Op wedstrijden zit er teveel spanning op en dan ga ik sneller naar de draf (dan moet ie echt even stoom afblazen), maar na een paar rondjes kan ik dan weer gaan stappen en wel de rust vinden.
Toen ik Sam nog maar net had, had hij ook geen geduld om aan het begin lang te stappen en dan begon hij te drammen. Maar door te oefenen en telkens het stukje stap uit te breiden aan het begin is het er nu wel langzaam ingesleten. Een groot gevecht is het nooit geworden, maar ik denk dat het scheelt dat ik elke keer een half rondje erbij hebt gedaan in plaats van gelijk eisen dat hij maar 5-10 minuten zijn gemak houdt aan het begin van een training.
Snuit kon ook prima stappen, aan de lange teugel, zodra je druk pakte was het vaak een gevecht, zeker als je wilde dat hij netjes afgebogen liep. Hij kon het prima hoor, maar dat zo maar doen was echt niet zijn ding.
dribbelt of dramt nooit. Even ophouding en weer lucht en klaar. Maakt direct goede passen. Maar als het zwaar is komt ze wat te langzaam vooruit zeg maar
. Vanochtend kuipstoeltje opgehaald bij Ikea. Constructie gemaakt om het goed vast te zetten op sulky en dat zat lekker! Echt zo'n luie stoel idee
Ollie helemaal blij met haar simpele hoofdstelletje zonder kleppen en met trensje plus vrijwel geen gewicht om te trekken
was ook nog eens heerlijk weer

) of dat hij opeens veel beter liep (ook niet dus), maar met wat nieuwe inzichten en een tussenstapje proberen we toch weer verder te komen. Het eerste waar we aan gaan werken is op beide leidsels evenveel druk te krijgen, of dat nu een lichte of een zware aanleuning is. Nu heb ik op links te weinig en op rechts teveel druk.
Ohhh gosh, niks meegekregen van Nouvel. Maar wat vreselijk, heel veel sterkte als je dit leest!!