de drukte van de dressuur-vaardigheid is weer achter de rug.
Tijd om te focussen op de mendurance en endurance.

Ik heb gisteren een mail gekregen dat de mendurance van Teteringen definitief doorgaat op 18 oktober 2015. Ik heb nog geen vraagprogramma gezien, dus ik hou nog even een slag om de arm (duurt nog even voordat het oktober is en in die tijd kan er nog veel veranderen) maar voor wie deze wedstrijd wil rijden is het wellicht iets om rekening mee te houden.

Gisteren de inschrijving van Keona mogen ontvangen, hartstikke leuk!

Fijn dat het binnen is.
zoveel weekende en dan net op 18oktober.zou graag me gereden hebben maar wij zijn dan met het nest pups dat we gefokt hebben in flevoland voor een keuring van de rasvereniging

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:50

NdV74: goed om te horen dat de dip weer beetje overwonnen is.
Leuk dat 18 okt def doorgaat! Wie weet is dat voor mij ook haalbaar, als ik met pony aan de slag ga in Juni moet ik dat snel weten :D

Keona: leuk! Wat voor ras?

Ik heb gister gemend met Kyano na paar dagen rust. Hij was wel weer minder relaxed.
Afbeelding

stalgenootje wou hem knotten haha
Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:01

Wat leuk hij ziet prachtig uit,met die knotten.zou grag eens met hem mennen prachtige pony.

we hebben australian sheperds gefokt over 1jr doen we nog een nestje.waar we zelf ook een uit houden

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:02

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 18:08

Fijn dat je er weer bent Nicole.

Teteringen start ik niet, Hellendoorn zal de laatste van het seizoen zijn. Verder de dressuur, vaardigheid en af en toe mini marathon in de indoor periode tot de wedstrijd in Ysselsteyn.

Leuk dat je er ook weer bent Bianca.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:44

Knappe Kyaan!

Sorry al tijdje niet geweest... andere dingen aan mijn hoofd. Morgen word Levi ingeslapen.. Serieuze koek. ;(

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:16

LS_fotos schreef:
Knappe Kyaan!

Sorry al tijdje niet geweest... andere dingen aan mijn hoofd. Morgen word Levi ingeslapen.. Serieuze koek. ;(

Sterkte mag ik vragen waarom is toch je schimmel welsh pony?

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:44

Heel veel sterkte LS!!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:06

keona schreef:
LS_fotos schreef:
Knappe Kyaan!

Sterkte mag ik vragen waarom is toch je schimmel welsh pony?

Is idd de schimmel welsh, waarom moet LS zelf maar even uitleggen als ze daar aan toe is, maar het is om medische redenen uiteraard.

Sterkte Lot morgen!!!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:07

keona schreef:
Wat leuk hij ziet prachtig uit,met die knotten.zou grag eens met hem mennen prachtige pony.

we hebben australian sheperds gefokt over 1jr doen we nog een nestje.waar we zelf ook een uit houden

Gaaf Aussies :D Zulke gave honden :D

Ik heb zelf een (mini) sheltie, omdat ik niet weer zo'n grote hond wou (andere hond is een Collie) maar als ik anders had gewoond (groter, tuin, etc) had ik een Aussie gehad !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:56

@LS is dat je huidige schimmeltje? Wat een drama, wat erg |( heel veel sterkte ....

Jeetje zeg geen woorden voor ....

@Keona wat een prachtige honden
@NvdV dips zijn niet fijn :(:) wel fijn dat je er weer bent +:)+ je hebt het maar druk met de wedstrijden!
@Toydoll Kyano is super gaaf 8-)

Hier zooi weer opgeruimd van wedstrijd van afgelopen weekend. Omdat het aan het eind nog was gaan regenen was alles natuurlijk toch goor dus wasmachine heeft weer eens overuren gedraaid :7

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 07:09

Ja toydoll.mag ls zeker zelf uitleggen mits ze dat wil natuurlijk.
aussie, s zijn ook leuk maar je hoeft zeker geen grote tuin te hebben.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 07:23

Heel veel sterkte vandaag LS