[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:31

VHU qua tijd red ik het op zich wel omdat ik nu nog niet werk. Dus kan het wel aardig verdelen. Ze lopen nu allemaal minimaal 3 x. En de pony's vaak vier keer. Maar zal inderdaad wel tijd (en geld) schelen, maar dat is niet de hoofdrede om hem te verkopen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:32

tallechie:moeilijk maar wijs besluit,snap je volkomen. :j wat niet meer gaat,gaat niet meer (heb ik met rijden)
hier uit mijn bed gebeld vanmorgen : Happytime kon niet meer opstaan !!!
ik zag dat ze donderdag in de wei al wat moeite had met opstaan,maar nu op stal ook al
maar met mijn aanmoediging is poging 3 gelukt.....ik ga haar maar weer flink aan de glucosomine zetten en anders.......is 26 wel een mooie leeftijd |(

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:35

oeis HT,
dat is ook wel erg spannend zo.
hopelijk slaat het aan zeg..
:(:)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:43

@ HT sterkte hoop dat het aanslaat.
@ Tallechie moeilijk besluit maar als je met de pony's meer plezier hebt zonder pijn dan
is het wel de juiste beslissing denk ik.

Zo ik zit nog een beetje op mijn roze wolk van gisteren. Er deden 20 enkelspan pony's mee en
er gingen er 8 door naar de finale. Eerst moest remko rijden ging echt goed lekker voorwaarts
geen fouten en best mooie tijden. Daarna moest ik en ferro had er zin in hij boog goed naar links en
naar rechts. Meestal heeft ie wel 1 slechte kant. Dat resulteerde in de 3e tijd en voor remko de 6e
tijd en allebei finale. Om 5 uur moest eerst mijn zusje nog rijden dat ging ook goed wel een
paar foutjes maar ook zij mocht naar de finale van 25 enkelspan paarden. Eerst wij finale. Jeroen
was een beetje onder de indruk van de muziek en miss ook wel van remko zijn zenuwen en dat
ging niet echt lekker dus 7e plaats. Toen moest ik en daar ging ferro hij ging zo hard en stuurde
zo lekker reed een tijd van 106. Daarna mijn grootste concurrent met haar welsh cob die gaat
zo hard kwa tijd kan ik die niet bijhouden. Maar ze moest een extra rondje rijden in een hindernis
en reed een balletje. haar tijd 107+5. Dus gewoon 1e met bijna de kleinste pony die finale moest
rijden. Echt super knap van ferro!!!

Helaas op de terug weg nog een ongeluk gezien waar 5 ambus en 2 heli's bij zijn geweest
en helaas dode.

Vandaag maar eens mn huis opruimen cavia's doen en de kerstboom opzetten. Vanmiddag
lekker nog even met de pony's aan de slag.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 11:44

@HT, waardeloos dat de leeftijd parten gaat spelen bij Happytime.. 26 is inderdaad een mooie leeftijd maar toch... zou je ze het liefst zo lang mogelijk bij je willen houden.
@Tallechie, ik heb het Bokt-verkooplinkje al gedeeld op FB en van VHU en Bicci overgenomen.

Hier rustig daagje vandaag...even wat hhklussen doen en wil even 2 wandjes behang afstomen en een rondje met Brutus doen. Hopelijk houdt het weer zich nog even goed..nu vooralsnog droog.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 15:04

ht jeetje dat is schrikken, natuurlijk een mooie leeftijd, maar toch
super maisie. goed gedaan.
super ollie. Dank je wel.

heb ook al een aantal reacties. De meesten ook als hij goed onder zadel is. En ook van een menner uit de veluwe. Eentje wil al komen kijken. Had ik niet verwacht. Zegt natuurlijk nog niets, maar geeft mij wel vertrouwen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 15:17

@HT ai.... da's niet goed... -O- Sterkte.
@Ollie het is hier nu lekker weer, droog en lekker temperatuurtje, hoop dat je nog even met Bruutje eruit kunt :)

En Maisie wow *\o/* :D *\o/* _/-\o_ geweldig voor jou en Ferro echt supergaaf *\%/*

Nou heb de corvee beurt achter de rug dat was hard werken :7

Met Bente flink eind gewandeld door het bos over de ruiterpaden, en met Blondie ook. Apart van elkaar anders heb ik kans te worden gevierendeeld :+ Wiske mee, dus die heeft haar uitje ook wel gehad. Blondie krijgt mooie ronde billen en een 'vol' lijf zal binnenkort weer eens foto's van haar maken dat hele ielige is er eindelijk af :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:04

wow happytimes wat een leeftijd.Maar het blijft een moeilijke beslissing. sterkte.

Tallichie knap hoor dat je veale te koop zet maar een goede keuze denk ik...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:13

Even teken van leven uit het Noorden. Voel me niet helemaal lekker, dus zal vast mensen vergeten in mijn reacties. Sorry, niets persoonlijks...

VHU: lekker met de paarden bezig geweest en ook alvast een hond beweging gegeven. Zoonlief die ineens weer belangstelling krijgt. Superleuk! Maar zou nog maar geen pony gaan kopen, Bente is niet zo groot, daar kan hij ook wel op proberen. Eerst maar eens zien of het iets blijvends is.
Tallechie: super dat je nu al reacties krijgt!!! Als je eenmaal de beslissing tot verkoop hebt gemaakt, is het wel erg fijn als het dan ook snel afgerond is. Ik weet helaas uit ervaring, dat je op een gegeven moment echt geen zin meer hebt om nog energie en tijd in training te stoppen als je weet dat het paard weg gaat.
Ollie: hoopt op droog weer. Hier komt het de hele dag al geregeld met bakken de lucht uit. Ook wel periodes droog, maar als het valt... :oo
Maisie: super gereden. Van harte!
HT: oei, moeilijk met die oudjes. Hopelijk slaat het aan.
Frensie: sneeuw nu weg daar?

Hier is de meeste sneeuw nu wel weg, maar de bodem van de wei is nog bevroren. Bak staat helaas weer blank, want met die enorme regen en bevroren ondergrond kan het water niet weg. Dus morgen als de wegen tenminste begaanbaar zijn, maar weer naar de binnenbak met het hele stel.

Vanmorgen wel alledrie de paarden kort gemend. Gelukkig tussen de buien door gestuurd (hier ook nog enorme onweersklappen gehad)

Moet nu alleen nog stallen en wei gaan uitmesten, helemaal geen zin in -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:14

Tine bijna weg *\%/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:30

@Tine mijn idee ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:43

:(:) voor happytime

En aan VHU de verplichting om zoonlief keer mee te nemen als ie 't echt leuk vindt :)) Dids houdt ook van kinders :D

vandaag lekker gereden. Bak was grote blubber, maar toch even gewerkt :) Ging heerlijk! :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:46

Zondag komt er al een kijker.... gaat wel snel nu en wordt wel definitief.... maar goed eerst maar afwachten.

Heb zaterdag nog wedstrijd met hem. Hoef pas rond half 3 dus 's ochtends vlechten en wassen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 18:15

Middag allen.. :Z :O
zoontje was al om 4 uur wakker vanmorgen..we vierden vandaag zijn verjaardag....lekker dan..hele dag dus duf geweest verder..
maar goed, hij heeft mooie lego kado's gekregen van oma's en opa's, helemaal super !

Ik moet nog bijlezen..maar in ieder geval
HT sterkte !!
Tallechie..Vaele te koop, moeilijke beslissing, maar wel een weloverwogen beslissing, en ik vind het ook zo gaaf dat het zo goed gaat met jou en Alwyn en Snuit.
Vaele daar komt vast en zeker een liefhebber voor, een supergaaf dier !

verder...moet ik nog bijlezen, zag wel een mooie foto van buitenrit in de sneeuw voorbij komen, geweldig !!

gisteren even snel kort rondje met de honden gedaan, ging erg goed !

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 19:23

Heb heel het weekend wel bijgeleest, alleen geen tijd gehad voor te reageren.

Heb een aantal leuke foto's voorbij zien komen, veel over het weer. Hier is al het sneeuw bijna weg, ligt alleen vieze natte sneeuw..

@tallechie, succes met de verkoop!
@happytime, sterkte hopen dat het snel beter gaat!

Omdat het op de paddock zo nat is, mochten ze loslopen. Best gezellig!

Afbeelding
:')

nu ik goed naar de foto kijk, word het maar is tijd dat ik die manen weer afknip of ze moeten heel snel weer aangroeien. :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:12

idd gezellig thijs :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:13

nou, we hebben bevestiging van a.s. zaterdag...
hebben ingeschreven op de indoor in ettenleur op stal sander.

nu druk met verzinnen hoe paard,kar en onszelf te verkleden om een poging te doen voor origineelste aanspanning :D

ik denk al aan veel gouden slingers en kerstballen :))

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:19

Tallechie, dappere en moeilijke keuze sterkte ermee. Ik heb toen ook mijn haflinger moeten verkopen omdat hij te sterk voor me was heel naar als je door lichamelijk iets je beestjes weg moet doen.
Gelukkig heb je de pponys dan nog!

Heb de ijzers er af laten halen vrijdag, pony ging bijna op ze muffert..

Hier ook mensen lekker gesleed, ik ook heerlijk! zorgt alleen wel voor heel veel pijn.
[AR-ITP] Super pony Lizzy haar eerste keer voor de slee is een feit!!

[ITP] sneeuw Lizzy says: aan mijn mini vriendje Buck kom je niet!

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:39

@ht :(:) ik hoop dat je paardje snel opknapt. Dit koude weer helpt natuurlijk niet mee.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:42

Jeetje, krijg ik nu zoveel reacties omdat het een aansprekend paard is???
Zondag komt er al een kijker, en verder heb ik al 8 mensen filmpjes opgestuurd en 3 mensen vonden de vraagprijs te veel

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:45

ik denk het wel tall...

ik heb op Het Trail Team facebook ook gedeeld voor je,
misschien heeft dat ook geholpen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:45

tallechie schreef:
Zondag komt er al een kijker.... gaat wel snel nu en wordt wel definitief.... maar goed eerst maar afwachten.

Heb zaterdag nog wedstrijd met hem. Hoef pas rond half 3 dus 's ochtends vlechten en wassen

Hee ik ga daar zaterdag ook heen,maar ik moet s'morgens al dus zie je denk ik niet.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:47

ik moet als 10e vanaf half 2, dus ga er vanuit dat ik om half 3 moet rijden.

Wij zijn rond half 2 aanwezig. Gaan rond half 1 bij stal weg.
Heb Daan ook mee, die blijft nachtje bij mijn ouders slapen, wij hebben een verjaardag.

12 januari ga ik ook naar onstwedde, misschien zie ik je dan daar. Dan ga ik met de pony's

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:57

Goedenavond.

Wij hebben gisteravond kerstshow gereden in bronneger.. we zouden 2 nummers rijden maar het werden er 3 omdat er iemand ziek was...
Was een blacklight nummer. Dus witte bandages neusriem/rugriem wit. Witte handschoenen en sjaal. En de wielen met reflectie materiaal. Daarna meteen kampioens dekens en linten op/om witte bandages af rode bandages en springschoenen om. Voor het kampioenschap nummer.
Daarna moesten we nog het race nummer doen... De 1 ste 2 rijen publiek zaten maar een beetje onder het zand door ons *\%/* *\%/*

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:00

Klinkt leuk lanouska.Ik bedacht me natuurlijk weer te laat dat de kerstshow daar was. en volgende week kan ik ook niet.Nou ja volgend jaar misschien.

@tallechie ja ik ben ook in onstwedde.