Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
keona schreef:Net de inschrijving de deur uit van etten-leur.
nu wel genooeg tijd om te trainen contrakt is niet verlengd dus morgen ww aanvragen en solliciteren,maar zo lang ik nog niks heb kan ik de tijd in de pony,s steken
keona schreef:Net de inschrijving de deur uit van etten-leur.
nu wel genooeg tijd om te trainen contrakt is niet verlengd dus morgen ww aanvragen en solliciteren,maar zo lang ik nog niks heb kan ik de tijd in de pony,s steken
NdV74 schreef:Ik meld me ook weer.
Ben m'n persoonlijke dip weer redelijk te boven en de drukte van de dressuur-vaardigheid is weer achter de rug.
Tijd om te focussen op de mendurance en endurance.
Ik heb gisteren een mail gekregen dat de mendurance van Teteringen definitief doorgaat op 18 oktober 2015. Ik heb nog geen vraagprogramma gezien, dus ik hou nog even een slag om de arm (duurt nog even voordat het oktober is en in die tijd kan er nog veel veranderen) maar voor wie deze wedstrijd wil rijden is het wellicht iets om rekening mee te houden.
Gisteren de inschrijving van Keona mogen ontvangen, hartstikke leuk!
keona schreef:LS_fotos schreef:Knappe Kyaan!
Sorry al tijdje niet geweest... andere dingen aan mijn hoofd. Morgen word Levi ingeslapen.. Serieuze koek.
Sterkte mag ik vragen waarom is toch je schimmel welsh pony?
keona schreef:Wat leuk hij ziet prachtig uit,met die knotten.zou grag eens met hem mennen prachtige pony.
we hebben australian sheperds gefokt over 1jr doen we nog een nestje.waar we zelf ook een uit houden