Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
moet geloof ik maar thuis blijven.....ben wel all risk verzekerd. en ben blij dat het niet mijn nieuwe auto is..maar toch !!!!!! stom stom stom stom stom stom stom..maar er zijn veel ergere dingen......
en wat naar dat je energieniveau zo laag is Tine, echt vervelend voor je
wat is het toch ook heerlijk weer om lekker actief te zijn
Wanneer was Zhora's examen ook al weer S_L, of is dat al geweest (weet niet of ik alles goed heb bijgelezen/onthouden
)?
!
. Misschien maar een keer te heet wassen (of zou die dan nou net korter worden aan de onderkant
?)
.
. Morgen maar eens kijken wat ze daar voor de wagen mee doet.
. Lekker flubberhalsje ipv strak, dus ik mag niet mopperen over de vorderingen
.
Gisteren nog training gehad, als gisteren 25 maart was, had ik 97%. Het is dus echt afwachten hoe het volgende week gaat verlopen...
Hoe vordert 't verder met werkgever? (pb mag natuurlijk ook
)
Die verkoopster had eerlijker moeten zijn zo te horen. Kan me daar altijd beetje druk om maken. Net als toen ik bij die killer-tinker ging kijken… Je wilt toch als verkoper ook geen ongelukken op je geweten hebben denk ik dan! (Die prezen 'm in advertentie aan als het ultieme gezins-recreatiepaard waar je heerlijk zonder zadel buitenritten op kon maken. Paard bleek vervolgens niet eens zonder gevaar uit de wei te halen te zijn en al helemaal niet te berijden. Bij longeercirkel werd het vervolgens echt gevaarlijk)
En Fayegale gaat officieel starten 

) En ik ga je topic over Roos later bekijken !

En Gwin is schoentje kwijtgeraakt (het zijn net kinderen he
)
Balen van je slechte energiedag
Hopelijk kun je beetje op tijd gaan slapen en ben je morgen beetje fitter. En dan volgende week fysio, gelukkig!
Ooohhhh wat ontzettend rot!!! Van de schrik bekomen inmiddels??? Gelukkig verzekerd, fjoe
En vorderingen bij Ambertje, jeehh

mijn oude autotje is een suzuki alto, en de nieuwe een Swift geworden !! ben daar echt zoooo blij mee....geloof het nog niet eens dat we die binnenkort echt hebben....superleuk.PrinsjeH schreef:@Gem (2): Dat ziet er leuk uit… waar liggen Schinveldse bossen ergens???
. Op dit kaartje zie je ook waar de pensionstal ligt (vlak boven B aan de Heidedwarsstraat, dat groene stukje waar omheen een geel weggetje). Dat hele bos en de velden ertussen is ons les-gebied
(van Natuurmonumenten)
... ik was zoooooo blij dat hij hetzelf deed en niet ik
. Het is met het inruilen helemaal goedgekomen....
heerlijk dat het weer langer licht wordt...

.. blijf in je eigen kracht geloven... dan komt het helemaal goed!
Mick....