[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:36

@ Frensie: ik wist ook niet wat ik hoorde. Ik ken er niemand van, maar ik heb al de ganse voormiddag rillingen en tranen in de ogen. Ze waren nog maar een uurtje onderweg, dus waarschijnlijk was iedereen nog wakker.
Over 8 kinderen is er nog helemaal niets bekend, dus het dodental kan nog oplopen, maar ik denk dat we straks pas meer weten als de ouders ter plaatse zijn.

@ Ollie: ik ben wel (nog) geen moeder, maar ik kan me wel inbeelden dat het leven van die ouders echt stopt. Ik word hier al gek van die onzekerheid, al ken ik die mensen niet, maar voor die ouders moet dat wachten echt een ware hel zijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 12:55

Ik kruip denk ik ook maar onder een steen, het gaat veel te snel hier.

Bicci: Valthermond is hier denk ik 20- 30 minuten vandaan. Helaas heb ik momenteel niet de conditie om iets dergelijks te doen. Anders had ik je graag geholpen.
Aks: :x
SL: nog druk programma de komende tijd
Bianca: waag het niet weg te gaan hier!!!!
Frensie: lekker priveles gehad.
Ollie: lekker gereden

Vandaag helaas weer een slechte dag hier. Maar goed, fysio belde net, ik kan volgende week terecht. Hopelijk gaat dat wat verlichting geven.

Zoonlief gaat vandaag uit school naar feestje, dus ik dacht lekker te kunnen gaan slapen. Maar ik wacht nog steeds op postpakket dat vandaag (voor 2e keer) bezorgd zou worden. Manlief zit er erg op te wachten, dus toch maar wakker blijven dan.

Straks nog bij sponsoren langs om geld te bietsen, met zoon naar zwembad en vanavond nog vergadering van de wedstrijdcommissie. Bleh.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:30

sl- ik zag het vanmorgen op het nieuws, wat ziet die bus eruit...daar kom je echt niet levend uit ,arme ouders |(
biancacoo: hey leuk,gaan we allemaal kamperen bij je ouders in een tipi....nodigen we JOAN ook uit(kan ze met haar hoofdtooi oefenen voor het songfestival) _O- :)ddd
tine: sterkte hoop snel fysio voor je Y;(
dennis:leuke filmpjes,misschien kan nouvel je helpen met de zijgangen? (enne...waarom moet ik flink doorlopen en jij niet met langteugelen....) :?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:40

Heb zoon net ingeschreven voor zijn allereerste echte bixie wedstrijd. Ben heel benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:15

nou.......mijn dag begon redelijk goed,..issie nu niet meer..
ben ik in de supermarkt....waagt iemand het om tegen mijn autotje aan te rijden met aanhangwagen met rotzooi wat uitsteekt aan de achterzijde....hele rechterdorpel in de prak....krassen erop ....lak er volledig af...lekker dan...net ingeruild..
wat baal ik zeg...tot overmaat van ramp ben ik daardoor volledig afgeleid..en rijd ook nog eens tegen een steen aan........ }:0 ^) moet geloof ik maar thuis blijven.....ben wel all risk verzekerd. en ben blij dat het niet mijn nieuwe auto is..maar toch !!!!!! stom stom stom stom stom stom stom..maar er zijn veel ergere dingen......

ja..SL wat vreselijk toch die kids die nooit meer thuis zullen komen...geen woorden voor.... |(

Verder altijd welkom in de tipi's hoor...is wel gaaf.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:05

Bah wat vervelend Biancocoo :( en wat naar dat je energieniveau zo laag is Tine, echt vervelend voor je :(:)
Het ongeluk in Zwitserland, echt als ouder je ergste angst....afschuwelijk.

Ollie lekker gemend, Frensie lekker gereden en moeilijke maar o zo leuke dingen gedaan B-) wat is het toch ook heerlijk weer om lekker actief te zijn :) Wanneer was Zhora's examen ook al weer S_L, of is dat al geweest (weet niet of ik alles goed heb bijgelezen/onthouden :o )?

Vanochtend lekker relaxed gedaan. Wagen schoongemaakt, zag er echt te goor en modderig uit. Niet helemaal met water maar alle modder eraf gekregen en zittingen e.d. wat afgenomen. Kan ik me er tenminste weer mee vertonen. Moet die van Snuit ook even doen. Remmen weer goed gesmeerd en alles loopt weer soepeltjes. Daarna met Bente gemend, was eigenlijk voor het eerst dat ik stukken had dat ik dacht ja, zo moet ik mennen, hetzelfde gevoel qua aanleuning als het echt fijn loopt onder de man. Mooi kunnen verzamelen en weer verruimen. Wat voelt dat toch heerlijk / ziet dat er toch heerlijk uit zo'n swingende paardenrug, lekker schuimmondje, mooie stelling en oortjes zo heerlijk ontspannen maar toch attent <3

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:37

vreselijk dat met die bus,
hoorde net ook weer op de radio...
arme kinders....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:48

Ik heb het nieuws nog niet gelezen, maar de cliënten op stal wisten me al van de hoed en de rand te vertellen. Verschrikkelijk ;( !

Vanmorgen witte schabrak gepast, is voor het mooie iets te lang aan de achterkant :\ . Misschien maar een keer te heet wassen (of zou die dan nou net korter worden aan de onderkant :o? ?)
De nieuwe wollen halsdeken gepast, zit super! Was een koopje want er zitten een paar witte verfvlekjes op. Heb goede hoop dat het uitwasbaar is :D .
Verder S en A gelongeerd. Ster lijkt haar stellingprobleempje deze week verschoven te hebben van rechts naar links 8)7 . Morgen maar eens kijken wat ze daar voor de wagen mee doet.
A.mbertje raakt ook steeds meer bevestigd in het lange en lage, ipv als opgericht als een tuiger te lopen :) . Lekker flubberhalsje ipv strak, dus ik mag niet mopperen over de vorderingen <3 .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:40

FF een dikke spam :) .
Prachtige Oriëntatierit voor menners én ruiters door de Schinveldse bossen. Rit is ca 15 km lang.

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:49

leuk gem :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:08

@ Biancacoo wat balen van je autootje!!!
@ Tine heb je nog een beetje kunnen slapen of moest je lang wachten op het pakketje?
@ Gem kan je het shabrakje niet iets verder naar voren leggen?
@ VHU goed bezig geweest met de wagen poetsen!

Ik heb vanmiddag met mijn moeder gewinkeld, had echt even nette kleding nodig! Moeders en ik zijn allebei goed geslaagd! Heb 2 leuke jurkjes, een goede spijkerbroek die lekker hoog zit (en dus geen bouwvakkersdecoleté als je op een bureaustoel zit), heel leuk shirtje met allemaal kraaltjes en glittertjes en paar even shirts met en zonder mouwen. We kunnen er weer even tegenaan!

Nu dienst.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:10

@ VHU: Mijn brevet examen met Zhora is op 25 maart. Ik ben zo ontzettend benieuwd! Zhora is echt een reflectie van mijn gevoel, als ik mezelf niet onder controle heb, doet Zhora ook niets. Er zijn ook altijd wel dagen bij dat ze dingen niet wil doen, hopelijk heeft ze dat 25 maart niet zo :D Gisteren nog training gehad, als gisteren 25 maart was, had ik 97%. Het is dus echt afwachten hoe het volgende week gaat verlopen...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:46

@Maisie: Heb jij Ferro en Robijn al lang? En wat goed dat die manege je toen netjes geïnformeerd had :j Hoe vordert 't verder met werkgever? (pb mag natuurlijk ook ;-) )

@Frensie: Dat was wel schrikken, zo'n steigerende Gwin in het begin :D Die verkoopster had eerlijker moeten zijn zo te horen. Kan me daar altijd beetje druk om maken. Net als toen ik bij die killer-tinker ging kijken… Je wilt toch als verkoper ook geen ongelukken op je geweten hebben denk ik dan! (Die prezen 'm in advertentie aan als het ultieme gezins-recreatiepaard waar je heerlijk zonder zadel buitenritten op kon maken. Paard bleek vervolgens niet eens zonder gevaar uit de wei te halen te zijn en al helemaal niet te berijden. Bij longeercirkel werd het vervolgens echt gevaarlijk)

@Ollie1: Wil een nieuwe wagen en had ineens een hengstige merrie om mee te werken. Wat dapper dat je na zolang niet gereden te hebben toch doorzet bij zo'n bokster!

@Tallechie: Heeft slaap ingehaald en is meer van de ruintjes

@Gem: Is dan juist weer een merrie-mens

@AR: Die heeft wel 't meeste contact met oude eigenaar haha :D En Fayegale gaat officieel starten *\o/*

@Nouvel: Succes met alle drukke bezigheden op en rond school!

@VHU: Een uitgebreide visie op endurance trainingen uiteengezet. Heb zelf altijd begrepen dat licht werk na een zware dag juist ideaal zou zijn, vandaar de zondag ff juist 's ochtends 10 minuten longeerlijn en 's middags 5 km ritje gedaan na die zware zaterdag, maar zondag wel alleen verharde wegen gedaan hoor, was toch beetje ongerust over z'n borstpartij, wilde geen risico dat dat beurs zou worden. En dan maandag half uurtje ohz, beetje stapwerk gedaan, vooral voor stelling/buiging omdat ik het idee had dat hij z'n hals wat stijf had na al dat werk. Nu heeft hij dinsdag vrij gehad en vanavond enkel poetsbeurt vrees ik :D

@Aks: Hey, zit zomaar onder steen, ongezellie, kom snel terug :D

@Ollie1 (2): Haalt alle steenbewoners terug, goed idee!

@HT: Hahaha, maarreh… is ook Kei-gezellig als je meepost :j

@Janouk: Ook leuk contact met vorige eigenaren, leuk dat ze naar Image komen kijken

@Frensie: Lekker gezwommen???

@Dennis: Heeft ook leuk contact met fokkers/vorige eigenaren en heeft 'eigen baby's' (hoe schattig moet dat zijn, van die pluizige shettenbolletjes stel ik me voor… foto's foto's foto's :D ) En ik ga je topic over Roos later bekijken !

@SL: Gaat ook 'ondersteens'… jammer, wel nog af en toe beetje laten weten hoe de NZ voorbereidingen lopen hoor!!!

@Biancacoo: Nou… ook al terug naar de steen! Nee, gewoon blijven kletsen hoor!!! Wat voor auto is het geworden eigenlijk???? *\o/*

@SL (2): Ooh, ja, dat ongeluk is echt heel tragisch, aiaiai…

@Bic: Ballonnenbic gaat goed, super! Ik train Mick 5 a 6 keer per week en probeer dat te verdelen tussen rijden/longeren/aangespannen werk en dan verdelen tussen binnen/buiten en qua intensiviteit ligt de nadruk in het weekend. Op dinsdag is hij standaard vrij en soms op vrijdag ook. Qua bespiering moet er nog wel e.e.a. getraind worden. We zijn nu vooral conditioneel bezig om hem fit voor instructieweek te hebben.

@Akshay (2): Hmmm… slim :D

@Frensie (2): He, toch naar les geweest! En nog wel privé lesje geworden :D En Gwin is schoentje kwijtgeraakt (het zijn net kinderen he ;-) )

@Tine10: Nou, jij toch niet ook richting steen??? :oo Balen van je slechte energiedag :(:) Hopelijk kun je beetje op tijd gaan slapen en ben je morgen beetje fitter. En dan volgende week fysio, gelukkig!
Hoe gaat 't met Rembrand, loopt hij weer goed???

@Biancacoo (2): :oo Ooohhhh wat ontzettend rot!!! Van de schrik bekomen inmiddels??? Gelukkig verzekerd, fjoe

@VHU (2): Wagen schoon en heerlijk gereden, da's dus een top-paardendag :D

@Gem: de paardenaankopen gepast :D En vorderingen bij Ambertje, jeehh

@Gem (2): Dat ziet er leuk uit… waar liggen Schinveldse bossen ergens??? :o

@Frensie (3 toch?): Geshopt voor netjes, ook leuk :D

@SL (2 denk ik?): Op de 25e ga ik voor je duimen voor het examen met Zhora :j

Nou, ik ben weer bij jongens :D
Nu niet meer teveel kletsen, ga ik eerst naar m'n (S)Mick(e)-Smakker

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:47

Gem: fam de Hoog ken ik idd, woonden vlak bij , nu verhuist naar Hattem (Piet, Geralda en Daimy)

:D nee klopt hoor dat gem ze niet kent, is neef van mijn man, volgens mij kent ollie ze ook!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:53

Shetten-baby van 10 maanden oud, afgelopen zondag.
As zaterdag gaat ze naar haar nieuwe huisje en toen had ik er 'nog maar' 8.
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:59

lekker gesopt nog Dennis. Knappe baby! Zo lekker braaf!

Hier ook plannen aan het maken om paardlief eens te soppen. Moet wat vuil uit voor de zomer.

En verder een beetje verkouden

voor iedereen een knuffel, schouderklop, aai over bol, en voor biancacoo een extra dikke knuff, wat een rotdag zo met die auto! :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:02

Dank je aks....morgen spreek ik de dealer, want moet autotje brengen voor opinie van de schade-expert...ik zie er zooooo tegenop. ^) mijn oude autotje is een suzuki alto, en de nieuwe een Swift geworden !! ben daar echt zoooo blij mee....geloof het nog niet eens dat we die binnenkort echt hebben....superleuk.
ah....lekker gewassen dennis !!
Ebony ook verkocht, ik hoop naar een leuk thuis, ze is zo'n leuk dier !!
maar wel fijn voor je, maar ook erg moeilijk moment denk zo !! sterkte alvast !!

contact met oude eigenaren...ben ik niet zo van...heb er veel gedonder mee gehad..helaas.
tallechie, goed nieuws voor Daan dus, super !!!!
Tine moet nog bijtanken...morgen is het eindelijk wat minder depri buiten qua weer, dus dat helpt ook !!
SL spannend dat je met Zhora voor examen moet !! wel leuk maar altijd lastig om je zenuwen in bedwang te kunnen houden.
Gem, mooi zo'n rit !
vhu heeft weer super gemend met Bente...jullie worden echt een team !! super.

verder....ik heb alle naden van de hal op school afgekit....moest in rap tempo want zoontje moest ook naar zwemles, en haast je repje ...het is gelukt !! dus zaterdag kan alles geschilderd worden..wel pokkewerk al die plintjes..en dat voor een gewone mam's !!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:09

PrinsjeH schreef:
@Gem (2): Dat ziet er leuk uit… waar liggen Schinveldse bossen ergens??? :o

http://www.wandelgidszuidlimburg.com/wa ... s/247.html

Bij Schinveld en Brunssum :) . Op dit kaartje zie je ook waar de pensionstal ligt (vlak boven B aan de Heidedwarsstraat, dat groene stukje waar omheen een geel weggetje). Dat hele bos en de velden ertussen is ons les-gebied :D (van Natuurmonumenten)

Frensie: ja, ik probeer het schabrak wat naar voren te leggen, maar hoop niet dat het dan over haar schouder komt te liggen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:16

PrinsjeH evenaart Kiss in haar super samenvatting!!! *\o/* _/-\o_

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:28

't is echt een grote steen waar we zo gezellig met z'n allen onder zitten... :D

en ondanks dat bijna iedereen onder die reuzesteen zit gaat het hier nog megasnel! :D

gem, klinkt onwijs leuk!
zo jammer dat zulk soort dingen altijd zo ver weg zijn...

baby poown van dennis naar nieuw huisje, spannend!

verder alles doorgelezen en blij met samenvattingen! :j +:)+

vandaag voor het eerst weer even de weg op geweest met de wagen, Fifi was er helemaal hyperdepiep van, ze moest zowel links als rechts van de weg alles goed bekijken, wat resulteerde in een soort van dronken paard voor de wagen... _O-
en, zo heerlijk, zomaar een rondje door de weeks kunnen doen na werktijd, nog licht! *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:33

Nouvel: ik ben blij dat er juist eindelijk eens iets dichtbij georganiseerd wordt :') !

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:37

:D
hier is eigenlijk nooit echt iets qua mennen in de buurt...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:43

Organiseert Het Gareel nooit iets?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:54

Goedenavond,

@PrinsjeH, wat een super samenvatting +:)+ ... Kiss krijgt concurrentie ;)

@Biancacoo, balen van je auto en net nu je hem ingeruild hebt. Ik wil je een hard onder de riem steken want wij hebben het ook wel eens gehad... wij wonen op een dijk en bij ons moet je naar beneden en naar boven rijden... we hadden toendertijd onze Jeep ingeruild echter wilde mijn man naar zijn werk gaan, reed de dijk op ... stond stil om vervolgens het hek dicht te doen... maar was vergeten hem goed op de handrem te trekken met het gevolg dat auto in zijn eentje naar beneden reed |o ... ik was zoooooo blij dat hij hetzelf deed en niet ik O:) :)) . Het is met het inruilen helemaal goedgekomen....
@Nouvel, heeft als een dronkenman gemend vandaag ;) heerlijk dat het weer langer licht wordt... :j
@Gem, leuk dat er zoiets georganiseerd wordt... helaas voor ons wat te ver weg ;)
@Dennis, sterkte de komende dagen, als je jonge spruit naar zijn nieuwe huisje toegaat :(:)
@Sl_ gaat helemaal goedkomen de 25e :j .. blijf in je eigen kracht geloven... dan komt het helemaal goed!
@Askay, beterschap... stuur die snotkabouters maar snel weg :(:)
@Prinsjeh, veel plezier bij <3 Mick....

Zo spreekbeurt met zoonlief is geoefend.. morgen nog 1x en dan moet het vrijdagochtend maar gebeuren...
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 14-03-12 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:07

succes voor je zoon ollie!

gem, wat hier georganiseerd wordt zijn hoofdzakelijk van die ritten over de weg, in een grote groep achter elkaar aan toeren... :+